Geen koffie?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik drink enkel thee. Ja, of bier. Maar géén koffie, hoor je me?!
Chowi stays!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
valt redelijk op dat je Chowi nog niet weg wil hebben.
Chowi is hier op uitnodiging , en nou optiefen !quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
valt redelijk op dat je Chowi nog niet weg wil hebben.
Nee, maar, in een bejaardenhuis geven ze de mensen tot pap vermalen groente te eten, dus het zegt eigenlijk vrij weinig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:08 schreef Joene het volgende:
[..]
men van thee ga je dood ja ! Het is niet voor niks dat ze je thee geven hoor in zo een bejaardenhuis
Wat me opvalt, jij bent de enige verzuurde excrew semi oldbie die er bestaat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
PUB is drie deuren verder heur
[afbeelding]
en wassen 18 jarige meisjes jequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar, in een bejaardenhuis geven ze de mensen tot pap vermalen groente te eten, dus het zegt eigenlijk vrij weinig.
Ik voel me hier zo welkom he.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Chowi is hier op uitnodiging , en nou optiefen !
Verzuurd?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat me opvalt, jij bent de enige verzuurde excrew semi oldbie die er bestaat.
Sneu - eigenlijk.
Nee, cafeïne is slecht voor je huid. Ofzo. Geloof ik. Zoniet dan worden je tanden geel van koffie.quote:
Ik kan natuurlijk "Ga dood kankernewbie" zeggen maar daar staat een ban op, dus dat doe ik niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik voel me hier zo welkom he.
oftewel hoe harder je schreeuwt hoe leuker ik het vind![]()
Maar eh , van koffie wordt je actief enzeau.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, cafeïne is slecht voor je huid. Ofzo. Geloof ik. Zoniet dan worden je tanden geel van koffie.
Kut voor je als je dan geen erectie meer kan krijgen enzo.quote:
Maar je zei het toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk "Ga dood kankernewbie" zeggen maar daar staat een ban op, dus dat doe ik niet.
Ja, van speed ook.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar eh , van koffie wordt je actief enzeau.
Whehehe dat zegt altijd iedereen die zich buitengesloten voelt, en eigenlijk denkt waarom mag ik daar nu niet gezellig mee doen. HUILLIEquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik voel me hier zo welkom he.
oftewel hoe harder je schreeuwt hoe leuker ik het vind![]()
Valt me eigenlijk een beetje tegen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk "Ga dood kankernewbie" zeggen maar daar staat een ban op, dus dat doe ik niet.
Het was geen uitnodiging.quote:
Daar krijg je toch stijfuh tepels van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |