abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39410044
Ik zou niet weten hoe ik het moet uitleggen, maar mijn vriendje doet het in ieder geval érrug goed.
Yummie
pi_39410915
Als je de rest om je heen vergeet. Lang lang geleden (in mijn prille pubertijd) met een vakantieliefje gezoend en voor ik het wist was er al weer een half uur voorbij (blijkbaar had een van mijn vrienden me nog aangetikt om te zeggen dat ze weer teruggingen naar de tent, maar dat heb ik blijkbaar ook gemist ).
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:02:06 #53
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_39411283
Mijn vriendin vind het erg leuk om mij te teasen.
Heel vaak zelfs... als in weigeren / hoofd naar achter doen.
Een ander nieuwtje waar ze mee verraste was het naar binnen zuigen van mijn tong en met haar tong van alles doen.
Klinkt vaag, maar roeleert te pan uit.
(Voel ik ook eens eindelijk echt duidelijk haar tongpiercing haha! )
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:03:55 #54
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_39411340
Gewoon lekker zoenen. Definitie wisselt per moment .
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:51:32 #55
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_39412877
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:49 schreef dolledingo het volgende:

zoenen idd
Geil

Ik zelf ben snel tevreden zolang ze maar geen wasmachine immiteren .Wat ik wel goed vind kan ik eigenlijk niet goed defineren
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_39412906
zoenen is best goor!
als je erover nadenkt denk je..bah bah
anyway als je verliefd bent op iemand daarentegen
is het zaligggggggggggggg
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:58:10 #57
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_39413087
quote:
(Voel ik ook eens eindelijk echt duidelijk haar tongpiercing haha! )
I hear ya! Mijn nieuwe vriendinnetje (kun je het zo noemen na 2 weken?) heeft ook een tongpiercing... en dat is geeeiiiiiil! Tijdens het zoenen sowieso... en pijpen heeft ook een nieuwe dimensie
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:58:08 #58
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_39435806
Whoopsydaisy hoe zoen jij nou.......
  zondag 2 juli 2006 @ 01:25:52 #59
97745 Thorical
finding a way
pi_39439884
Als het opgebouwd wordt, een partner je iets intressants laat meemaken en tegelijk jou als persoon in je waarde laat.
  zondag 2 juli 2006 @ 09:03:06 #60
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_39442892
quote:
Op zondag 2 juli 2006 01:25 schreef Thorical het volgende:
Als het opgebouwd wordt, een partner je iets intressants laat meemaken en tegelijk jou als persoon in je waarde laat.
  zondag 2 juli 2006 @ 11:23:18 #61
66250 Dumbert
Don't fuck with this duck
pi_39444553
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef Coolcat het volgende:
Zelf hou ik wel van een beetje afwisseling, beetje teasen van beide kanten dan...

Afknapper voor mij, de bekende wasmachine/helikopter, maar laatste een jongen die alleen zijn tong in me mond drukte en er niks mee deed... Ook had ie nog eens een hele vieze mondsmaak, echt zo'n smaak van de hele dag eten en koffie...

Nu jullie...
Als je (zoals met een ex van me) het een uur kan volhouden, zonder dat je er genoeg van kan krijgen, is het zoenen wel erg ok!Afwisselen tussen teder en hartstochtelijk, beetje spelen met elkaar, erg fijnl. Spreekt voor zich dat beide er een goede mondhygiene op na houden, en liefst een partner die niet rookt!
Doe ff normaal
  zondag 2 juli 2006 @ 11:40:52 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_39444916
Afwisseling en initiatief vind ik belangrijk.

Er horen excursies te zijn naar de wang, nek, oorlelletjes vind ik, om daarna weer terug te keren naar het zoengebeuren.

Vrouwen die alleen maar "volgen" zijn irritant. Hallo, je kan toch wel bedenken dat je op m'n lip moet sabbelen en dan op een gegeven moment je tong eruit flatsen. Ik haat het als ik alles moet voordoen.

Hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen, maar ik vind zoentechniek van vrouwen vaak tegenvallen. Best jammer, goed zoenen is een ideaal opwarmertje voor sex e.d., maar ook gewoon op zichzelf staand is het een mooi teken van intimiteit. Er mag best meer aandacht aan worden besteed.

[ Bericht 7% gewijzigd door eleusis op 02-07-2006 11:47:24 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_39449104
Ik ben 4 jaar samen geweest met een man die niet kon zoenen. Ik was al een jaar verliefd op hem en toen kwam de eerste kus en dat was een afknapper. Zeggen dat hij niet kon zoenen vond ik nogal bot. Ik heb er lang over nagedacht hoe ik het kon aankaarten maar het is toch een delicaat onderwerp. Uiteindelijk hadden we ook minder en minder sex (dat begint - buiten de vluggertjes dan - toch altijd met zoenen en dat bleek iedere keer een afknapper. Veel te hoog wasmachine-gehalte. Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan. Geen manier vinden om het subtiel duidelijk te maken had toch wel serieuze consequenties. Als ik nu iemand tegen kom die ik érg leuk vind en het zoenen is niet ok dan is er geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om met die persoon in kwestie een relatie te beginnen. Been there, done that. Zoenen is te fijn en te belangrijk!!
Say what you feel and be who you are 'cause those who matter don't mind and those who mind don't matter.
pi_39458763
quote:
Op zondag 2 juli 2006 14:53 schreef Temet-nosce het volgende:
Ik ben 4 jaar samen geweest met een man die niet kon zoenen. Ik was al een jaar verliefd op hem en toen kwam de eerste kus en dat was een afknapper. Zeggen dat hij niet kon zoenen vond ik nogal bot. Ik heb er lang over nagedacht hoe ik het kon aankaarten maar het is toch een delicaat onderwerp. Uiteindelijk hadden we ook minder en minder sex (dat begint - buiten de vluggertjes dan - toch altijd met zoenen en dat bleek iedere keer een afknapper. Veel te hoog wasmachine-gehalte. Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan. Geen manier vinden om het subtiel duidelijk te maken had toch wel serieuze consequenties. Als ik nu iemand tegen kom die ik érg leuk vind en het zoenen is niet ok dan is er geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om met die persoon in kwestie een relatie te beginnen. Been there, done that. Zoenen is te fijn en te belangrijk!!
je bent hardstikke gestoord

OT: de perfecte zoen bestaat imo niet, het gaat erom wat lekker is op het moment en dat kan een op een ander moment weer minder lekker zijn
pi_39458943
mijn vriend die zoent dus goed.. kan er niet genoeg van krijgen
Salsa Española
pi_39474415
Mijn vriendin begint het al te leren dat het niet snel hoeft
pi_39474462
Zoenen is lekker als je er niet genoeg van kunt krijgen. Ik kan nooit genoeg krijgen van mijn vriendje!
pi_39474939
over mijn vrouw heb ik van begin af aan geen klagen gehad.... ze had dan ook nog nooit gekust met een ander en heb haar mijn 'stijl' aangeleerd ghegheghe
meet me myself and my wife ghegheghe
pi_39478921
quote:
Op zondag 2 juli 2006 14:53 schreef Temet-nosce het volgende:
Wat een ònzin!!
Goed zoenen is geen aangeboren talent (nou, goed, voor sommigen wel )
Je kunt het ook leren als je het er over hebt met elkaar en daarbij, de een vindt weer wat anders lekker dan de ander.
Whatever you're about to discover we off that.
pi_39479000
Als iemand slecht zoent, doet hij/zij dat op die manier, omdat het voor hem/haar het lekkerst is.

Lijkt me duidelijk dat als je dan op een andere manier moet gaan zoenen, dat het dan "minder" is.
pi_39479039
Ik heb 1 keer een hele slechte kusser getroffen, die gast verkrachtte mijn tong gewoon. Bah, wat was dat vies! Een jaar later de herhaling, die was zowaar nog slechter. Toen heb ik zijn nummer definitief gewist.
pi_39480386
Mijn vriendin zoent goed. Soms snel, soms langzaam, veel tong, weinig tong, plagerig, opgeilend, etc.

Dus jah dat is wel goed zoenen
JOHNNY HEITINGA
pi_39480504
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:17 schreef Camplo het volgende:
Dus jah dat is wel goed zoenen
Dat zegt ze ook over jou, hoe toevallig.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:48 schreef Salsagirl het volgende:
mijn vriend die zoent dus goed.. kan er niet genoeg van krijgen
  maandag 3 juli 2006 @ 18:29:06 #74
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_39480667
is het niet in my HOUNEST opinion

Ontopic: Iemand die weet waar en hoe ze moet kussen en op welk moment, dan vind k dat iemand goed kan zoenen.
pi_39481877
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:29 schreef Benniben19 het volgende:
is het niet in my HOUNEST opinion
Het woord hounest bestaat überhaupt niet, je zult wel honest bedoelen. Maar de h in imho staat toch echt voor humble. In my humble opinion = naar mijn bescheiden mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')