ok, nu ben ik het gewoon ff erg zat...
ik zat net rond een uur of elf op de bank, wilde net slapen, wordt er op de deur geklopt. ik was net thuis dus had m nog niet op slot gedaan. lopen er drie hooliganachtige mensen naar binnen, helemaal onder invloed
"ja jij moet wesley nog 85 euro betalen"
ik zo, ow? waarvoor dan? "ja dat weet ie niet" dus ik ze beetje lachend naar buiten gepraat, zo van: ja serieus echt niet. wesley riep toen vanuit zijn kamer dat het een grapje was. dus toen smeetde grootste, een dikke gozer, mijn deur keihard dicht. ik roep: beetje zachtjes met de deur alsjebelief, gaat die deur weer open, komt ie met een woeste kop binnen:
"wat zachtjes, moet je wa he, had je tegen mij, ik sla je jongen, ik mep je kapot."
ik zat op de bank en hij kwam toen over me heen hangen, kon geen kant op en hij begint me gewoon volte meppen in me gezicht en blijft meppen, dus ik trap m in zijn zak en duw m weg, maar hij blijft doorgaan, met zijn pupillen wagenwijd open en die vrienden lachend roepend: moet je maar niet trappen. toen ik gehurkt in de verdediging zat, begon ie nog te schelden en liep langzaam weg... heb toen meteen de deur op slot gedaan, hoorde ze ook meteen wegrennen. daarna snel de politie gebeld, die pas 15 minuten alter kwam, die lui waren toen al weg.... aangifte gedaan, huisbaas kwam erbij en een anatal vrienden en buurtgenoten die het hadden gehoord...
kutzooi, ik mijd agressie en ik mijd agressieve mensen maar als ze zomaar mijn kamer binnen komen rennen en me meppen...argh!!! ik was bang, maar ook kwaad, maar tegen vier man in je eentje, die helemaal onder invloed zijn, durf ik eerlijk egzegd echt niks te beginnen behalve mezelf verdedingen... het ging ook zo snel...
put
your
clothes
on!