abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39356656
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Precies, je kan het altijd nog gaan ridiculiseren wanneer je niks weet te zeggen.
Nee hoor ik ben bloed serieus
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39356675
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, wat moet je dan? Deze discussies zijn totaal zinloos, "Hij deed x" "Ja maar, hij deed eerst y!" Fuck it, laat ze elkaar maar uitmoorden, ik heb het gehad met beide kanten in het conflict, ik stond vroeger pal achter Israel totdat ze niet meer te onderscheiden waren van de terroristen, nu is er niemand meer om achter te kunnen staan met een schoon geweten.
Daar heb je gelijk in. In oorlog heeft niemand schone handen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:28:25 #178
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39356815
quote:

[..]

Ja, wat moet je dan? Deze discussies zijn totaal zinloos, "Hij deed x" "Ja maar, hij deed eerst y!" Fuck it, laat ze elkaar maar uitmoorden, ik heb het gehad met beide kanten in het conflict, ik stond vroeger pal achter Israel totdat ze niet meer te onderscheiden waren van de terroristen, nu is er niemand meer om achter te kunnen staan met een schoon geweten.
Dat was mijn mening ook jaren lang. Het kon me geen bal schelen wie er won of verloor, ze mochten wat mij betreft elkaar de zee in drijven. Als die twee van de aardbodem zouden verdwijnen dan zou ik er nog geen minuut wakker van liggen.

Maar dankzij figuren zoals Mutant_01 die alle schuld bij Israel leggen en met een strak gezicht willen beweren dat alle Joden in Israel legitieme doelwitten zijn van terreur-acties, terwijl ze geen kwaad woord durven te opperen over de acties van de Palestijnen, ben ik van mening veranderd.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_39356832
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:23 schreef Slayage het volgende:

Daar heb je gelijk in. In oorlog heeft niemand schone handen.
Deze oorlog sleept, in verschillende vormen, nu al meer dan 50 jaar. Het wordt tijd om of de zaak te beeindigen of als wereld alle handen van beide partijen af te trekken.
pi_39356870
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Deze oorlog sleept, in verschillende vormen, nu al meer dan 50 jaar. Het wordt tijd om of de zaak te beeindigen of als wereld alle handen van beide partijen af te trekken.
Aangezien dat laatste niiet zal gebeuren kies ik voor optie 1
-Rabia Al-Basri
pi_39356877
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:28 schreef Cairon het volgende:

[..]

Dat was mijn mening ook jaren lang. Het kon me geen bal schelen wie er won of verloor, ze mochten wat mij betreft elkaar de zee in drijven. Als die twee van de aardbodem zouden verdwijnen dan zou ik er nog geen minuut wakker van liggen.

Maar dankzij figuren zoals Mutant_01 die alle schuld bij Israel leggen en met een strak gezicht willen beweren dat alle Joden in Israel legitieme doelwitten zijn van terreur-acties, terwijl ze geen kwaad woord durven te opperen over de acties van de Palestijnen, ben ik van mening veranderd.
Dus omdat "figuren" als Mutant_01 de schuld bij Israel leggen ben jij pro-Israel onafhankelijk van wat de acties van beide kanten zijn.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39356880
quote:

Iemand op Fok is in staat jouw mening zodanig te wijzigen? Duizenden doden per jaar en Mutant01 is al wat jou raakt? Man...als het niet zo diep triest was ging ik hard lachen.
pi_39356926
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Aangezien dat laatste niiet zal gebeuren kies ik voor optie 1
Het eerste gebeurt niet omdat het tweede niet gebeurt. Religieuze en strategische belangen houden het conflict in stand en dat zullen ze blijven doen tot beide landen zo ontvolkt zijn dat het conflict vanzelf ophoudt.
pi_39356928
quote:

[..]

Wat heeft Mutant met de Palestijnen te maken? Heeft hij wel een een Palestijn gesproken? Is ie wel eens in Palestina geweest?
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:33:19 #185
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39356949
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:

Dus omdat "figuren" als Mutant_01 de schuld bij Israel leggen ben jij pro-Israel onafhankelijk van wat de acties van beide kanten zijn.
Omdat evenwicht moet bestaan. Als mutant zonodig alle schuld bij de Israeli's wil leggen zal ik er zijn om alle schuld bij de Palestijnen te leggen om tegenwicht te bieden aan een debiel eenzijdige visie.
I'm hungry!
pi_39357002
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:33 schreef Cairon het volgende:

[..]

Omdat evenwicht moet bestaan. Als mutant zonodig alle schuld bij de Israeli's wil leggen zal ik er zijn om alle schuld bij de Palestijnen te leggen om tegenwicht te bieden aan een debiel eenzijdige visie.
Debiel reageren om een debiele reactie dus en dat voor "evenwicht"
-Rabia Al-Basri
pi_39357085
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:33 schreef Cairon het volgende:

[..]

wat een slappe reden.

Je mening is dus afhankelijk van anderen, en dan ook nog eens bij voorkeur wat anders als die andere beweert zonder je eigen conclusies te trekken?
Fiets
pi_39357101
Ja, ware het niet dat ik nooit heb gezegd dat alle joden verdreven moeten worden. Dus door het verdraaien van mijn visie, is hij tot een visie gekomen. Daarbij is geen Mutant_01 aan te pas gekomen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39357145
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, ware het niet dat ik nooit heb gezegd dat alle joden verdreven moeten worden. Dus door het verdraaien van mijn visie, is hij tot een visie gekomen. Daarbij is geen Mutant_01 aan te pas gekomen.
als jij zegt dat de Israeliers tof zijn en de boel plat moeten walsen staat ie ineens aan de kant van de palestijnen
Fiets
pi_39357180
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

als jij zegt dat de Israeliers tof zijn en de boel plat moeten walsen staat ie ineens aan de kant van de palestijnen
-Rabia Al-Basri
pi_39357211
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Niet ook hier ruzie maken heh, lovebirds
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:43:13 #192
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39357250
politici die ontvoert zijn is nog niet half zo erg als wat Palestijnen normaal gesproken flikken. De politici leven nog, dat kun je van de slachtoffers van Palestijnse patriotten niet zeggen...

Stel je voor dat je naar een snackbar gaat. In Nederland kun je dat veilig doen. In Israel kun je dan makkelijk de dood vinden omdat Palestijnen je zien als doelwit als je een frietje wil halen.

17 april, een man blaast zichzelf op voor een fastfood restaurant in een menigte burgers. 70 mensen raakten gewond, waaronder kinderen. Negen mensen vonden de dood 5 vrouwen en 4 mannen.

Een van die mannen was Philip Balahsan die op de plaats van de aanslag was met zijn twee kinderen. De kinderen raakten bij de aanslag gewond.

Drie maanden voor deze aanslag was er een andere aanslag, waarbij 20 mensen gewon raakten.

Gewone bezoekers aan een snackbar, mensen die met volledige willekeur werden gekozen door een palestijnse verzetstrijder die hoopte door in een menigte te staan en zichzelf op te blazen zoveel mogelijk burgers de dood in te kunnen jagen.
I'm hungry!
pi_39357314
als dit rond 1 july overslaat naar Syrie dan kan dat ernstige gevolgen hebben. In dat geval is het gerelateerd aan de moord op Hariri in februari 2005 en een zich ontwikkelend oorlogs scenario in die regio
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:51:51 #194
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_39357548
Wanneer is de laatste keer dat Palestijnen een ontvoerde burger vrij hebben gelaten zonder die eerst te vermoorden? Ik kan me de laatste niet meer herrineren, ze zijn allemaal omgebracht.

Als Israel dezelfde methodes handhaaft als de Palestijnen ziet het er donker uit voor de politici, maar gelukkig voor hen is Israel niet zo barbaars als de Palestijnse terroristen, en zullen ze het er waarschijnlijk goed van af brengen, in ieder geval levend.
I'm hungry!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:55:17 #195
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39373083
quote:

[..]

Inderdaad weinig zinvol. Totdat je al het geweld negeert en simpelweg kijkt naar het soort samenleving dat zowel de Israeliėrs als Palestijnen representateren. Dan is er geen twijfel mogelijk dat Israelische cultuur met grote afstand de voorkeur geniet boven die van de Arabieren in de regio.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39373903
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:55 schreef Glasnosteraar het volgende:

Dan is er geen twijfel mogelijk dat Israelische cultuur met grote afstand de voorkeur geniet boven die van de Arabieren in de regio.
De Israelisch cultuur? Wat is dat dan?

Zo ver ik weet zijn praktisch alle Israelisch gewoon een grote samenraapsel van Europeanen.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:22:05 #197
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39374199
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

De Israelisch cultuur? Wat is dat dan?

Zo ver ik weet zijn praktisch alle Israelisch gewoon een grote samenraapsel van Europeanen.
na ja, cultuur is mischien wat ongelukkig gekozen. Ik bedoel een liberale democratie en een moderne economie. Al lopen er in Israel natuurlijk ook de nodige barabaren rond, die chassidische joden die de getto's van Oost Europa nog eens dunnetjes willen overdoen in Israel, inclusief de bontmutsen
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
pi_39374373
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

na ja, cultuur is mischien wat ongelukkig gekozen. Ik bedoel een liberale democratie en een moderne economie. Al lopen er in Israel natuurlijk ook de nodige barabaren rond, die chassidische joden die de getto's van Oost Europa nog eens dunnetjes willen overdoen in Israel, inclusief de bontmutsen
Daar heb je wel gelijk in, maar ook dat hebben ze meegenomen uit Europa Het zou een beetje raar zijn als Ben Goerion en co. een kliek zou vormen en de macht nooit meer uit handen zou geven.
-Rabia Al-Basri
pi_39374839
Wisten jullie trouwens dat de gazastrook GRATIS water en electriciteit vanuit Israel kreeg? De Israelische belastingbetaler betaalde dat.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:54:12 #200
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39375353
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, maar ook dat hebben ze meegenomen uit Europa Het zou een beetje raar zijn als Ben Goerion en co. een kliek zou vormen en de macht nooit meer uit handen zou geven.
Vergeet niet dat Europa een Phoenisische (het huidige Libanon) prinses was, al blijft het natuurlijk Griekse mythologie. Europa was het gebied rond de Middellandse Zee. Het waren de moslims die de grenzen van Europa naar het noorden dreven.
-- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')