Hé, da's vervelend, had er een beetje op gerekend al omdat bij ons in 't mailtje van de intro-commissie staat dat de drie wederom bandjes verstrekt. Dan maar hangen in de Sombrero..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.
De drie en de Sjors zijn van dezelfde eigenaar. Die heeft nu ook de hoed gekocht. Daar wil 'ie een studententoko van maken, en dus zijn de bierbandjes alleen geldig in El Sombrero. Ter promotie, zeg maar. Voor zover ik weet gelden de bandjes nergens anders, en dat is ook wat ik van een kennis van me hoorde die bij de drie werkt...
Ik had hoofdpijn, dus dat is het enige dat ik gemist hebquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope. Had geen tijd, en bovendien stond het programma me niet echt aan. Die alcoholvoorlichting is nog tot daar aan toe, dat kan best nuttig zijn... maar je krijgt geheid ook van die quasi-ethische-discussies, en daar had ik weinig trek in. Was de afterparty nog leuk?
Ah, inderdaad... 28 augustus. Maar dat wordt kamperen voor de deur, want het schijnt dat iedereen en z'n moeder zich op die dag doorvoor wil inschrijven ofzo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zal je wel kunnen vinden op ru.nl/usc, toch? Ik heb zelf geen idee, heb dat ding al jaren terug gehaald
Succes!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:32 schreef spinor het volgende:
Ik wil me inschrijven voor die fitness instructieles. Weet iemand toevallig welke dag dat is?
Jep, ik was d'r ook, maar dat wist je waarschijnlijk alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:05 schreef shams het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen naar de mentorenvoorbereidingsdag geweest? Was echt heel leuk! voxintro.nl heeft er best een leuk filmpje over gemaakt!
Tss we hebben elkaar zelfs gedag gezegd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Jep, ik was d'r ook, maar dat wist je waarschijnlijk alVond 't ook erg leuk, goed georganiseerd ook allemaal. Filmpje is ook grappig trouwens
![]()
Die instructiecursussen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:37 schreef spinor het volgende:
Ugh, de verhalen zijn dus waarschijnlijk echt waar. Ik kom dan voor de zekerheid een uur voor openingstijd maar vast op de stoep staan, want het is absoluut noodzakelijk dat ik in september kan beginnen met het tillen van stukken metaal.
Een les moet leerzaam zijn, als het dat niet is verliest het zijn functie. Maar ik ben bevooroordeelt ik geef het toe. En de prijs is netjes dat is zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, een les van twee uurtjes en de rest v/h jaar voor 60 euro sporten. Waar doe je moeilijk over?
Duurt die introductieles fitness 2 uur?!quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, een les van twee uurtjes en de rest v/h jaar voor 60 euro sporten. Waar doe je moeilijk over?
ik weet het niet zeker, maar dat zou best wel eens kunnen ja. Het sportcentrum richt zich op de gemiddelde sporter lijkt me en die gaat echt geen dumbells van boven de 32 kilo gebruiken. Ik zou iig niet weten waar ik die ooit voor nodig zou hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:15 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Die instructiecursussen.Ik zit al een aantal jaar aan de gewichten ( de laaste tijd even wat minder om verschillende redenen) en dan moet ik me nog inschrijven voor zo'n bagger instructieuur waar ik 0,0 % voordeel van ga hebben (ja ik ben bevooroordeeld). Alleen daarom al ben ik maar op zoek gegaan naar wat anders. Zit nu bij Atlas. Maar nu ik ga verhuizen kom ik wel wat dichter bij het Gymnasion, misschien dan toch maar daar heen. En anders ga ik maar eens kijken bij Noviomagum, daar woon ik geloof ik helemaal dichtbij.
Klopt het nou echt dat de dumbells tot maar iets van 32 kilo gaan bij het Gymnasion?
Stoere manquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:15 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Klopt het nou echt dat de dumbells tot maar iets van 32 kilo gaan bij het Gymnasion?
Ik vermoed dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben. Hmm wanneer ik mijn routine weer heb opgepakt zoals die een half jaar geleden nog was dan heb ik hier dus niet genoeg aan. Ik ga maar gewoon eens kijken daar volgende week ofzo. Misschien hebben ze ook wel dumbells die je zelf kunt samenstellen met losse schijven gewicht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, maar dat zou best wel eens kunnen ja. Het sportcentrum richt zich op de gemiddelde sporter lijkt me en die gaat echt geen dumbells van boven de 32 kilo gebruiken. Ik zou iig niet weten waar ik die ooit voor nodig zou hebben.
Ja, inderdaad... maar dat komt natuurlijk omdat alles volgepakt zit met stinkende en zwetende lichamen. Ik ben gisteren naar de Inferno en Carolus Magnus geweest en daar was het ook echt beestachtig warm.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:33 schreef Mikkie het volgende:
Tering! Intro is leuk enzo, maar waarom is het altijd zo knetterwarm overal? Je kunt je kleding uitwringen als je thuiskomt...
Carolus Magnus is tijdens de intro altijd geniaalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:45 schreef Nuna het volgende:
Hmm, lekkere Shoarma bij Carolus MagnusStraks naar het Vijf Verenigingen feest
Ongeveer 'tzelfde als wij dus, ook wij vonden de rij te lang en hebben toen een minikroegentocht gehouden..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vijf verenigingen feest had zoals elk jaar weer een te lange rij. Ik ben dus voor de 5e achtereenvolgende keer niet gegaan, omdat ik de rij te lang vond
2kb en de 3 en de underground waren ook gezellig
Wij hebben een uur staan wachten en zo geweldig vond ik het ook niet..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef spinor het volgende:
Jullie hebben niks gemist. Ik vond het net een schoolfeestje/kinderdisco. Oh, en de DJ's beneden hebben letterlijk elke mix gewrecked... prutsers.
Hah, dat hebben we mooi uitbesteed aan een mentor die wat dichterbij de uni woont.. maarre, waar ben jij terecht gekomen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef shams het volgende:
Pfff, net anderhalf uur in de rij gestaan voor een introweekend voor mijn 3 kindjes... we waren als éénnalaatste, dus de leukste weekends zaten al vol, en ik heb er een heel stuk van het programma door gemist, maar goed...
Jeeeetje, hoe kan dat nu? Met rechten zijn het toch altijd leuke mensen? Welk weekend ga je heen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef DonStefano het volgende:
Wij gaan met welgeteld 2 mentoren en 0 kindjes op weekend
En dat-weg-van-hollanf weekend is vd aegee, ken de organisator, volgens mij is dat best gaaf
is niet erg hoor, ik was om 3 uur klaar met werken en ben toen met een hele hoop collega's naar de hoed gegaan, was weer om kwart voor 7 thuisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef shams het volgende:
Ik was Hwimef zat, omdat het fotoboek altijd echt megalang moest laden enzo
Oja, sorry dat we gister niet langs zijn geweest, ik was megakapot en ging dus maar slapen, en de rest is naar de Inferno gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |