abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:42:06 #202
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39630540
En de weekendtip voor morgen:

Zomerzondagen in het Park (bij de Euromast)
quote:
zo 9 juli

• 14.00 uur en 15.30 uur Flöz und Söhne
    Een onschuldig ogende bouwwerf waarin grappen en verrassende effecten de revue passeren. We ontmoeten een ploegbaas en zijn 2 arbeiders die er op tragikomische wijze compleet in slagen hun werk te laten mislukken. De wijze waarop de spelers hun maskers tot leven brengen is erg humoristisch! Afgelopen jaar waren ze nog te bewonderen in het kerstcircus van de Utrechtse Stadsschouwburg.

• 14.30 uur Nicole Philoména
    Sprankelende Zuid-Amerikaanse muziek met uitstapjes naar prachtige Afrikaanse landen als Angola en Mali, vermengd met melancholische Portugese fado: dat zijn de muziekstijlen die Nicole Philoména moeiteloos laat samensmelten. Het is de muziek van gewone mensen, reizigers, zeevaarders en geliefden, die met veel passie vertolkt wordt.

• 16.00 uur Kipsnippers
    De wat? Ja, de Kipsnippers, een wonderlijke naam voor een Rotterdams gezelschap bestaande uit coryfeeën uit de Rotterdamse en Haagse muziekscène! Het repertoire is een eigenaardige mix van cumbia, ska en obscure, grommende deuntjes uit het nachtclubcircuit van Las Vegas. Kipsnippers! Melancholieke dansmuziek met een morsig randje. De band bestaat uit zes muzikanten die bij elkaar al zo’n ruim 180 jaar speelervaring hebben in diverse muziek- en theatercircuits: de Dopegezinde Gemeente, Hasjee Royaal, De Kift, Arthur Ebeling, Trio Cor Witjes en Trio Bill Naat.

• Knutselworkshop voor kinderen:
    Weet je wat een “mandala” is? Als je deze zondag komt leggen juf Klieder en Klodder het uit, jullie kunnen er een maken in de vorm van een glasmozaïek.

• Thaise massage, zie boven.
  • Zie ook: http://www.zomerzondagen.nl/
    pi_39630566
    Ik ben dit weekend niet in R'dam.
    pi_39635453
    Blijdorp-Oost meldt zich.
    STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
    GOOI DIE TOMAAT
    TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
    pi_39638545
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 16:47 schreef Eddy_Huntington het volgende:
    Blijdorp-Oost meldt zich.
    Sinds wanneer bestaat dat? Is dat niet gewoon Bergpolder?
      zaterdag 8 juli 2006 @ 18:54:16 #207
    121819 QQelleQ
    Is ontlurkt!
    pi_39638547
    Meldt

Ik ben geboren op Zuid, getogen in een durp verder op, en heb de afgelopen vier jaar afwisselend in Kralingen, West, Centrum en nu weer Kralingen geleefd!

Meldt af
    The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
      zaterdag 8 juli 2006 @ 18:55:09 #208
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_39638562
    To Whom It May Concern:

Thank you very much for sending us your details.

You will receive an email on Thursday July 20 2006 with a ticket for "Ferry Corsten At The Park".
    With this ticket you and a friend (so in total 2 persons) can enter the free event on Saturday July 22, 2006.

For more information regarding this event please check http://www.ferrycorsten.com/park
    pi_39638602
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
    To Whom It May Concern:

You will receive an email on Thursday July 20 2006 with a ticket for "Ferry Corsten At The Park".
    With this ticket you and a friend (so in total 2 persons) can enter the free event on Saturday July 22, 2006.

For more information regarding this event please check http://www.ferrycorsten.com/park
    Ik heb ook besteld. Ik ben nog nooit bij een house-gebeuren geweest en ik hou niet van house-muziek, maar ik wil toch wel eens een kijkje nemen bij zoiets. En tja, als het dan gratis is...
    pi_39645502
    Hillegersberg represent
      zondag 9 juli 2006 @ 11:08:19 #211
    75659 Kwezel
    Masturbation is a crime.
    pi_39653972
    Wonen in Rotterdam maakt je nog geen rotterdammer. Pas als je opa en oma van beide kanten in rotterdam geboren zijn en je vader en moeder ook, dan pas ben je een echte rotterdammer.

ANDERS GEWOON NIET!!!!!!!!
    Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
      zondag 9 juli 2006 @ 11:23:09 #212
    73305 Stpan
    Zullen wij laten hoo-ooren...
    pi_39654226
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 11:08 schreef Kwezel het volgende:
    Wonen in Rotterdam maakt je nog geen rotterdammer. Pas als je opa en oma van beide kanten in rotterdam geboren zijn en je vader en moeder ook, dan pas ben je een echte rotterdammer.

Dus kunnen we heel Rotterdam-Zuid gelijk wel weer uitgummen .
      zondag 9 juli 2006 @ 12:24:45 #213
    14153 wimpie-bosboom
    Charlie don't surf!
    pi_39655375
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
    To Whom It May Concern:

Waarom zou je een ticket aanmaken als je toch gratis naar binnen mag?
    Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
      zondag 9 juli 2006 @ 12:25:56 #214
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_39655406
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 12:24 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Waarom zou je een ticket aanmaken als je toch gratis naar binnen mag?
    Omdat je dus het ticket nodig hebt om gratis naar binnen te mogen.
    pi_39658608
    Ze regelen nu echt het verkeer met die stoplichten bij het zebrapad bij nieuwe binnenwegplein daar Wat een drama.

Net persee even naar de stad geweest vanwege boodschappen, maar ik weet gelijk weer waarom ik de stad op zondag mijdt. Wat een drukte met al die trage mensen die persee hun kinderen meenemen, totaal niet weten wat ze willen dus maar sloom lopen en ineens stil staan
      zondag 9 juli 2006 @ 14:49:24 #216
    67951 VeerMans
    Nee! Echt?
    pi_39659015
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Ze regelen nu echt het verkeer met die stoplichten bij het zebrapad bij nieuwe binnenwegplein daar Wat een drama.

Net persee even naar de stad geweest vanwege boodschappen, maar ik weet gelijk weer waarom ik de stad op zondag mijdt. Wat een drukte met al die trage mensen die persee hun kinderen meenemen, totaal niet weten wat ze willen dus maar sloom lopen en ineens stil staan
    Van die dagjesmensen uit de provincie
    pi_39659366
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 14:49 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Van die dagjesmensen uit de provincie
    Dat voornamelijk ja. Allemaal direct naar de mediamarkt toe
    pi_39668652
    quote:

Heeft deze Crooswijkse ff mazzel.....bij mij wonen er al meer generaties in Rotterdam als jij opnoemt.
    Op welke titel kan ik nu aanspraak maken?
    pi_39668910
    quote:

he wat jammer nou.. dan blijf ik wel gewoon fijn een rasechte achterhoekse
    Ga je mee buiten spelen?
    Soms verdwaal ik in een draak
    101 doelen omdat het kan
    en iets met een loodgieter..
      zondag 9 juli 2006 @ 20:48:27 #220
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_39669036
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

jezus jij in rotterdam wonen
      zondag 9 juli 2006 @ 23:34:01 #221
    59532 gizmo_rtd
    is dit alles....
    pi_39676088
    Crooswijk meldt zich ook. Geboren en getogen crooswijker en sinds 3 jaar woonachtig in vlaardingen.
    pi_39677927
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef gizmo_rtd het volgende:
    Crooswijk meldt zich ook. Geboren en getogen crooswijker en sinds 3 jaar woonachtig in vlaardingen.
    Familie van al die andere 'lansers' in crooswijk?
    pi_39679624
    * heiden6 komt de Crooswijkse delegatie versterken.

Ik begin me steeds meer te storen aan de intense dufheid van Schiebroek.

Terugverlangt.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_39679714
    quote:
    Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef eos het volgende:

[..]

Familie van al die andere 'lansers' in crooswijk?
    ! Wie kent ze niet! Whahaha...

Gizmo zelf ziet er iig wel bekend uit.
    Back in business.
    pi_39691264
    TVP
    Deelgemeente Delfshaven
    FOK! verstandig, lees een P.I.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')