Ik heb d'r de groetjes van je gedaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
BIER WERKTE NIET MEER AXIS EN ZEG NOG EVEN ACHTER DE SCHERMEN TEGEN DIEyvonne
DAT ZE EEN TWUT IS VOOR HET SLUITEN VAN DAT FIETBEK TOPIC!!!!
Oh tof. Gaat dat nog negatieve gevolgen hebben voor mijn postrechten of gaat dat wel meevallen denk je?quote:
Dat wordt idd een tijdje handkarren dude, we zullen allemaal aan je denkenquote:
sorry man.quote:
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh tof. Gaat dat nog negatieve gevolgen hebben voor mijn postrechten of gaat dat wel meevallen denk je?.
Als ik maar niet aan jullie denk want daar kunnen geen 10 powerballs tegenop.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat wordt idd een tijdje handkarren dude, we zullen allemaal aan je denken
Wel pimp die nieuwe bak van je, blij te horen dat je geschikt bentquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een keimooi papiertje binnengekregen van het CBR. Het heet "Verklaring van geschiktheid"
*trots*
Waarom moest je dat hebben?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een keimooi papiertje binnengekregen van het CBR. Het heet "Verklaring van geschiktheid"
*trots*
Die gedachte heb ik je zojuist gegeven, ruk zequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als ik maar niet aan jullie denk want daar kunnen geen 10 powerballs tegenop.
Weer geschikt he. Ik was het al maar een tijdje ook weer niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wel pimp die nieuwe bak van je, blij te horen dat je geschikt bent
[afbeelding]
Och, je was hem echt kwijt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weer geschikt he. Ik was het al maar een tijdje ook weer niet.![]()
Je bent een liefhebber zie ik. Alstu:quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wel pimp die nieuwe bak van je, blij te horen dat je geschikt bent
[afbeelding]
Ohja, ze hadden je toch gepakt met drank op achter het stuur?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weer geschikt he. Ik was het al maar een tijdje ook weer niet.![]()
Ah.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was in februari 2005 van de weg geplukt.
Speciaal voor jou? Of was je gewoon op de verkeerde plek op de verkeerde tijd?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:17 schreef Armageddon het volgende:
Echt dat je zegt van 7 pliesiewagens midden op de weg.
Klopt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, ze hadden je toch gepakt met drank op achter het stuur?
Staat me vaag iets van bij van een paar topics geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |