Wat doe je hier danquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb geen MP3 speler.
Word ,t niet eens tijd om dan es onder die steen vandaan te komen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb geen MP3 speler.
Daarom gaan die dingen ook steeds harder. Maar goed, 1 geruststelling, op een gegeven moment horen ze niks meer en heb je er geen last meer vanquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef Monidique het volgende:
MP3-spelers die te hard staan, zijn gewoon reteirritant. Het geluid is anders dan van twee mensen die met elkaar praten, het gaat namelijk om meer dan het volume, hè. Meer verbaas ik mij nog over de achterlijkheid van degenen die hun spelers zo hard zetten. Als ik vijf meter verderop mee kan zingen, dan is dat toch niet goed voor je oren?
En ik maar denken dat ik de enige was. MP3 Spelersquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik heb geen MP3 speler.
En dan je muziek hard zetten, zodat de hele straat er last van heeftquote:
ik ben een man op leeftijdquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Word ,t niet eens tijd om dan es onder die steen vandaan te komen?![]()
+1quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:57 schreef Dickbride het volgende:
Als de muziek zo hard staat dat anderen mensen het kunnen horen staat ie echt toch te hard hoor.
Dan is je gehoor al helemaal naar de klote lijkt me.
Met een mp3speler erin?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb ook geen mp3-speler, daar heb ik m'n telefoon voor
Twee hele! Toemaar! Ik denk dat heel R&B luisterend Medeland nu voor je vreest.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Met een mp3speler erin?
Anywya, zoals al opgemerkt zijn van die mensen die arrenbie op de speakers van hun telefoon luisteren het irritantst. Gelukkig heb ik een tweetal metalmp3's op mijn foon als tegenmaatregel.
Je weet niet half hoe crappy ze klinken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Twee hele! Toemaar! Ik denk dat heel R&B luisterend Medeland nu voor je vreest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |