Idd... voor die paar euroquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Gutnre het volgende:
Je kunt ook gewoon je boeken bij dekker vd vegt halen, dan heb je dit gedoe allemaal niet.
En als je zo graag je 10 % korting wil dan wacht je maar even zonder koffie in de rij.
Het afgelopen jaar heb ik voor iets minder dan 500 Euro aan boeken bij Postelein besteld. Dat scheelt toch al zo'n 50 Euro in een jaarquote:
Bij Postelein gaat het eerste gedeelte ook zo, alleen kunnen wij 'alleen' in de middagpauzes op dinsdag, woensdag en donderdag van de eerste week van een periode onze boeken ophalen. Waar iedereen moet pinnen op 1 pinautomaatje, dus dat kost nou eenmaal veel tijd. Maar goed, dat weet je ook van te vorenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:15 schreef Brammie1 het volgende:
Bij mijn studievereniging (Beevee) moet je als je boeken wil bestellen van de site een bestel/machtigingsformulier downloaden, printen, invullen en inleveren bij de Beeveekamer. Je krijgt dan een ophaalbon mee waarmee je, na ongeveer een maand, je boeken een week lang kan ophalen. In die tussentijd wordt het geld gewoon van je rekening afgeschreven. Superhandig
Tja, dat is dan misschien wel de moeite.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:55 schreef Kauki het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik voor iets minder dan 500 Euro aan boeken bij Postelein besteld. Dat scheelt toch al zo'n 50 Euro in een jaarDat valt bij mij niet echt meer in de categorie 'een paar euro'...
Nou ja, in verband met mijn gehoorproblemen is het voor mij zo dat ik het eigenlijk niet kan hebben om meteen een halve week vrijwel niks uit te voeren. Maar ik vind 50 euro op een jaar toch best de moeite, dus ik kies ervoor het risico te nemen dat ik die boeken dan later heb. Dat risico loopt iedereen, en om dan alleen maar te gaan staan klagen een hele pauze lang als je in de rij staat, vind ik niet echt fair tegen die verkopers. Zij doen hun best en offeren hun tijd op om te helpen, ik geloof niet dat dat iets is om iedereen meteen over af te zeiken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Tja, dat is dan misschien wel de moeite.
Maar als voor mij de rijen te lang zijn én ik weet dat ik de boeken pas kan kopen als de college's al zijn begonnen schiet ik enorm in de stress
Als je daar niet gestresst van raakt dan is de 50 euro mooi meegenomen.
Ik betaal ze dan liever extra zodat ik weet dat ik alles op tijd en zonder gedoe binnen heb
De boeken voor aankomend schooljaar staan nu ook al op mijn boekenplank
(Ik weet het: ik ben niet helemaal normaal)
Tja, ik ga niet eens zeiken en neem meteen maatregelen en haal de boeken zelf in huisquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:08 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat risico loopt iedereen, en om dan alleen maar te gaan staan klagen een hele pauze lang als je in de rij staat, vind ik niet echt fair tegen die verkopers. Zij doen hun best en offeren hun tijd op om te helpen, ik geloof niet dat dat iets is om iedereen meteen over af te zeiken.
Thanx voor de tips. Het klinkt logisch, maar statisitiek is echt niet mijn dingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:57 schreef Gutnre het volgende:
Ik heb deze vakantie twee statistiek tentamens te leren.
Ik heb een hele goeie truc: Zorg dat je een statistiekvak hebt wat nog stommer is dan de ander, dan krijg je zin om de tweede te leren.
Psychometrie is stom. Data valt best mee...
En een tip om het in een keer te halen: Gewoon voor elk college de stof voorbereiden en de opdrachten maken. Saai, veel werk, maar je haalt het dan makkelijk...
Hij dronk koffiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welk café was dat? Ik wil ook wel een keer met Lex Bouts ouwehoeren en bier drinken!
Neh, geef mij maar psychologie of over de ontwikkeling van de mensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:51 schreef spinor het volgende:
Heh, waarschijnlijk is dat het enige leuke vak in jullie hele opleiding.
Ik werk bij Dunamis als pedagogisch medewerker B in het invalteam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:34 schreef Gutnre het volgende:
Wat doe je nu voor werk dan?
Het is erg leuk werken ja !quote:
Het is vakantie hèquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die moeten toch altijd al om 23.00 ofzo binnen zijn?
En owhja, geen olcohol op de kamer. Een vriend van me heeft daar ook gezeten, is regelmatig betrapt met kratten bier op z'n kamer enzo
Tja, ik vertelde mijn ouders ook nooit de waarheidquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"De bus gemist."Dat geloof je toch zeker zelf niet hè
jij weet nogal veel, hè? Kan je beter je boeken bij Boekanin bestellen of bij bol.com??? Of maakt het geen flikker uit?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk trouwens hier voor het algemene programma van je studie. Hier staat ook de verkoopregeling van het Boekanin in.
klinkt bekendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had een 3, maar had ook niet geleerd
En ik moet nu ook nog beginnen voor de her. Terwijl ik de aankomende week fulltime moet werken, en daarna fulltime intro moet doen. Dus tsja
zoals mikkie al zei, de bandjes zijn ALLEEN geldig bij el sombrero!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:21 schreef Kopstoot het volgende:
Bandjes voor El Sombrero ook? Beter!
Ik weet in ieder geval dat de drie ook met een bandje komt voor gratis drank, die geloof ik net als vorig jaar ook te gebruiken is bij Sjors en Sjimmie.
Het inschrijven bij de introductiebalie kan van 14.00 tot 20.00. Daar maakt het niets uit hoe laat je komt. Hoe laat je met je mentorgroep afspreekt, dat staat als het goed is in je programma.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:05 schreef Lisanne__tje het volgende:
btw een vraagje: hoe laat moet je er nou zondag zijn??? Want ik zie allerlei tijden>>> of maakt het niet uit hoe laat je komt?
En mocht je dat niet thuisgestuurd hebben gekregen, staat het ook op internetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef shams het volgende:
[..]
Het inschrijven bij de introductiebalie kan van 14.00 tot 20.00. Daar maakt het niets uit hoe laat je komt. Hoe laat je met je mentorgroep afspreekt, dat staat als het goed is in je programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |