Ellebogen gebruiken, doe ik ook altijd als ik tram/trein uit moet en ze willen er eerst inquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
.... terwijl ik (en anderen) er uit moet!!!Wacht gewoon eventjes totdat iedereen buiten is, jostie!!!!
Iedereen zuchten en dat vage "tsj" geluidje maken met de tong. Ik zeg er eens wat van dacht ik bij me zelfDus ik zei tegen 'm dat 'ie maar even moest wachten met z'n gestamp totdat iedereen buiten was.
"Ja, ik heb haast!!"
Alsof die trein eerder weg gaat dan...... Volgende keer mag 'ie onder de wielen vallen
![]()
En dan ging er ook nog een dik wijf naast me ziiten die friet met heeeeeeel veeeeeeeeel mayo aan het eten wasGa afvallen,dikke kut
![]()
Lekker met je moeder wezen winkelenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
En dan ging er ook nog een dik wijf naast me ziiten die friet met heeeeeeel veeeeeeeeel mayo aan het eten wasGa afvallen,dikke kut
![]()
soms gaat de deur open terwijl je nog rijdtquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:03 schreef Rikkert het volgende:
Irritante mensen...
Of van die mensen die als de trein nog rijdt, al op het knopje "open" drukken...![]()
Erger zijn die debieltjes dier er de hele tijd op gaan drukken, terwijl als je 'm gewoon blijft indrukken dat 'ie dan sneller open gaat....quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:03 schreef Rikkert het volgende:
Irritante mensen...
Of van die mensen die als de trein nog rijdt, al op het knopje "open" drukken...![]()
Jij woont zeker niet in de randstad ( ik ook niet hoor.. zit er wel op school:P)quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:03 schreef Rikkert het volgende:
Irritante mensen...
Ik woon wel in de randstad, maar hier stopt de trein gewoonquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:08 schreef pmensink het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in de randstad ( ik ook niet hoor.. zit er wel op school:P)
Als je niet drukt.. en er is niemand op het perron.. dan gaat de trein al weer weg.. gekke conducteurs
swirliesquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Mensen die friet en dergelijke gaan zitten eten in de trein.
Dat stinkt.
friet ruik je niet. hooguit de sausquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Mensen die friet en dergelijke gaan zitten eten in de trein.
Dat stinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |