Jaquote:Op zondag 16 juli 2006 13:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Is deze al gepost
http://www.youtube.com/watch?v=HU4APvZn8k4&mode=related&search=boten%20anna
![]()
Is het al gelukt met het fabriceren van een gifje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:54 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde hier nog een grappig animated GIF-je van maken, maar ik worstel met wat computerproblemen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:54 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde hier nog een grappig animated GIF-je van maken, maar ik worstel met wat computerproblemen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:00 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Is het al gelukt met het fabriceren van een gifje?
Hij heeft nog veel meer lekkere nummersquote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WOW RETE VET DIT!
quote:
Hoe hij danst dat is veel mooierquote:Op zondag 16 juli 2006 14:20 schreef TC03 het volgende:
Grappigste stukje in die clip is aan het begin in die disco als ie net begonnen is met draaien. Dan zie je alleen zijn hoofd met een donkere achtergrond en dan trekt ie keirare koppen.
Foto'squote:
Ik vind het grappigste stukje wanneer hij op die trapboot staat en dan als een nicht gaat staan dansen.quote:
Daar moet een gifje van komenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind het grappigste stukje wanneer hij op die trapboot staat en dan als een nicht gaat staan dansen.![]()
![]()
Als jij voor de plaatjes zorgt dat zorg ik wel voor het gifjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |