Volgens mij was het probleem binnen jullie relatie niet het zoenen, maar dat je niet eens eerlijk tegen hem durft te zijn zegt al genoeg over de relatie an sich...quote:Op zondag 2 juli 2006 14:53 schreef Temet-nosce het volgende:
Ik ben 4 jaar samen geweest met een man die niet kon zoenen. Ik was al een jaar verliefd op hem en toen kwam de eerste kus en dat was een afknapper. Zeggen dat hij niet kon zoenen vond ik nogal bot. Ik heb er lang over nagedacht hoe ik het kon aankaarten maar het is toch een delicaat onderwerp. Uiteindelijk hadden we ook minder en minder sex (dat begint - buiten de vluggertjes dan - toch altijd met zoenen en dat bleek iedere keer een afknapper. Veel te hoog wasmachine-gehalte. Uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan. Geen manier vinden om het subtiel duidelijk te maken had toch wel serieuze consequenties. Als ik nu iemand tegen kom die ik érg leuk vind en het zoenen is niet ok dan is er geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om met die persoon in kwestie een relatie te beginnen. Been there, done that. Zoenen is te fijn en te belangrijk!!
Nee, ze gebruikte veel minder woorden.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook over jou, hoe toevallig.
[..]
Het woord honoust bestaat überhaupt niet, je zult wel honest bedoelen. Maar de h in imho staat toch echt voor humble. In my humble opinion = naar mijn bescheiden mening.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef soylent het volgende:
Het woord honoust bestaat überhaupt niet, je zult wel honest bedoelen. Maar de h in imho staat toch echt voor humble. In my humble opinion = naar mijn bescheiden mening.
Spelling naziquote:Op maandag 3 juli 2006 19:13 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Het woord hounest bestaat überhaupt niet, je zult wel honest bedoelen.
Wat nou, die persoon vroeg toch zelf hoe het zat?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef Benniben19 het volgende:
Spelling nazi
Simpele mensen ook hèquote:Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Het woord honoust bestaat überhaupt niet, je zult wel honest bedoelen. Maar de h in imho staat toch echt voor humble. In my humble opinion = naar mijn bescheiden mening.
*plop*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:28 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik heb 1 x echt een afknapper gehad. Denk je teder te gaan zoenen, sluit hij z'n lippen rond die van mij...
het effect van een gootsteen ontstopper.![]()
Heej je hebt niets tegen likken hèquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:09 schreef Stormqueen het volgende:
of van die mensen die je huig willen likkenDa's echt naar
Van die mensen die meteen hun tong achterin je strot douwenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Heej je hebt niets tegen likken hè![]()
Maare, je huig willen likken? Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt![]()
Ja idd, of je gehemelte uitlikken... Ok, af en toe kan een likkende beweging ook wel lekker vurigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:09 schreef Stormqueen het volgende:
of van die mensen die je huig willen likkenDa's echt naar
Amen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:51 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Subtiliteit, tederheid, passie en afwisseling zijn echt wel de keywords die t voor mij doen...
Frustraties?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou de meeste mensen zoenen wel goed heb maar een paar keer meegemaakt dat mensen heel vreemd zoenen ja kan dat niet uitleggen en dat is zwaar irritant en heb je al eigenlijk geen zin meer in die meid zulks een afknapper!
Neuh maar gewoon kan me nog een meisje herrinneren die zoende zo gaar ik had echt zin om dr te zeggen DOE EENS NORMAAL ZO MOET JE ZOENENquote:
hmm inderdaad, je hebt frustraties, maar kan het begrijpenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neuh maar gewoon kan me nog een meisje herrinneren die zoende zo gaar ik had echt zin om dr te zeggen DOE EENS NORMAAL ZO MOET JE ZOENEN! BEN JE GEK OFZO
![]()
ok ik heb wel frustraties
zo !quote:
mee eens, en die tornado/helicopter zoen vind ik echt de grootste afknapper, onderlaatst met een meisje gezoend die echt tekeer ging niet normaal, tong ging als een tornado een kant uit dan heb je echt zoiets doe eens rustigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:54 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
De tornadozoen is buitengewoon irritant... Dat zjin van die mensen die denken dat je bek een wasdroger is, waarin je 1000 toeren per minuut moet maken
Een goede zoen is rustig, teder, passievol en volgt een soort natuurlijke 'flow' waarin je met minimale inspanning elkaar perfect aanvoelt. Heerlijk is dat
Het liefst langzaam maar wel gretig, dus je stiekem een beetje inhouden maar wel heel graag heftig willen zoenen. Da's echt ideaal voorspel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Hoe zoen jij het liefst Whoopsydaisy![]()
![]()
Hmmm, klinkt goed idd, beetje de spanning dr in houdenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het liefst langzaam maar wel gretig, dus je stiekem een beetje inhouden maar wel heel graag heftig willen zoenen. Da's echt ideaal voorspel!
Tis nog vroegg dus het kan aan mij liggen maar volgens mij is het erg tegenstrijdig wat je zegt...?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:46 schreef francoise het volgende:
Als ik er kriebels van in mijn buik krijg. Dan is het een goeie zoen.
Hoe lager de kriebels, hoe beter de zoen.
Hoe bedeol je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Tis nog vroegg dus het kan aan mij liggen maar volgens mij is het erg tegenstrijdig wat je zegt...?
Wanneer spreken we af!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:56 schreef francoise het volgende:
[..]
Hoe bedeol je?
Kriebels in mijn buik = een goeie zoen.
Een hongerig grommend poesje = een fantastische zoen!
Tintelende benen = als ik nog niet door mijn benen ben gezakt van genot ga ik een rondje doen om alle deuren en ramen hermetisch af te sluiten, ik laat je voorlopig niet gaan.
Aaaah I get it, was niet in me opgekomen dat er eigenlijk langer ipv lager moest staan... sorry sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:56 schreef francoise het volgende:
[..]
Hoe bedeol je?
Kriebels in mijn buik = een goeie zoen.
Een hongerig grommend poesje = een fantastische zoen!
Tintelende benen = als ik nog niet door mijn benen ben gezakt van genot ga ik een rondje doen om alle deuren en ramen hermetisch af te sluiten, ik laat je voorlopig niet gaan.
Nee.... er moet lager staan... neem nog een kopje koffiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:03 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Aaaah I get it, was niet in me opgekomen dat er eigenlijk langer ipv lager moest staan... sorry sorry![]()
Pffff dan snap ik hem niet, laat ook maar hangen hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee.... er moet lager staan... neem nog een kopje koffie
Nou idd, niks erger dan iemand die als een staafmixer bezig isquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef Coolcat het volgende:
Afknapper voor mij, de bekende wasmachine/helikopter
Ik snap ook niet, dat mensen niet merken dat jij niet in dat tempo meegaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:35 schreef ASroma het volgende:
mee eens, en die tornado/helicopter zoen vind ik echt de grootste afknapper, onderlaatst met een meisje gezoend die echt tekeer ging niet normaal, tong ging als een tornado een kant uit dan heb je echt zoiets doe eens rustig, das wel een afknapper, heb het maar subtiel afgewimpeld dat ik moest gaan
![]()
HEH ?quote:
Dude heb je het adres van die meidenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:13 schreef Kuron het volgende:
Ondanks dat ik nog lang geen veteraan ben op zoengebied waren de keren dat ik zoende wel erg aangenaam...de eerste keer heb ik het van 2 meiden geleerd op een feestje, moest het net zo lang overdoen tot ze het aangenaam vonden, sindsdien geen klachten gehad...ik merk dat ik er tegelijkertijd heel erg geconcentreerd mee bezig ben dat ik niet te snel ga maar me ook volledig overgeef aan de zoen...klinkt misschien tegenstrijdig maar zo voelt het iig voor mij
't is weer veel te lang geleden merk ik al weer >.<
Haha helaas, het is alweer een aantal jaar geleden, ze wonen er allang niet meer XD anders zou ik met plezier zelf langsgaan voor wat bijles ^^quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:47 schreef Floris-ph het volgende:
[..]
Dude heb je het adres van die meiden![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |