Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Kan je trouwens als man wel appelsap bestellen in een bar/kroeg/café? Met je maten uitgaan en dan appelsap bestellen terwijl zij allemaal bier drinken. Cola, sinas en 7-up kan als je de Bob bent, maar of appelsap ook kan...
Ja, dat is ook zo'n link die ik leg met appelsap. En het is niet eens goed voor je als je diarree hebtquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Als ik aan appelsap denkt, zie ik mezelf als klein meisje in bed liggen met diarree, en mijn moeder die maar aan bleef schenken
Ik ben er voorgoed van genezen
Nee, maar ze adviseert het nog steeds als wij of de kids ziek zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is ook zo'n link die ik leg met appelsap. En het is niet eens goed voor je als je diarree hebt![]()
Zou ken ik het ook idd. Drink het nu nooit meerquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Als ik aan appelsap denkt, zie ik mezelf als klein meisje jongetje in bed liggen met diarree, en mijn moeder die maar aan bleef schenken
Ik ben er voorgoed van genezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |