Speciaal voor mijquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Speciaal voor jou? Of was je gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd?
En het duurde GVD 16 maanden om weer nuchter te worden? Poeh...dan moet je wel veel gezopen hebbenquote:
En dan als boete, een beetje harken , schoftquote:
Je gaat een heel traject in ouwe. En terecht overigens natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
En het duurde GVD 16 maanden om weer nuchter te worden? Poeh...dan moet je wel veel gezopen hebben
Tering! Wat had je gedaan dan dat je zo de aandacht trok?quote:
Ow jah dat was ik nog vergeten. 60 uur vissen bij de bosvijver.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:18 schreef Joene het volgende:
[..]
En dan als boete, een beetje harken , schoft
Ze hebben me veraden! Had ruzie gehad thuis. Lag eik al in mijn nest. Ben er toen blijkbaar kwaad uitgegaan en de auto van Amersfoort naar Leiden gestapt. Net voor Leiden stonden ze de weg te versperren. Weet niet eens meer dat ik in de auto ben gestapt anders had ik het niet gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Tering! Wat had je gedaan dan dat je zo de aandacht trok?
Nog wat gevangen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow jah dat was ik nog vergeten. 60 uur vissen bij de bosvijver.
Oh dat zijn geen hendig sjieke beesten neequote:
260 posts wanneer?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:24 schreef twi het volgende:
260 posts. Ik voel een mail aankomen...
Kijk maar gewoon , ik bel je wel wakker om half 6quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:25 schreef Armageddon het volgende:
dem men! Ik wilde nog een film koeken. Is het alweer half 11.
Ga je Armageddon kijken en zap je door naar de stukjes die de moeite waard zijn. Dan ben je om vijf over half 11 weer klaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:25 schreef Armageddon het volgende:
dem men! Ik wilde nog een film koeken. Is het alweer half 11.
Wel volkomen terecht dat je aangehouden bent, maar blijft zuur.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze hebben me veraden! Had ruzie gehad thuis. Lag eik al in mijn nest. Ben er toen blijkbaar kwaad uitgegaan en de auto van Amersfoort naar Leiden gestapt. Net voor Leiden stonden ze de weg te versperren. Weet niet eens meer dat ik in de auto ben gestapt anders had ik het niet gedaan.
Klopt. 1200 uglquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Wel volkomen terecht dat je aangehouden bent, maar blijft zuur.
En je hebt waarschijnlijk een promillage meting die geen van ons hier snel zal verslaan..
1200, is dat dan een promillage van 1,2?quote:
Er zat nog wat bloed in z'n alcoholquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kan je het al makkelijker in procenten gaan bijhouden
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er zat nog wat bloed in z'n alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |