quote:
Ah beter! Eindelijk van die lamlul afquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
ik heb net tussen neus en lippen door goed en leuk nieuws gehad: hij wordt er over 3 weken uitgeschopt!!!!
Ah, gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
ik heb net tussen neus en lippen door goed en leuk nieuws gehad: hij wordt er over 3 weken uitgeschopt!!!!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
nog steeds kut en ik en wat andere mensen daar in het gebouw vrezen dat hij het de komende drie weken nog erg bont gaat maken.... maar goed, daarna is het over!!!!!!!quote:
daar zijn andere topics voor kipje,quote:
sinds ik niet meer review, twijfel ik aan alle spellingdingenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:11 schreef dwerg het volgende:
Verdomme Jerruh. Bont. Niet bond.
gelukkigquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
hij heeft het maar weer op het zuipen gezetquote:
Hoe is dat gezegde ook alweer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
Een paar sterke gasten regelen om de herrieschopper een lesje te leren werkt ook niet altijd. Dat heb ik namelijk zelf ondervonden.
Ik had last van een agressieve, herrie makende zuipschuit van een buurman die graag in de hal piste. Afijn, schijtert als ik ben dus twee vechtersbazen geregeld om het wat in te toomen. Ik bel aan bij de buurman, blijken het ouwe (cel) maten te zijn.![]()
Gevolg, twee blauwe ogen, tand door lip, scheve neus en opgezwolle ballen. Daarnaast m'n tv, stereo en videorecorder gejat door de heren die ik 100 gulden had betaald om de buurman een lesje te leren.
Waarom zijn jullie allemaal zo meegaand man, jezus mina. Jullie zijn met meer en hij is zat. Beuqen dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij heeft het maar weer op het zuipen gezet
overigens denken een aantal bewoners dat deze drie weken met hem nog eens erg zwaar kunnen gaan worden
ik ben gewoon niet gewelddadig, en hij heeft zijn kampervrienden altijd over de vloer, kan ik niks tegen, maar goed, hij wordt binnenkort echt es in elkaar geramd, ze hebben al es voor de deur op m staan wachtenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie allemaal zo meegaand man, jezus mina. Jullie zijn met meer en hij is zat. Beuqen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |