Oh is dat voor iedereen toegankelijk danquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:20 schreef SiGNe het volgende:
Vergeet elke donderdag de Wombat niet (studentencafé op de Warande)!![]()
70 cent voor een flesje Alfa, ¤1,60 voor een speciaalbiertje..dat zijn de betere prijzen.
Neejohhhhquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:18 schreef Ferdo het volgende:
Het schijnt wel tot de top 20 van meest onveilige gemeenten te behoren.
Ik spot je tegenwoordig ook overal! Op FOK! dan he, in het echt kan ik je wellicht binnenkort gaan spotten.quote:
Hihih ja bij de AH enzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik spot je tegenwoordig ook overal! Op FOK! dan he, in het echt kan ik je wellicht binnenkort gaan spotten.
Komt door Vollenhovenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
http://www.binnenlandsbes(...)dex_tcm25-933944.pdf
18e.
Ik ga er niet wonen nee, maar een bezoekje aan de AH in Zeist kan altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hihih ja bij de AH enzoohnee je gaat niet in Zeist wonen
Kewlquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga er niet wonen nee, maar een bezoekje aan de AH in Zeist kan altijd natuurlijk.
Ja! Laatst weer een vrouwtje van de Super de Boer overvallen toen ze op weg naar huis was. Rotbuurt eigenlijk...quote:
Wat nou de AH? We hebben er drie hier.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat nou de AH? We hebben er drie hier.
Die op Kerckebosch is cool.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat nou de AH? We hebben er drie hier.
Nou, ik woon er (Geroflat), maar hier gebeurt nooit wat. Die flat hiernaast heeft dan wel weer een beroerde naam.quote:
Vogelwijk danquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, ik woon er (Geroflat), maar hier gebeurt nooit wat. Die flat hiernaast heeft dan wel weer een beroerde naam.
L-flat is echt trash. De Torenflat wonen al mijn cliëntjes onderhand...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, ik woon er (Geroflat), maar hier gebeurt nooit wat. Die flat hiernaast heeft dan wel weer een beroerde naam.
Nee, die tijd is ook geweest. Wordt momenteel volgestouwd met studenten en Oostblokkers, geloof ik. In afwachting van de sloop van de flats daar (twee zijn er al weg).quote:
Verders is Zeist veiligquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, die tijd is ook geweest. Wordt momenteel volgestouwd met studenten en Oostblokkers, geloof ik. In afwachting van de sloop van de flats daar (twee zijn er al weg).
Vooral in de 2e Dorpsstraat op een gemiddelde zaterdagavond.quote:
In welke stad/dorp is het op een gemiddelde zaterdagavond onveilig?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vooral in de 2e Dorpsstraat op een gemiddelde zaterdagavond.
Ja ok alleen dat een btje, maar zo erg is dat ook weer nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vooral in de 2e Dorpsstraat op een gemiddelde zaterdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |