abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39357979
Geen idee bij welk deel we zijn gebleven, via de search kan ik geen reeksje vinden...
Bij deze maar.

Geweldigde Actie horrorgame. Oke hij is van eind 2005, maar qua graphics en verhaal nog steeds één van de betere. Wordt zelfs gezegd dat het spel leuker is dan Half Life 2!

Fok review

Ik heb het spel maar is geinstalleerd en damn het is verslavend! Geweldige actie, zeer spannend. Al genoeg schrikmomenten gehad! Nog meer mensen die het hebben gespeeld of nu spelen?
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:14:01 #2
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_39358342
Zeer zeker een goed spel, mooie graphics en de physics zijn zo goed dat je door blijft knallen om van dichtbij te zien hoe de tegenstanders in elkaar zakken.
pi_39358488
Er mochten meer schrikmomenten / horror in zitten. Het zijn nu naar mijn gevoel te weinig....
Maar de momenten die er in zitten zijn heel goed tot geniaal. Alleen wordt het in het midden te veel shooter en dat vond ik zo jammer...

De eerste level is ook heel mind-fuck-goed gedaan en de einde was een goede mix van horror en schieten. Veel mensen vonden deze game te makkelijk, ik heb hem op moeilijkste setting gespeeld en het was echt niet makkelijk (en naar mijn mening ook de manier waarop je dit soort korte games moet spelen...)

FEAR II moet meer horror en 'shit in my underwear' momenten hebben!!!

(ik dacht dat er echt wel topic hierover was? maar kan hem zelf niet vinden... )
pi_39360289
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef Dragonetti het volgende:
Er mochten meer schrikmomenten / horror in zitten. Het zijn nu naar mijn gevoel te weinig....
Maar de momenten die er in zitten zijn heel goed tot geniaal. Alleen wordt het in het midden te veel shooter en dat vond ik zo jammer...

De eerste level is ook heel mind-fuck-goed gedaan en de einde was een goede mix van horror en schieten. Veel mensen vonden deze game te makkelijk, ik heb hem op moeilijkste setting gespeeld en het was echt niet makkelijk (en naar mijn mening ook de manier waarop je dit soort korte games moet spelen...)

FEAR II moet meer horror en 'shit in my underwear' momenten hebben!!!

(ik dacht dat er echt wel topic hierover was? maar kan hem zelf niet vinden... )
Als er teveel schrik momenten in zouden zitten zou het spel veel saaier worden..Dan word het veelste voorspelbaar
pi_39362804
Tja zullen heus wel topics over zijn, maar topics a la dit zijn gewoon niet te vinden met de search

Enfin, ik ben dus hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:16:56 #6
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_39362833
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:15 schreef renz0r het volgende:
Tja zullen heus wel topics over zijn, maar topics a la dit zijn gewoon niet te vinden met de search

Enfin, ik ben dus hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het al gehaald..!
SPOILER
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_39363288
Toen ik hem op de moeilijkste setting speelde had ik heel vaak van die momenten waarop een enemy zodra hij me zag begon te schieten (niks verassends)... maar de loop van de wapen was niet eens goed gericht op mij... !?!? (en toch weer 100% raak schieten).

De omsingel tactiek van de enemy was wel goed, waar ik ook een aantal keer van schrok.
Een overdaad aan schrik en horror is ook niet gewenst, maar nu vond ik het gewoon te weinig...

Had iemand het einde verwacht:
SPOILER
ikke niet….. (typisch japans!!)
pi_39368801
Op hoeveel % zou ik zitten...over de helft?
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:42:04 #9
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_39370275
Ik vond vooral het einde mooi, en het "ladder moment".
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_39370524
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:08 schreef renz0r het volgende:
Op hoeveel % zou ik zitten...over de helft?
Als ik me niet vergis, is die helicopter rit na die haven-loods level? in dat geval ben je op 25% - 35% (?)
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:16:57 #11
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_39393213
ik vond het spel schaamteloos veelste eng. geef mij maar normale shooters, geen probleem. maar hier kon ik niet meer van slapen
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:59:50 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39394388
Ik vind het op zich een hele goeie shooter.
Graphics, sfeer, wapens, gameplay, geluid. Het is allemaal prima gedaan.

Waar ik me alleen regelmatig aan irriteer bij games is dat er gewoon slordig geprogrammeerd wordt. Als het spel gewoon prima vloeiend loopt, krijg je ineens een korte hapering in beeld bijvoorbeeld. Dat is gewoon slordig werk leveren. FEAR is niet e enige game waar dit mee gebeurd.
Maar als je zulke hoge systeemeisen stelt aan een game, moet het ook gewoon goed zijn.

De systeemeisen hadden trouwens veel lager kunnen zijn als er goed geprogrammeerd was. Maar ja, met die uberpc's van tegenwoordig en de hoeveelheid data die op een schijfje kan is het niet meer nodig om creatief te programmeren.

Dat is een nadeel wat ik bij meer games zie, voor de rest een hele vette game
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_39394460
Ik haat kleine meisjes met rode jurkjes en zwart haar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39396152
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:48 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis, is die helicopter rit na die haven-loods level? in dat geval ben je op 25% - 35% (?)
Nee daarna. Daarna vlieg je naar een wolkenkrabber in een stad.
SPOILER
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:57:25 #15
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_39396273
hele gave game....uitgespeeld in 2 dagen...moest gewoon
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
  vrijdag 30 juni 2006 @ 16:58:04 #16
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39396298
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:59 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het op zich een hele goeie shooter.
Graphics, sfeer, wapens, gameplay, geluid. Het is allemaal prima gedaan.

Waar ik me alleen regelmatig aan irriteer bij games is dat er gewoon slordig geprogrammeerd wordt. Als het spel gewoon prima vloeiend loopt, krijg je ineens een korte hapering in beeld bijvoorbeeld. Dat is gewoon slordig werk leveren. FEAR is niet e enige game waar dit mee gebeurd.
Maar als je zulke hoge systeemeisen stelt aan een game, moet het ook gewoon goed zijn.

De systeemeisen hadden trouwens veel lager kunnen zijn als er goed geprogrammeerd was. Maar ja, met die uberpc's van tegenwoordig en de hoeveelheid data die op een schijfje kan is het niet meer nodig om creatief te programmeren.

Dat is een nadeel wat ik bij meer games zie, voor de rest een hele vette game
Wat zijn je systeem specs?
pi_39396398
Bij mij draait ie prima met 2gb intern, AMD 64 3200+ en een X1900XT op 1600x1200 en alle candy vol open
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  FOK!fotograaf vrijdag 30 juni 2006 @ 17:04:50 #18
13368 NiGeLaToR
pi_39396548
Volgens mij heeft dit spel als nadeel dat relatief weinig mensen het netjes uitspelen, veel vrienden van me hebben het einde niet gehaald omdat het zo saai werd na het zoveelste schrikmoment.
Ik heb het einde dus ook niet gehaald.. zo origineel was het verder ook niet, ook al zag het er goed uit.. gameplay blijft belangrijker.

Oh en Vosssssss je pc is 1337 hoor, hartstikke mooi man, echt blij voor je
pi_39396597
Bij mij draait die ook alles op het hoogst mogelijk, heerlijk dat next gen beeld
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:07:02 #20
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39396626
De makers van F.E.A.R. hebben er bij verteld dat het niet uitmaakt wat voor PC je hebt want het spel kan zich automatisch aanpassen in het optie menu maar heb je een zwakke PC en zet je alles op Max, dan gaat het niet zo goed
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:10:31 #21
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39396745
Misschien ook wel leuk om in dit topic een paar van je FEAR screenshots te posten
pi_39397606
De irritantste vijanden blijven die vliegensvlugge ninja's die ook onzichtbaar kunnen worden. Die zitten bijv in die wolkenkrabber
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:42:30 #23
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39397643
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:41 schreef renz0r het volgende:
De irritantste vijanden blijven die vliegensvlugge ninja's die ook onzichtbaar kunnen worden. Die zitten bijv in die wolkenkrabber
Die kom je later weer een keer tegen in die fabriek, daar zouden er meer van moeten zijn maar dan wel unarmed uitschakelen hé anders ben je niet hardcore
pi_39397709
Beste shooter van 2005
  vrijdag 30 juni 2006 @ 17:51:14 #25
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39397933
Deze is ook wel mooi

[ Bericht 61% gewijzigd door Chou op 30-06-2006 18:06:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: