weblog@fok.nl mailen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef Armageddon het volgende:
Sinds wanneer mag je hier torrents posten men? En zo ja waar geef ik me op voor de weblog crew?
Torrents mogen niet vanwege copyrightschendingen. Op iets uit 1921 zit geen copyright, aangezien dat maar maximaal 75 jaar geldig is (even uit 't hoofd).quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef Armageddon het volgende:
Sinds wanneer mag je hier torrents posten men? En zo ja waar geef ik me op voor de weblog crew?
Nee, oldbies, dat zie je toch.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is dit nieuw?
Ow dem. Laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Torrents mogen niet vanwege copyrightschendingen. Op iets uit 1921 zit geen copyright, aangezien dat maar maximaal 75 jaar geldig is (even uit 't hoofd).
Whehehe, jij had nog niet gezien dat die film uit 1921 was?quote:
Ah, een nieuwe reeks in ONZ.quote:
Daarom niet. wegwezen. ksst.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe reeks in ONZ.
Waarom staat dit niet centraal, mooi onderaan de pagina dan?
Vet geile uit de jaren 20 man, grote bossen haar enzo incl. schaamluisquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:45 schreef Armageddon het volgende:
Wilde net mijn hele collectie gaan posten
De uitgerangeerde inteelt kliek van geenstijl.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is dit nieuw?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:45 schreef Armageddon het volgende:
Wilde net mijn hele collectie gaan posten
yvonne had weer een PMS aanval.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:49 schreef twi het volgende:
WTF is hier? Ik zie alleen maar Joene, Armageddon en een stel newbies
Graag gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:49 schreef twi het volgende:
WTF is hier? Ik zie alleen maar Joene, Armageddon en een stel newbies
Wat een sof. En waarom zijn teringnewbies hier dan welkom?quote:
Zeg mooie mafkees. Ga je moeder liggen irriteren. Optiefen we proberen het hier gezellig te houden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jaja, je hebt diverse stoornissen, dat weten we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |