zelfkennis is het beginquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarna mijn KnowledgeBase systeem hier zien te slijten.
Nohquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:15 schreef Gebs het volgende:
[..]ik heb hier nog wel een shotgun voor ze liggen
poundring poudring hoe zouden c0nd0r hersens er uit zien als ze uiteengespat op het bureau liggenquote:
Morgen is het toch zo, of ga je morgen op vakantie?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:12 schreef Gebs het volgende:
[..]
Omdat morgen de officiele diploma uitreiking is
Ga je inlezenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen is het toch zo, of ga je morgen op vakantie?
uhm nouja, je gaat lunchen zie ik, smakelijk.
Als een drupje dat je kan wegvegen met een WC papiertje?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:16 schreef Gebs het volgende:
[..]
poundring poudring hoe zouden c0nd0r hersens er uit zien als ze uiteengespat op het bureau liggen![]()
Hij moet nog 56 vrije studie uren dingen maken voordat hij een diploma mag krijgenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen is het toch zo, of ga je morgen op vakantie?
uhm nouja, je gaat lunchen zie ik, smakelijk.
En ik heb gister een telefoontje gehad dat ik morgen niet aanwezig hoef te zijn bij de uitreikingquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij moet nog 56 vrije studie uren dingen maken voordat hij een diploma mag krijgen.
Owquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:18 schreef Gebs het volgende:
[..]
En ik heb gister een telefoontje gehad dat ik morgen niet aanwezig hoef te zijn bij de uitreiking
O dat, mja,quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij moet nog 56 vrije studie uren dingen maken voordat hij een diploma mag krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |