Nee hoor ik ben bloed serieusquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Precies, je kan het altijd nog gaan ridiculiseren wanneer je niks weet te zeggen.![]()
Daar heb je gelijk in. In oorlog heeft niemand schone handen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, wat moet je dan? Deze discussies zijn totaal zinloos, "Hij deed x" "Ja maar, hij deed eerst y!" Fuck it, laat ze elkaar maar uitmoorden, ik heb het gehad met beide kanten in het conflict, ik stond vroeger pal achter Israel totdat ze niet meer te onderscheiden waren van de terroristen, nu is er niemand meer om achter te kunnen staan met een schoon geweten.
Dat was mijn mening ook jaren lang. Het kon me geen bal schelen wie er won of verloor, ze mochten wat mij betreft elkaar de zee in drijven. Als die twee van de aardbodem zouden verdwijnen dan zou ik er nog geen minuut wakker van liggen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, wat moet je dan? Deze discussies zijn totaal zinloos, "Hij deed x" "Ja maar, hij deed eerst y!" Fuck it, laat ze elkaar maar uitmoorden, ik heb het gehad met beide kanten in het conflict, ik stond vroeger pal achter Israel totdat ze niet meer te onderscheiden waren van de terroristen, nu is er niemand meer om achter te kunnen staan met een schoon geweten.
Deze oorlog sleept, in verschillende vormen, nu al meer dan 50 jaar. Het wordt tijd om of de zaak te beeindigen of als wereld alle handen van beide partijen af te trekken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:23 schreef Slayage het volgende:
Daar heb je gelijk in. In oorlog heeft niemand schone handen.
Aangezien dat laatste niiet zal gebeuren kies ik voor optie 1quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze oorlog sleept, in verschillende vormen, nu al meer dan 50 jaar. Het wordt tijd om of de zaak te beeindigen of als wereld alle handen van beide partijen af te trekken.
Dus omdat "figuren" als Mutant_01 de schuld bij Israel leggen ben jij pro-Israel onafhankelijk van wat de acties van beide kanten zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat was mijn mening ook jaren lang. Het kon me geen bal schelen wie er won of verloor, ze mochten wat mij betreft elkaar de zee in drijven. Als die twee van de aardbodem zouden verdwijnen dan zou ik er nog geen minuut wakker van liggen.
Maar dankzij figuren zoals Mutant_01 die alle schuld bij Israel leggen en met een strak gezicht willen beweren dat alle Joden in Israel legitieme doelwitten zijn van terreur-acties, terwijl ze geen kwaad woord durven te opperen over de acties van de Palestijnen, ben ik van mening veranderd.
Iemand op Fok is in staat jouw mening zodanig te wijzigen? Duizenden doden per jaar en Mutant01 is al wat jou raakt? Man...als het niet zo diep triest was ging ik hard lachen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:28 schreef Cairon het volgende:
Maar dankzij figuren zoals Mutant_01 die alle schuld bij Israel leggen en met een strak gezicht willen beweren dat alle Joden in Israel legitieme doelwitten zijn van terreur-acties, terwijl ze geen kwaad woord durven te opperen over de acties van de Palestijnen, ben ik van mening veranderd.
Het eerste gebeurt niet omdat het tweede niet gebeurt. Religieuze en strategische belangen houden het conflict in stand en dat zullen ze blijven doen tot beide landen zo ontvolkt zijn dat het conflict vanzelf ophoudt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Aangezien dat laatste niiet zal gebeuren kies ik voor optie 1![]()
Wat heeft Mutant met de Palestijnen te maken? Heeft hij wel een een Palestijn gesproken? Is ie wel eens in Palestina geweest?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat was mijn mening ook jaren lang. Het kon me geen bal schelen wie er won of verloor, ze mochten wat mij betreft elkaar de zee in drijven. Als die twee van de aardbodem zouden verdwijnen dan zou ik er nog geen minuut wakker van liggen.
Omdat evenwicht moet bestaan. Als mutant zonodig alle schuld bij de Israeli's wil leggen zal ik er zijn om alle schuld bij de Palestijnen te leggen om tegenwicht te bieden aan een debiel eenzijdige visie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dus omdat "figuren" als Mutant_01 de schuld bij Israel leggen ben jij pro-Israel onafhankelijk van wat de acties van beide kanten zijn.
Debiel reageren om een debiele reactie dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Omdat evenwicht moet bestaan. Als mutant zonodig alle schuld bij de Israeli's wil leggen zal ik er zijn om alle schuld bij de Palestijnen te leggen om tegenwicht te bieden aan een debiel eenzijdige visie.
wat een slappe reden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Omdat evenwicht moet bestaan. Als mutant zonodig alle schuld bij de Israeli's wil leggen zal ik er zijn om alle schuld bij de Palestijnen te leggen om tegenwicht te bieden aan een debiel eenzijdige visie.
als jij zegt dat de Israeliers tof zijn en de boel plat moeten walsen staat ie ineens aan de kant van de palestijnenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, ware het niet dat ik nooit heb gezegd dat alle joden verdreven moeten worden. Dus door het verdraaien van mijn visie, is hij tot een visie gekomen. Daarbij is geen Mutant_01 aan te pas gekomen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
als jij zegt dat de Israeliers tof zijn en de boel plat moeten walsen staat ie ineens aan de kant van de palestijnen
Niet ook hier ruzie maken heh, lovebirdsquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, ware het niet dat ik nooit heb gezegd dat alle joden verdreven moeten worden. Dus door het verdraaien van mijn visie, is hij tot een visie gekomen. Daarbij is geen Mutant_01 aan te pas gekomen.
Inderdaad weinig zinvol. Totdat je al het geweld negeert en simpelweg kijkt naar het soort samenleving dat zowel de Israeliėrs als Palestijnen representateren. Dan is er geen twijfel mogelijk dat Israelische cultuur met grote afstand de voorkeur geniet boven die van de Arabieren in de regio.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Israelisch cultuur? Wat is dat dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:55 schreef Glasnosteraar het volgende:
Dan is er geen twijfel mogelijk dat Israelische cultuur met grote afstand de voorkeur geniet boven die van de Arabieren in de regio.
na ja, cultuur is mischien wat ongelukkig gekozen. Ik bedoel een liberale democratie en een moderne economie. Al lopen er in Israel natuurlijk ook de nodige barabaren rond, die chassidische joden die de getto's van Oost Europa nog eens dunnetjes willen overdoen in Israel, inclusief de bontmutsenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Israelisch cultuur? Wat is dat dan?
Zo ver ik weet zijn praktisch alle Israelisch gewoon een grote samenraapsel van Europeanen.
Daar heb je wel gelijk in, maar ook dat hebben ze meegenomen uit Europaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:22 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
na ja, cultuur is mischien wat ongelukkig gekozen. Ik bedoel een liberale democratie en een moderne economie. Al lopen er in Israel natuurlijk ook de nodige barabaren rond, die chassidische joden die de getto's van Oost Europa nog eens dunnetjes willen overdoen in Israel, inclusief de bontmutsen![]()
Vergeet niet dat Europa een Phoenisische (het huidige Libanon) prinses was, al blijft het natuurlijk Griekse mythologie. Europa was het gebied rond de Middellandse Zee. Het waren de moslims die de grenzen van Europa naar het noorden dreven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ook dat hebben ze meegenomen uit EuropaHet zou een beetje raar zijn als Ben Goerion en co. een kliek zou vormen en de macht nooit meer uit handen zou geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |