quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:33 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Die is ook niet verkeerd, maar ik bedoelde de Zweedse.
Tss.... wat ben jij triest zeg!quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:56 schreef Escape2Dawn het volgende:
Weet je wat nu zo slecht is? Ik vind het een leuk liedje
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:56 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
Tss.... wat ben jij triest zeg!
Met je piemel in de muur....quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:00 schreef imported_sphinx het volgende:
met je kop door de helft!
ja, en in noorwegen ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Geweldig lied.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het ziet er nog professioneel uit, zou het daadwerkelijk een hit zijn in zweden?
Hier in Nederland zou zoiets niet kunnen, 99% van de bevolking is hier computer-n00b en zou zoiets nooit snappen.
een boot die later op irc zegt dat ze een echt meisje is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:11 schreef Jegorex het volgende:
Wat hebben die boot en auto ermee te maken?
Volgens mij gaat het niet over een bot op een IRC kanaal, maar over een boot genaamd anna in een echt kanaal.![]()
En die 1% die dat wel is is een 'kk nerd'quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hier in Nederland zou zoiets niet kunnen, 99% van de bevolking is hier computer-n00b en zou zoiets nooit snappen.
jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
een boot die later op irc zegt dat ze een echt meisje is?
Aldus iemand uit Zweden, is het daar een tijdje terug 'hot' geweest jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Geweldig lied.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het ziet er nog professioneel uit, zou het daadwerkelijk een hit zijn in zweden?
Dit viel me ook gelijk op, je gaat toch niet in je eentje zulke mongolische dingen staan doen op zo'n waterfietsquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:54 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde hier nog een grappig animated GIF-je van maken, maar ik worstel met wat computerproblemen.
Gathering of Tweakers?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:26 schreef Janteh het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Basshunter
The song topped hit charts and was on the 3rd of May 2006 named Norway's official Russ-song[2] It was also the most popular song at The Gathering (party) 2006.
Uhm ik wil niet veel zeggen maar soms nog voordat iemand in MIJN topics gereageerd heeft wordtie al gesloten omdat ik hem open heb gemaaktquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, dat is het nou net op Fok!. Als je Maikuuul heet blijft zo'n topic open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |