abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39343499
Ik zit bij Wanadoo (sinds kort Orange)/ Casema en nu vraag ik me af of je je wachtwoord van je Wanadoo e-mails ergens kunt wijzigen. Ik kan nergens in de instellingen een dergelijke optie vinden.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie


Wanadoo kennende vrees ik voor het ergste...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie


Iemand hier met hetzelfde probleem?
pi_39343512
Het is mogelijk, zal het even voor je uitzoeken
pi_39343579
http://www.orange.nl/mijn_account/
en dan inloggen met je hoofdaccount => gegevens => wijzig wachtwoord van emailadres
pi_39343783
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 02:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.orange.nl/mijn_account/
en dan inloggen met je hoofdaccount => gegevens => wijzig wachtwoord van emailadres
Mijn dank is groot! Ik werd helemaal gek van het zoeken.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_39345445
Magk je topic kapen, gaan we klagen over wanadoo.
Krijg ik een nieuwe livebox omdat mn oude te veel fouten heeft, moet ik er voor betalen.

Ik bellen, boos GRRR. Hoef ik uit eindelijk niet te betalen geef de nieuwe livebox netzoveel fouten.
Hoerenverbinding
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 29 juni 2006 @ 08:56:36 #6
37811 hemmes
Prietprater
pi_39345834
Wij moesten ineens een 10tje betalen omdat wij helemaal van KPN zijn overgestapt naar het Wanadoo telefoonverhaal (via de livebox die bij ons wel goed werkt (sorry Chinless) ). Ons is verteld dat we helemaal niets hoefde te betalen omdat we gelijk zijn overgestapt.

Kregen we een mail om 9.95 euro te betalen.

Meteen gebeld en vervolgends direct gelijk gekregen. Niets hoeven we te betalen. Wel weer netjes!
Praatprieter
pi_39345879
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 08:56 schreef hemmes het volgende:
Wij moesten ineens een 10tje betalen omdat wij helemaal van KPN zijn overgestapt naar het Wanadoo telefoonverhaal (via de livebox die bij ons wel goed werkt (sorry Chinless) ). Ons is verteld dat we helemaal niets hoefde te betalen omdat we gelijk zijn overgestapt.

Kregen we een mail om 9.95 euro te betalen.

Meteen gebeld en vervolgends direct gelijk gekregen. Niets hoeven we te betalen. Wel weer netjes!
Hebben ze je gebeld met de vraag of je over wilde stappen? mij wel, en werd er een bandopname gemaakt, waarin ook gezegd werd dat het 9,95 kostte, alleen de brief die je daarna kreeg was verkeerd, heb dus ook die mail gehad. Denk dat ik dus niet onder die 9,95 uit kan...
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_39346227
Wat een gedoe.
pi_39346290
Dom dat je bent overgegaan.. als er nu adsl storing is dan kan jij niet bellen/gebeld worden.. dat is mooi om te weten he.. en je verdient er 0,0 mee.. alleen het is nu 1 rekening!

Verder is wanadoo mail knt.. !!! 9 van de 10 mailtjes komen bij mij niet aan..
ADSL family is trouwens wel helemaal 100.. ik haal netjes 20 Mbit
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop