idd, wat een galbak.quote:
nee. omdat ie zichzelf erg graag hoort praten (net als Kessler overigens), en overal doorheen babbelt. de Hond is een stemmingmaker pur sang, en daar hou ik niet zo van.quote:
Studio in Hilversumquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:26 schreef 456 het volgende:
Huh... zitten ze nu in de studio of nog in duitsland
Ik vond het compleet zouteloos. En dan zo'n Kessler, "de ervaren coach van't Schip"... hoe krijgt ie het voor elkaar, hij praat alles glad.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Niet de beste uitzending, maar toch nog wel vol te houden
begon ie over de ervaring die mooie johnny op heeft gedaan op een blauwe maandag bij FC Twentequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:41 schreef Perico het volgende:
[..]
En dan zo'n Kessler, "de ervaren coach van't Schip"...
Ik genietquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beter als vanavond zou de uitzending zijn![]()
Hij noemde Twente iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:54 schreef kollie het volgende:
[..]
begon ie over de ervaring die mooie johnny op heeft gedaan op een blauwe maandag bij FC Twente![]()
Vanavond dus gerard coxquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
En nu is het juist zo toepasselijk
David hoor ik elke avond bij sport 1, hij zegt altijd wel zinnige dingen net als emile schelvis over het italiaans voetbal.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:13 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vanavond dus gerard coxen David Endt
![]()
en nog één maar die ben ik ff vergeten haha
Ben benieuwd wat David allemaal over Italië te melden heeft.
de commentator bij wedstrijden op RTL 7quote:
Dat was helemaal niks inderdaad. Verder is het een uitstekende gast om uit te nodigenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:32 schreef kollie het volgende:
[..]
de commentator bij wedstrijden op RTL 7wat was dat slecht zeg, hopelijk stellen ze daar wat vragen over
![]()
Verschrikkelijk was dat, ja. Hiele die heel voorzichtig een paar kritische punten noemde, die volkomen terecht waren. Maar dat mocht niet van de drie Van Basten-minded mensen aan tafel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:41 schreef Danzig het volgende:
Het was wel weer een 'prijs Marco de hemel in', kritiek over Marco is ongewenst....Hiele wilde een kritische noot over Marco zeggen en wordt meteen monddood gemaakt door Jack, Henk en Maurice.
hoezo Feyenoorderquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Davids en Huntelaar niet maar Hofs en Castelen hadden mee moeten gaan naar Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |