abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39367508
Jerruh, staat er hierover niks in je huurcontract? Ik woon ook op een flat en alleen al iets naar beneden gooien is bij ons al reden om uit je kamer gezet te worden door de woningstichting.
Dit omdat je hiermee de levens van andere mensen in gevaar brengt.

Ik hoop in ieder geval dat ze hem eruit zetten voor je. Dit is ook geen leven.
pi_39368143
zow, dat is aardig uit de hand gelopen zeg.... ik had je topic in WGR al gevolgd, maar dit had ik toch niet verwacht!
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:10:46 #153
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_39368933
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:33 schreef Chou het volgende:

[..]

En hem dan opwachten ofzo, morgen is hij toch weer alles vergeten.. wat een voordeel kan hebben natuurlijk
! dat ik daar niet eerder aan gedacht heb...
put
your
clothes
on!
pi_39376279
Damn da's erg, ik weet precies hoe zo'n klootzak je woonplezier kan vergallen, heb ook zo'n figuur als buurman in zelfde huis gehad...

Die gast was altijd bezopen, nam doordeweeks midden in de nacht een zooi vrienden mee om tot 's morgens vroeg boven mijn slaap kamer te feesten. Schijten op de trap, wat ie daarna door het hele huis en mijn keuken had uitgelopen en vervolgens beweren dat er een hond binnen was geweest. Ook vond hij het leuk om met zijn microfoon en speakers in het raam mensen op straat na te roepen.

De douche was boven en als ik dan 's ochtends langs zijn kamer liep lag ie helemaal verrot op de bank, kaarsen aan en de gaskachel vol aan. Op een keer werd ik 's nachts door de brandweer uit mijn bed gehaald omdat het dak in de fik stond, meneer had een ventilator aan gelaten en daardoor was kortsluiting onstaan... Ze waren net op tijd zeg maar...

Op een gegeven moment trok ik het niet meer en heb hem helemaal verrot gescholden en gedreigd dat ik er alles aan zou gaan doen om hem weg te krijgen... Was 'ie goed van geschrokken en met 2 weken was 'ie weg

Anyway, good luck en laat je niet gek maken!
pi_39376416
Hey, ik dacht dat ik hier gisternacht al in gereageerd had. Vaag. Maar nogmaals sterkte met zo'n klotebuurman en de kutsituatie waar je in zit. Ik hoop niet dat hij nog lang daar blijft wonen als ik dat zo lees.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39376674
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik dacht dat ik hier gisternacht al in gereageerd had. Vaag.
Daar heeft die figuur dus ook last van

OT: Zeer klote situatie. Ik ben pessimistisch over wat de woningstichting zal doen en hoe snel. 'n Kennis die naast zo'n figuur woonde, geen oog dichtdeed omdat hij 's nachts z'n junkenvriendjes over de vloer had en voortdurend schreeuwde en tegen de muren bonkte, kreeg urgentie omdat ze door het slaapgebrek niet meer op haar werk kon functioneren. Dat betekent dat zij wel met voorrang elders 'n woning kon krijgen, maar dat die idioot dus op z'n plek kon blijven zitten....en binnenkort weer 'n nieuwe van niets wetende buurman krijgt.

Ik hoop voor je dat er ook sprake is van 'n flinke huurachterstand, dan zijn de stichtingen ineens 'n stuk actiever in het aanpakken van zo'n figuur is mijn ervaring.
pi_39376950
Geef 'm een pak rammel. Hij is sowieso bezopen dus een uitdaging zal 't niet voor je worden indien je zelf nuchter bent, en morgen is hij 't toch vergeten en zal die zich afvragen waar die dat blauwe oog vandaan heeft.

Ben zelf ook een keer aangevallen door een jongen die alle remmen losgooide en mij gewoon uit het niets aanviel omdat ie straalbezopen was, om je kapot te lachen hoe die me tevergeefs ook maar probeerde aan te raken.
pi_39397917
Een paar sterke gasten regelen om de herrieschopper een lesje te leren werkt ook niet altijd. Dat heb ik namelijk zelf ondervonden.

Ik had last van een agressieve, herrie makende zuipschuit van een buurman die graag in de hal piste. Afijn, schijtert als ik ben dus twee vechtersbazen geregeld om het wat in te toomen. Ik bel aan bij de buurman, blijken het ouwe (cel) maten te zijn.

Gevolg, twee blauwe ogen, tand door lip, scheve neus en opgezwolle ballen. Daarnaast m'n tv, stereo en videorecorder gejat door de heren die ik 100 gulden had betaald om de buurman een lesje te leren.
pi_39398065
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
Een paar sterke gasten regelen om de herrieschopper een lesje te leren werkt ook niet altijd. Dat heb ik namelijk zelf ondervonden.

Ik had last van een agressieve, herrie makende zuipschuit van een buurman die graag in de hal piste. Afijn, schijtert als ik ben dus twee vechtersbazen geregeld om het wat in te toomen. Ik bel aan bij de buurman, blijken het ouwe (cel) maten te zijn.

Gevolg, twee blauwe ogen, tand door lip, scheve neus en opgezwolle ballen. Daarnaast m'n tv, stereo en videorecorder gejat door de heren die ik 100 gulden had betaald om de buurman een lesje te leren.
Vertrouw dus nooit een crimineel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39404222
quote:

En daarom moet je zo'n zaakjes dus zelf regelen.
pi_39410582
Zat hij nou jóuw spullen naar beneden te gooien?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 01:06:42 #162
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39413349
quote:

OMFG
pi_39529966
quote:

Holy crap . Hoe is het dan verder afgelopen? Geen aangifte gedaan of gewoon zwijgen?
pi_39529995
quote:

Sorry, maar er hier is maar een zin gepast.

DU BIS GEPWNT! DU BIS GEPWNT! DU BIS GEPWNT WIE UNNE NOOB!
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:23:50 #165
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39531607
gqx
Ik heb al een boek.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:33:37 #166
140141 ivosnivo
pi_39533139
Leeft die gast nog?
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:36:19 #167
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39533212
quote:

OMG
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:47:27 #168
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_39537332
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:33 schreef ivosnivo het volgende:
Leeft die gast nog?
ja....
zxucht...
put
your
clothes
on!
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:50:07 #169
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39537411
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja....
zxucht...
nog steeds dezelfde situatie?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:35:01 #170
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_39538927
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:50 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

nog steeds dezelfde situatie?
nah, iets rustiger, maar zijn gelieg begint nu op te steken, en ik merk dat hij vaak onder mijn rolgordijnen (die net niet genoeg sluiten) kijkt en zit te observeren, ik kwam er gisteren achter toen hij tot twee keer toe sochtends, toen ik lag te slapen, naar binnen gluurde, bukkend om eronder te kijken...
en vandaag hoorde ik m tegen de vriend zeggen dat hij boos op me was omdat ik de hele wc ondergekotst had en alles vuil liet, terwijl hij dat ZELF had gedaan...
put
your
clothes
on!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:49:29 #171
141482 Q.
JurassiQ
pi_39539411
Wat een leuke huisgenoot, ik word er steeds enthousiaster over.
For great justice!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:52:01 #172
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_39539501
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:49 schreef Q. het volgende:
Wat een leuke huisgenoot, ik word er steeds enthousiaster over.
je mag m hebben!
put
your
clothes
on!
pi_39562224
ik heb zoon zelfde situatie mee gemaakt in mijn huis.
die stond dus op 1.5 meter van me af klaar om me te vermoorden.
is alleen niet gelukt. maar van mijn kant komt er weligt nog eens wraak

jerruh
is ie nu al weg gaat het snel gebeuren.
en kun je zelf eventueel niet gewoon weg.
geloof me een dronkeman kun je niet zomaar aan.
die pijngrens ligt te hoog.
dus vluchten is beter.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  donderdag 6 juli 2006 @ 02:32:31 #174
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39562376
Laat toch niet met je sollen hé, wat is er voor nodig om bij jou de grens te bereiken?
  donderdag 6 juli 2006 @ 03:22:52 #175
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39562779
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 02:18 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb zoon zelfde situatie mee gemaakt in mijn huis.
die stond dus op 1.5 meter van me af klaar om me te vermoorden.
is alleen niet gelukt. maar van mijn kant komt er weligt nog eens wraak

jerruh
is ie nu al weg gaat het snel gebeuren.
en kun je zelf eventueel niet gewoon weg.
geloof me een dronkeman kun je niet zomaar aan.
die pijngrens ligt te hoog.
dus vluchten is beter.
moet dit een gedicht voorstellen ofzo?

idioot
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: