Als er teveel schrik momenten in zouden zitten zou het spel veel saaier worden..Dan word het veelste voorspelbaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef Dragonetti het volgende:
Er mochten meer schrikmomenten / horror in zitten. Het zijn nu naar mijn gevoel te weinig....
Maar de momenten die er in zitten zijn heel goed tot geniaal. Alleen wordt het in het midden te veel shooter en dat vond ik zo jammer...
De eerste level is ook heel mind-fuck-goed gedaan en de einde was een goede mix van horror en schieten. Veel mensen vonden deze game te makkelijk, ik heb hem op moeilijkste setting gespeeld en het was echt niet makkelijk (en naar mijn mening ook de manier waarop je dit soort korte games moet spelen...)
FEAR II moet meer horror en 'shit in my underwear' momenten hebben!!!
(ik dacht dat er echt wel topic hierover was? maar kan hem zelf niet vinden...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef renz0r het volgende:
Tja zullen heus wel topics over zijn, maar topics a la dit zijn gewoon niet te vinden met de search
Enfin, ik ben dus hier:ik heb het al gehaald..!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ikke niet….. (typisch japans!!)
Als ik me niet vergis, is die helicopter rit na die haven-loods level? in dat geval ben je op 25% - 35% (?)quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:08 schreef renz0r het volgende:
Op hoeveel % zou ik zitten...over de helft?
Nee daarna. Daarna vlieg je naar een wolkenkrabber in een stad.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:48 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, is die helicopter rit na die haven-loods level? in dat geval ben je op 25% - 35% (?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn je systeem specs?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:59 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het op zich een hele goeie shooter.
Graphics, sfeer, wapens, gameplay, geluid. Het is allemaal prima gedaan.
Waar ik me alleen regelmatig aan irriteer bij games is dat er gewoon slordig geprogrammeerd wordt. Als het spel gewoon prima vloeiend loopt, krijg je ineens een korte hapering in beeld bijvoorbeeld. Dat is gewoon slordig werk leveren. FEAR is niet e enige game waar dit mee gebeurd.
Maar als je zulke hoge systeemeisen stelt aan een game, moet het ook gewoon goed zijn.
De systeemeisen hadden trouwens veel lager kunnen zijn als er goed geprogrammeerd was. Maar ja, met die uberpc's van tegenwoordig en de hoeveelheid data die op een schijfje kan is het niet meer nodig om creatief te programmeren.
Dat is een nadeel wat ik bij meer games zie, voor de rest een hele vette game
Die kom je later weer een keer tegen in die fabriek, daar zouden er meer van moeten zijn maar dan wel unarmed uitschakelen hé anders ben je niet hardcorequote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:41 schreef renz0r het volgende:
De irritantste vijanden blijven die vliegensvlugge ninja's die ook onzichtbaar kunnen worden. Die zitten bijv in die wolkenkrabber
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |