abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:06:35 #51
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39366210
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:05 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoe zou de koningin een tompoes eten, je gaat me niet vertellen dat zei nog nooit een tompoes heeft gegeten!
Volgens de etiquette moet het gewoon met de hand, net als bijv. een moorkop. In publieke omgevingen zal ze als ze slim is die dingen ook laten staan en iets makkelijkers pakken. Doe ik ook. .

En bovenste laag apart leggen, room en onderste laag samen eten, dan de bovenste laag als laatst.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39366937
Gewoon alles tegelijk! pfff niet bang zijn voor vieze handjes maar gewoon lekker smullen
huup huup
barbatruuk
pi_39367110
Gisteren nog eentje gegeten

Lekker in de hand, een happje van de bovenstuk met wat room en daarna een hapje van de onderstuk met wat room. Dit blijven herhalen tot ie op is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39367711
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:06 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Volgens de etiquette moet het gewoon met de hand, net als bijv. een moorkop. In publieke omgevingen zal ze als ze slim is die dingen ook laten staan en iets makkelijkers pakken. Doe ik ook. .
Mijn ex schoonmoeder werkte als serveerster en kwam elke zaterdag nacht thuis met dezelfde gebakjes die over waren. Dat waren meest bossche bollen en tompoezen omdat veel mensen het moeilijk vinden die netjes op te eten
pi_39368573
Ik vind tompouzen vies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')