die zorgt ervoor dat alles terecht komt bij de woningcorporatie, en daar issie goed in, die dramt flink door, omdat hij zelf al genoeg met hem heeft meegemaakt. en hij helpt de medebewoners erin!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:30 schreef Mukie het volgende:
Dat scheelt gelukkig weer een hoop.
De huisbaaas, wat is die aan het doen?
Dat scheelt weer een hoop.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die zorgt ervoor dat alles terecht komt bij de woningcorporatie, en daar issie goed in, die dramt flink door, omdat hij zelf al genoeg met hem heeft meegemaakt. en hij helpt de medebewoners erin!
die fotos komen straks wel, eerst ff douchen en op mijn gemakje bekijken hoe het nou aangepakt kan worden...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een hoop.
En geeft jou indirect ook een steuntje in de rug.
Je hebt ook foto's van je gezicht laten maken ivm een civiele zaak?
Al bij het juridisch loket of dergelijke langsgeweest?
jup...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Waar is die gast nu eigenlijk? Is die zijn roes aan het uitslapen ofzo?
En dan straks weer alles strak ontkennen. Tof hoor. Godsamme wat een gedoe.quote:
ik had het vier weken geleden echt goed schoongemaakt, aangezien toen de plassen op de grond lagen, en ik kreeg visite. en twee dagen later zaten de strontvlekken en de pisvlekken alweer voeral... dus ja, ik meen het... en denk maar niet dat ik het leuk vind om hierover te overdrijven, want dit hele gebeuren is al lang niet leuk meer...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:55 schreef AlohaXa het volgende:
Kom op je kan toch niet beweren dat de wc er na 2 dagen er zo uitziet.. Die van mij ziet er zo uit na 3 maanden niet gepoetst te hebben (niet dat ik het ooit zo ver heb laten komen)
vorige pagina staan er dus al een paar...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca is benieuwd naar de foto's
ik hoop echt dat die gast, zo snel eruit wordt gekicked..
Zo te horen voelt zich daar wel thuis.. buddies4everquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik stel voor die meneer vervangende woonruimte aan te bieden...
Naast de Tokkies!!! Es kijken of ie dan nog zo stoer is
Ohgod jah...ik zie nu de gezamelijke BBQ's al voor mequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:13 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Zo te horen voelt zich daar wel thuis.. buddies4ever
Kun je beter wel zsm maken, voordat het "wat gaat bijtrekken".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die fotos komen straks wel, eerst ff douchen en op mijn gemakje bekijken hoe het nou aangepakt kan worden...
Stuur maar naar mij op, ik kan er nog heel wat van maken in PSquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kun je beter wel zsm maken, voordat het "wat gaat bijtrekken".
Dat is wettelijk gezien niet ok.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij op, ik kan er nog heel wat van maken in PS
beetje aandikken kan nooit kwaad
Hehe, oh en als je nog verschroeid haar wilt hebben, zoals wenkbrauw en samengeklitte haar enzo, dan moet je bij mij zijn. Een heel gaaf effectje die ik mijzelf pas geleden heb aangeleerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij op, ik kan er nog heel wat van maken in PS
beetje aandikken kan nooit kwaad
Dat denk ik dus ook. Die hebben gewoon geprobeerd het probleem nog wat te rekken door erop te gokken dat TS zijn mond wel hield of dat hij net zo'n aso was. Helaas voor hen in TS iemand die a) zijn koppie erbij houdt (hulde daarvoor) en b) zich gewoon wél stoort/durft te storen aan dit sort gedrag/afpersing/mishandeling. Je moest eens weten hoeveel mensen dan de grijze muis gaan spelen uit angst voor erger met de wetenschap dat de rugdekking er vrijwel nooit is...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:32 schreef jack4ya het volgende:
Dat begrijp ik, maar JIJ moet ook eigenlijk kijken of je de woningcoorporatie aansprakelijk kan stellen voor dit "leed". Zij hadden namelijk duidelijke aanwijzing dat de Kamper in kwestie géén rustige jongen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |