overigens is de reactie dan wel ongeveer hetzelfde, omgang met vrouwen is feitelijk ook Russische roulettequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh wacht
er stond een te lange reactie bij, dan kijk ik niet meer of de quote is aangepast
Truequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens is de reactie dan wel ongeveer hetzelfde, omgang met vrouwen is feitelijk ook Russische roulette
Aleen bij russische roulette zit er maar 1 kogel in en bij vrouwen is er maar 1 leegquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens is de reactie dan wel ongeveer hetzelfde, omgang met vrouwen is feitelijk ook Russische roulette
hij was ook nog eens niet zo opvallendquote:
zo iets jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef Gebs het volgende:
[..]
Aleen bij russische roulette zit er maar 1 kogel in en bij vrouwen is er maar 1 leeg
ze zouden allemaal een zwaailicht op hun hoofd moeten dragenquote:
pciesquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ze zouden allemaal een zwaailicht op hun hoofd moeten dragen
ik heb wel eens goede ideeënquote:
oi, laat mij in die waanquote:
ja, nu hoeft het al niet meer hequote:
"Vrouwmode activated"quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, nu hoeft het al niet meer he
wordt weer een gezellig weekend![]()
oh kut, nu had ik per ongeluk de vrouw-modus ingeschakeld
hem weer terug uitgezet, ik kreeg er bekant PMS vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Vrouwmode activated"
Wat heb je nou gedaan?!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hem weer terug uitgezet, ik kreeg er bekant PMS van
ik had net mijn periode gehad denk ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hem weer terug uitgezet, ik kreeg er bekant PMS van
veel plezierquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |