ik probeer het bij te houden he.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ja hallo, stelletje FB rukkers
Hier mot ook gepost worden....
Ze kunnen niet zoveel tegelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ja hallo, stelletje FB rukkers
Hier mot ook gepost worden....
Jij wel ?quote:
Jawel, ik ben een vrouw. Vrouwen zijn multitasking.quote:
Nee, optiefenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:03 schreef killswitch het volgende:
Wow nu mag ik hier ook posten, ik voel me vereerd.
Waar ís Arma eigenlijk?quote:
hmmm, wat voor tasksquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel, ik ben een vrouw. Vrouwen zijn multitasking.
Whehehhee ja tv kijken en koffie drinken tegelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel, ik ben een vrouw. Vrouwen zijn multitasking.
Hmm nou krijg ik een mental image van je met tieten, fotoboeken verraden alles. Doe je de deur achter je dicht.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat ik tieten heb en dat ik die binnenkort ga posten.
Ramen lappen enzo.quote:
Binnen nu en 18:00 silvoesplat!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat ik tieten heb en dat ik die binnenkort ga posten.
Praten en film kijken tegelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehhee ja tv kijken en koffie drinken tegelijk
Ik drink enkel thee. Ja, of bier. Maar géén koffie, hoor je me?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehhee ja tv kijken en koffie drinken tegelijk
Word dit topic nu al gesloten dan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hmm nou krijg ik een mental image van je met tieten, fotoboeken verraden alles. Doe je de deur achter je dicht.
PUB is drie deuren verder heurquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Binnen nu en 18:00 silvoesplat!
Voor het volken vaderland
![]()
laat maar.
En dan niet over de verhaallijn van de film, nee, over hoe lelijk de schoenen van de knappe hoofdrolspeelster zijn. Vrouwen.quote:
men van thee ga je dood ja ! Het is niet voor niks dat ze je thee geven hoor in zo een bejaardenhuisquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik drink enkel thee. Ja, of bier. Maar géén koffie, hoor je me?!
valt redelijk op dat je Chowi nog niet weg wil hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
PUB is drie deuren verder heur
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |