thx (leuk dat er nog iemand denkt dat het wel goedkomtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:08 schreef Whistler1979 het volgende:
"offtopic' mischien tip om toch apart te verkopen.. Tomtom en Externe GPS (niet iedereen heeft er belang bij) en er zullen genoeg mensen zijn die al een 700 hebben en een externe gps zoeken.. ik denk dat je zo eerder kans hebt om het te verkopenmaar succes met verkoop., zal wel goedkomen
Dat is gewoon een mooie prijs. Ik doe binnenkort 'waarschijnlijk' een bod, maar nog even niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef DarkChylde het volgende:
vraagprijs blijft momenteel 400.
mocht het niet lukken dan, kijk ik wel verder ;-)
ik heb geen haast. je kan me altijd mailen als je interesse hebtquote:Op maandag 3 juli 2006 15:11 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mooie prijs. Ik doe binnenkort 'waarschijnlijk' een bod, maar nog even niet.
bedankt voor je bod. maar er is al een keer of 3 hetzelfde gebodenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
300 wil ik 'm wel.
Mail me anders maar.
Ik moet er namelijk een hebben op korte termijn.
komt meer in de buurt, maar ik kijk nog ff of er niet meer geboden wordt.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
325 dan.
nee, dankje... ik wil een alles in 1.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef Folkwin het volgende:
en ruilen tegen een PDA. HP Ipaq 4150 met TOMTOM 5.21, heel europa op CD-rom.?
bod genoteerd. laat hem tot na het weekend open staan. als jij dan het hoogste bod hebt, dan is ie van jou.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
350 ex. verzenden
waar kan ie trouwens opgehaald worden?
Is Zwolle nog in de buurt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef DarkChylde het volgende:
inderdaad, ik woon in amsterdam. kan hem ook wel (in de buurt) brengen...
hmm 120 km verder.. is niet echt in de buurtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |