Laat ie dat doen. Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om een ticket naar Brazilie te regelen en de shit de shit te laten.
Men beffen is vies men.quote:
BIER WERKTE NIET MEER AXIS EN ZEG NOG EVEN ACHTER DE SCHERMEN TEGEN DIEquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je tegelijk ook veel bier zuipen.
Mwoch. Ik ken het hebben hoor.quote:
idd zegquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
BIER WERKTE NIET MEER AXIS EN ZEG NOG EVEN ACHTER DE SCHERMEN TEGEN DIEyvonne
DAT ZE EEN TWUT IS VOOR HET SLUITEN VAN DAT FIETBEK TOPIC!!!!
Ik mail Danny wel even. hie kiks du liffing hel out of hur!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
BIER WERKTE NIET MEER AXIS EN ZEG NOG EVEN ACHTER DE SCHERMEN TEGEN DIEyvonne
DAT ZE EEN TWUT IS VOOR HET SLUITEN VAN DAT FIETBEK TOPIC!!!!
quote:
Ja, jij bent nogal close met 'm he? Fix dat ff!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mail Danny wel even. hie kiks du liffing hel out of hur!
Leuke woordspeling, garpje zeker.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Eerst ff flink schrobben daar en het is best te pruimen heur![]()
Schrobben?quote:
*gaat tikken*quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, jij bent nogal close met 'm he? Fix dat ff!
Pruim en.quote:
Ooooooooooooooooh.quote:
Je gaat er onwijs goed van rukken, hoorde ik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef Armageddon het volgende:
Powerball men. Na een 5 minuten had ik kramp in me klauwen.
Misschien is het wat voor boebiedoe!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je gaat er onwijs goed van rukken, hoorde ik.
Dat is ook voor mannen met getrainde polsen, meer bier zuipenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef Armageddon het volgende:
Powerball men. Na een 5 minuten had ik kramp in me klauwen.
Ik denk , ik leg hem ff uit.quote:
Als jij al dat bier nog moet opzuipen wat ik op heb kun je wel vast gaan liggen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is ook voor mannen met getrainde polsen, meer bier zuipen
of voor jou als yppy straks zes maanden niet kan neucken vanwege de hechtingen.quote:
M'n zin, wat doe je.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Joene het volgende:
[..]
of voor jou als yppy straks zes maanden niet kan neucken vanwege de hechtingen.
Ik begin vastquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij al dat bier nog moet opzuipen wat ik op heb kun je wel vast gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |