Zie ook: http://www.zomerzondagen.nl/quote:zo 9 juli14.00 uur en 15.30 uur Flöz und Söhne
Een onschuldig ogende bouwwerf waarin grappen en verrassende effecten de revue passeren. We ontmoeten een ploegbaas en zijn 2 arbeiders die er op tragikomische wijze compleet in slagen hun werk te laten mislukken. De wijze waarop de spelers hun maskers tot leven brengen is erg humoristisch! Afgelopen jaar waren ze nog te bewonderen in het kerstcircus van de Utrechtse Stadsschouwburg.
14.30 uur Nicole Philoména
Sprankelende Zuid-Amerikaanse muziek met uitstapjes naar prachtige Afrikaanse landen als Angola en Mali, vermengd met melancholische Portugese fado: dat zijn de muziekstijlen die Nicole Philoména moeiteloos laat samensmelten. Het is de muziek van gewone mensen, reizigers, zeevaarders en geliefden, die met veel passie vertolkt wordt.
16.00 uur Kipsnippers
De wat? Ja, de Kipsnippers, een wonderlijke naam voor een Rotterdams gezelschap bestaande uit coryfeeën uit de Rotterdamse en Haagse muziekscène! Het repertoire is een eigenaardige mix van cumbia, ska en obscure, grommende deuntjes uit het nachtclubcircuit van Las Vegas. Kipsnippers! Melancholieke dansmuziek met een morsig randje. De band bestaat uit zes muzikanten die bij elkaar al zo’n ruim 180 jaar speelervaring hebben in diverse muziek- en theatercircuits: de Dopegezinde Gemeente, Hasjee Royaal, De Kift, Arthur Ebeling, Trio Cor Witjes en Trio Bill Naat.
Knutselworkshop voor kinderen:
Weet je wat een “mandala” is? Als je deze zondag komt leggen juf Klieder en Klodder het uit, jullie kunnen er een maken in de vorm van een glasmozaïek.Thaise massage, zie boven.
Sinds wanneer bestaat dat? Is dat niet gewoon Bergpolder?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:47 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Blijdorp-Oost meldt zich.
Ik heb ook besteld. Ik ben nog nooit bij een house-gebeuren geweest en ik hou niet van house-muziek, maar ik wil toch wel eens een kijkje nemen bij zoiets. En tja, als het dan gratis is...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
To Whom It May Concern:
Thank you very much for sending us your details.
You will receive an email on Thursday July 20 2006 with a ticket for "Ferry Corsten At The Park".
With this ticket you and a friend (so in total 2 persons) can enter the free event on Saturday July 22, 2006.
For more information regarding this event please check http://www.ferrycorsten.com/park
![]()
Dus kunnen we heel Rotterdam-Zuid gelijk wel weer uitgummenquote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef Kwezel het volgende:
Wonen in Rotterdam maakt je nog geen rotterdammer. Pas als je opa en oma van beide kanten in rotterdam geboren zijn en je vader en moeder ook, dan pas ben je een echte rotterdammer.
ANDERS GEWOON NIET!!!!!!!!![]()
Waarom zou je een ticket aanmaken als je toch gratis naar binnen mag?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
To Whom It May Concern:
Thank you very much for sending us your details.
You will receive an email on Thursday July 20 2006 with a ticket for "Ferry Corsten At The Park".
With this ticket you and a friend (so in total 2 persons) can enter the free event on Saturday July 22, 2006.
For more information regarding this event please check http://www.ferrycorsten.com/park
![]()
Omdat je dus het ticket nodig hebt om gratis naar binnen te mogen.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:24 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Waarom zou je een ticket aanmaken als je toch gratis naar binnen mag?
Van die dagjesmensen uit de provinciequote:Op zondag 9 juli 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze regelen nu echt het verkeer met die stoplichten bij het zebrapad bij nieuwe binnenwegplein daarWat een drama.
Net persee even naar de stad geweest vanwege boodschappen, maar ik weet gelijk weer waarom ik de stad op zondag mijdt. Wat een drukte met al die trage mensen die persee hun kinderen meenemen, totaal niet weten wat ze willen dus maar sloom lopen en ineens stil staan
Heeft deze Crooswijkse ff mazzel.....bij mij wonen er al meer generaties in Rotterdam als jij opnoemt.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef Kwezel het volgende:
Wonen in Rotterdam maakt je nog geen rotterdammer. Pas als je opa en oma van beide kanten in rotterdam geboren zijn en je vader en moeder ook, dan pas ben je een echte rotterdammer.
he wat jammer nou.. dan blijf ik wel gewoon fijn een rasechte achterhoeksequote:Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef Kwezel het volgende:
jezus jij in rotterdam wonenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze regelen nu echt het verkeer met die stoplichten bij het zebrapad bij nieuwe binnenwegplein daarWat een drama.
Net persee even naar de stad geweest vanwege boodschappen, maar ik weet gelijk weer waarom ik de stad op zondag mijdt. Wat een drukte met al die trage mensen die persee hun kinderen meenemen, totaal niet weten wat ze willen dus maar sloom lopen en ineens stil staan
Familie van al die andere 'lansers' in crooswijk?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef gizmo_rtd het volgende:
Crooswijk meldt zich ook. Geboren en getogen crooswijker en sinds 3 jaar woonachtig in vlaardingen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef eos het volgende:
[..]
Familie van al die andere 'lansers' in crooswijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |