TeaseNquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:42 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
neen dat schrijf je tease.....
Afwisseling...........alles in mate....maaruh idd....geen koffie of peuken
Ik wel, heb me net lekker gerukt, en zo hatsieflatsie over jouw avatar heen gekomen! Straks nog een keer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:53 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Daar word ik nie echt geil van hoor...
als het in mijn ogen niet bevaltquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef Coolcat het volgende:
Zelf hou ik wel van een beetje afwisseling, beetje teasen van beide kanten dan...
Afknapper voor mij, de bekende wasmachine/helikopter, maar laatste een jongen die alleen zijn tong in me mond drukte en er niks mee deed... Ook had ie nog eens een hele vieze mondsmaak, echt zo'n smaak van de hele dag eten en koffie...![]()
Nu jullie...
Ik dacht van, hoe te beschrijven wat goed zoenen is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Poncho het volgende:
Teder. Handen in je nek of half op je wang. Niet wild, voorzichtig. Afgewisseld met gewone zoenen op de mond. Soms een lok haar van je gezicht wegvegen.. Een zoen waarbij je 10 seconde nadat het over is nog steeds je ogen dicht hebt, omdat je aan het nagenieten bent.
Als iemand dat doet kun je me oprapen.
Wees er zuinig op, er zijn maar weinig mannen die weten hoe ze goed moeten zoenen..quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:32 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Ik dacht van, hoe te beschrijven wat goed zoenen is.
Nou hier het bewijs.
Als een jongen dat doet. Dan ja! Gelukkig heb ik zo'n vriend.![]()
Zeg je dan gewoon van zo en zo moet je zoenen?? Ik heb wel is een jongen gehad a la wasmachine, maar verder was ie welleuk. Uiteindelijk heb ik t er maar bij gelaten want ik denk ga hem toch niet vertellen hoe het wel moet?!quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
4 ofzo waarvan ik het ze heb geleerd ( was hun 1e)..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:58 schreef Roellio het volgende:
Je kaken op een subtiele manier afzonderlijk van je lip/tong-bewegingen kunnen bewegen is zeker een pré.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |