Jij hoeft alleen maar te fietsen,quote:
Het is allemaal niet eerlijk gewoonquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar te fietsen,
de rest wordt wel geregeld hoor![]()
Solly,quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is allemaal niet eerlijk gewoon
Sounds like a planquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Solly,
dan maar met de auto naar het macbreakfast feest
Zou mijn auto nog starten eigenlijkquote:
Ja, dat weet ik ook niet. Gewoon sleutel erin en dan omdraaien en dan starten lopenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou mijn auto nog starten eigenlijk
Oeh, die theorie ga ik weer eens uitproberen jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Gewoon sleutel erin en dan omdraaien en dan starten lopen![]()
Ja, dat lijkt me verstandigquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, die theorie ga ik weer eens uitproberen ja
Maar je avatar doet het nog steeds nietquote:
Doe iets aan je browser. Pas de instellingen aan, leeg de cache, verwijder de cookies, geschiedenis en tijdelijke internetbestanden. Misschien, dat je het dan wel weer ziet, net als ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je avatar doet het nog steeds niet
Ach, ik was toch al van plan de boel komend weekend opnieuw te installeren. Dan is jouw avatar daarna vast ook weer zichtbaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe iets aan je browser. Pas de instellingen aan, leeg de cache, verwijder de cookies, geschiedenis en tijdelijke internetbestanden. Misschien, dat je het dan wel weer ziet, net als ik
Dat hoop ik maar. Ik heb immers de leukste avatar van iedereenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik was toch al van plan de boel komend weekend opnieuw te installeren. Dan is jouw avatar daarna vast ook weer zichtbaar
Die van mij is toch mooierderder (en dringend aan vervaning toe)quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar. Ik heb immers de leukste avatar van iedereen
Wat is het eigenlijk? Een rog ofzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij is toch mooierderder (en dringend aan vervaning toe)
Ooh, dat zegt me even niets meer. Het is vrij lang geleden dat ik die film heb gezienquote:
Hij is wel leuk tochquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, dat zegt me even niets meer. Het is vrij lang geleden dat ik die film heb gezien
Ja, ik heb de film op DVD, evenals Brother Bearquote:
Brother Bear heb ik ook ergens ja. Alleen nog nooit gekekenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb de film op DVD, evenals Brother Bear
Dan zou ik ook zeker Brother Bear eens kijkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Brother Bear heb ik ook ergens ja. Alleen nog nooit gekeken
Finding Nemo toch zeker eens per jaar
Zal er eens aan denkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zeker Brother Bear eens kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |