Face it: Kindsterretjes zijn kansloos.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
Jij hebt echt geen gevoel voor Groningers he?
Dat kind doet harstikke goed zn best en is altijd harstikke vrolijk.
Heb ik jou ooit op de bunes gezien? Nee? Nou hou dan je klep met dat zielig leventje van je
Zeker weten!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef JackHerrer het volgende:
http://martijngeboers.nl/ daarintegen is Da BOMB!
Hela, wij verkrachten enkel meisjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef Vinno het volgende:
Naar Belgie lokken met een optreden en dan hopen dat ze gepakt worden door een of andere verkrachter
Mensen die dit soort mensen loopt te verdedigen met het argument dat "zij het tenminste aandurven"quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit op de bunes gezien? Nee? Nou hou dan je klep met dat zielig leventje van je
OOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Yvonne zingt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef BdR het volgende:
Op Tv-Noord heb je soms Noord Clips XL, altijd van die zouteloze man-vrouw duo's, zoals Christiaan en Diana of Peter en Truida.
De muziek is ook altijd van hetzelfde nivorozen, geluk, regenbogen enzo..
[afbeelding]
laten we hopen dat de bliksem een keer inslaat in z'n mobiel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:38 schreef Loontjah het volgende:
[afbeelding]
Omschrijving: Omdat ik weleens moet wachten voordat ik moet optreden, speel ik graag even een spelletje op mijn mobieltje.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:17 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Wehehehe, die linker heeft progeria![]()
het zijn echt de zonnetjes in huis bij de incestfamilies van Papendrecht en Urk iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:24 schreef leejow het volgende:
[..]
ROFLCOPTER Die heeft benzeen in dr pap gehad ofzo![]()
Jah joh wat jij wilt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Ik moest echt onbedaarlijk hard lachen toen die foto opeens op mijn beeldscherm voorbij kwam...quote:
Met een beetje geluk is 'Danny' afgeleid van Dennis en is er dus een BNer aanwezig!quote:
in zijn gastenboekquote:Geplaatst door: Klaas op 2006-07-02 01:25:52
Hoi Martijn, ik wil je alleen even vertellen dat, waar je ook mee bezig bent en wat er ook gebeurd: Ik zal je altijd steunen!
p.s. Wat je ook doet ga ALSJEBLIEFT NIET maar dan ook NIET lachen. Zo spaar je een hoop mensenlevens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |