fietbek is alleen leuk als er ook daadwerkelijk wat te doen is, maar de topics zijn matig tegenwoordig.quote:
Het idee alleen al. Ieuw!quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef Jarno het volgende:
Ja. Stel je goftedomme voor dat de users het naar de zin hebben he. Dat ze iets leuks doen.
Morgen maar weer een zeiktopic in fietbek openen dan. Kennelijk is dat wat ze wél willen.quote:
Rellen maar dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef Jarno het volgende:
Ja. Stel je goftedomme voor dat de users het naar de zin hebben he. Dat ze iets leuks doen.
Prutsers..
Ik moet zo neuken mén.quote:
Ik stuur je wel een mail met de nieuwe URL elke keer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef twi het volgende:
Nou moet ik ook weer telkens op die topics hier gewezen worden want ik ga natuurlijk never nooit niet in de topiclijst van ONZ zoeken. Heb 't niet voor niks uit m'n opties geflikkerd
Waarom morgen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Morgen maar weer een zeiktopic in fietbek openen dan. Kennelijk is dat wat ze wél willen..
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef twi het volgende:
Nou moet ik ook weer telkens op die topics hier gewezen worden want ik ga natuurlijk never nooit niet in de topiclijst van ONZ zoeken. Heb 't niet voor niks uit m'n opties geflikkerd
IK MOET ZO NEUKEN DUS!quote:
Daarna pitten natuurlijk.quote:
Dat is mooi. He, was dat nou met jou dat er bij de Leiden-meet een zwerver een fiets aan me wilde slijten voor een geeltje?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een mail met de nieuwe URL elke keer.
Nou, hups, gooi 'r op schoot en blijf over 'r schouder fijn meekijken en posten. Lekker praktisch ben je ook zegquote:
Gezellig? Sinds wanneer is het collectief vergroten van je internetpik een gezellige gebeurtenis...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg mooie mafkees. Ga je moeder liggen irriteren. Optiefen we proberen het hier gezellig te houden.
Je mag er niet op he, nu ze zwanger is? I know mén.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Gezellig? Sinds wanneer is het collectief vergroten van je internetpik een gezellige gebeurtenis....
Hoi Boebiedoe.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Gezellig? Sinds wanneer is het collectief vergroten van je internetpik een gezellige gebeurtenis....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |