*daar men wijst*quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:56 schreef Jarno het volgende:
JA HALLO IK BEN NOG STEEDS BOOS WAAR IS DIE KUT YVONNE!!!
Kzieniks.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je mag er niet op he, nu ze zwanger is? I know mén..
Een andere reden om de frustwup uit te gaan hangen op FOK! kan ik me niet indenken namelijk.quote:
Ja die wilde ik wel hebben maar jij wilde hem niet even stallen voor me.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is mooi. He, was dat nou met jou dat er bij de Leiden-meet een zwerver een fiets aan me wilde slijten voor een geeltje?
Kom van de week maar langs bij me dan, er liggen er hier dagelijks 40 voor het oprapen. Gratis en voor niksquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die wilde ik wel hebben maar jij wilde hem niet even stallen voor me.![]()
Joh, ik neuk me helemaal blind.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch elke keer weer op? Levendig sexleven zeker?
Hoe aandoenlijk, onze Renesitequote:
Nee even serieus. Kat mot nog een fiets. Regelen we even wat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Kom van de week maar langs bij me dan, er liggen er hier dagelijks 40 voor het oprapen. Gratis en voor niks
Pijn dit, pijn daar. En al dat huishouden erbij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je mag er niet op he, nu ze zwanger is? I know mén..
Helemaal legaal is het niet, maar veel voldoening geeft het wel om die kutpubers van hiernaast naar buiten te zien komen en zien dat al hun fietsen pleite zijn. Van mij mag hetquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Armageddon het volgende:
Nee even serieus. Kat mot nog een fiets. Regelen we even wat.
Beter een schrale bek dan een schrale aars.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb een hele zak met van die zoute rijstchippies op en nu heb ik een hele schrale bek.
Het is nog niet te laat om een ticket naar Brazilie te regelen en de shit de shit te laten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Pijn dit, pijn daar. En al dat huishouden erbij..
Goeie slok whisky nemen, dat brand de boel wel dichtquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb een hele zak met van die zoute rijstchippies op en nu heb ik een hele schrale bek.
Je weet ook wel dat ik het met legaal nooit zo nauw heb genomen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal legaal is het niet, maar veel voldoening geeft het wel om die kutpubers van hiernaast naar buiten te zien komen en zien dat al hun fietsen pleite zijn. Van mij mag het
Goeie. Bier werkte niet meer namelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Goeie slok whisky nemen, dat brand de boel wel dicht
Beter als een schrale bek van het beffen zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Jarno het volgende:
Dan moet je tegelijk ook veel bier zuipen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:02 schreef Jarno het volgende:
Nou...?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter als een schrale bek van het beffen zal ik maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |