Klopt maar dat kan je op andere profielen online ook doen. Ik vindt het niet erg om te vertellen waar ik op school heb gezeten, gewerkt heb of zulk soort dingen. Maar het gaat mensen niet aan wie van de vrienden op hyves wát precies van me is. Mijn kennissenkring is niet zo groot maar zulke persoonlijke dingen zet ik niet op. Die blogs begin ik ook niet aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 07:41 schreef gewoon_doen het volgende:
Vind wel leuk om te zien waar mensen zich mee bezig houden. Beetje kijken wie de 'vriend' van 'vriend' is etc. Zelf doe ik er niet aan, want ik hoef niet zo graag bekend te maken aan iedereen wat ik doe enwie ik ben zodat iedereen mij kan opzoeken.
Sommige mensen zetten nog net niet hun sofinummer neer, maar ach mensen moeten niet zeuren als je hun checkt. Ze zetten alles zelf openbaar neer.
Net alsof jij hier niet tegen mensen loopt te kwatsen alsof je ze kent, domoor!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Er zittten ook lui tussen die 546 vrienden ofzo hebben. Net of ze die allemaal in real life kennen.![]()
Maar je voegt mensen van FOK! ook niet toe aan een vriendenlijst oid.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef passie66 het volgende:
[..]
Net alsof jij hier niet tegen mensen loopt te kwatsen alsof je ze kent, domoor!
Zonder FOK! anders ook wel, pikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hyves is kut. Gebakken lucht, dat weet iedereen
en voor betalende premium Members ( hebben ze die? Ik zou ze hebben als ik hyves-baas was) is het Gebakken Lucht met Boter en Suiker.
En laat je niks anders wijsmaken, ZELFS zonder hyves draait de wereld gewoon door.
Neuh maar dan komt het eigenlijk toch wel op hetzelfde neer..je kunt ook iemands fotoboek tjekken of iemands postgeschiedenis..er zijn hier zelfs meets waarbij users elkaar willen ontmoeten enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar je voegt mensen van FOK! ook niet toe aan een vriendenlijst oid.
kheb precies hetzelfdequote:Op zondag 8 juli 2007 17:08 schreef dom_halley het volgende:
Ik heb me er ook aan gewaagd. Een paar dagen is het erg grappig, dan vind je nog mensen van heel lang geleden terug enzo. Blijft meestal ook bij hooguit 1 of twee berichtjes uitwisselen en en nummertje erbij voor je vriendjes-teller. Daarna ebt het snel dood. Je krijgt niet echt contact met mensen die je niet al kende, of dat moet aan mij liggen natuurlijk
Die postgeschiedenis op fok kan nog een stuk persoonlijker zijn dan wat je op Hyves kan invullen. Op Hyves is het maar net waar je de grens trekt. Op fok is postgeschiedenis gewoon beschikbaar, niet weg te halen dacht ik (althans, niet naar mijn weten). Niemand in mijn privéleven weet ook wat mijn foknaam is want dan zouden ze daarbij toch stukken van mijn persoonlijke leven weten. De fokker die ik ken (semi-persoonlijk), tja, daar is nu eenmaal geen ontkomen aan, die kunnen nu eenmaal die postgeschiedenis zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Neuh maar dan komt het eigenlijk toch wel op hetzelfde neer..je kunt ook iemands fotoboek tjekken of iemands postgeschiedenis..er zijn hier zelfs meets waarbij users elkaar willen ontmoeten enzo.
Nee, jouw website is lekker professioneel voor een webdesignbureauquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Hyves is waardeloos en wordt overgewaardeerd. Het is tevens bedoeld voor kneuzen die zelfs geen website kunnen schrijven via Kladblok.![]()
Mijn e-mailadres op Yahoo! is gelukkig zeer spambestendig zodat ik onzichtbaar ben voor de megamarketingmachine.
Remember: ik ben even aan het stoeien met HTML, maar ik begrijp jouw kritiek wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee, jouw website is lekker professioneel voor een webdesignbureauMet een .tk domein
![]()
Dan kun je nog beter een hyve aanmaken voor je 'bureau'. Dat oogt nog beter en professioneler dan jouw site
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee, jouw website is lekker professioneel voor een webdesignbureauMet een .tk domein
![]()
Dan kun je nog beter een hyve aanmaken voor je 'bureau'. Dat oogt nog beter en professioneler dan jouw site
Mooi dat je het begrijpt. Maar begrijp dan ook dat je dan niet zulke grote taal moet bezigen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Remember: ik ben even aan het stoeien met HTML, maar ik begrijp jouw kritiek wel.
quote:
Hoe is het me je 169 vrienden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef Shitonya het volgende:
Het is grote onzin en je mist niets
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef Siegfried het volgende:
[..]
![]()
quote:Beroep Aspirant-programmeur
Daar heb je idd een punt. Maar aan de andere kant vond ik dat juist weer de charme van Hyves. Ik heb alleen mijn krabbels privé en mijn foto's zijn ook alleen beschikbaar voor mijn hyvesvrienden. Vind dat wel genoeg.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef MrHayo het volgende:
Ik zag ook nooit het nut in van Hyves, want ik had al mijn vrienden al op msn, maar het is idd handig om in contact te komen met mensen die je al lang niet bent tegengekomen, das altijd wel leuk.
Ook het rondloeren op andermans profielen is leuk ja, als je niks beters te doen hebt. Alleen mensen die proberen te "pimpen" met hun hyves pagina (zoveel mogelijk vrienden, krabbels etc) zijn best wel kansloos...
Ik vind het juist beter dat die optie er is om je hyves te verbergen voor het anonieme publiek. Ik heb liever niet dat mijn (toekomstige) baas op mijn hyves gaat zitten loeren, want dat laat niet echt mijn beste kant zien, professioneel gezien
... zegt Evil_Jur terwijl hij op het amerikaanse myspace zit en berichtjes verzendt naar zijn buurjongen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Puberale onzin voor sociaal gefrustreerde mensen...
Uh, nee...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
... zegt Evil_Jur terwijl hij op het amerikaanse myspace zit en berichtjes verzendt naar zijn buurjongen...
Hier ook, terwijl ik zo leuk op dat pro-vleesch hyves zat te lurkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:56 schreef RitseB het volgende:
dat het down is (teminste bij mij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |