We willen op zijn minst drie foto's met een blije Evaquote:
Misschien vanwege de airco's overal?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:43 schreef Lois het volgende:
Wat een hoop zieke kindjes met dit mooie weer he? Heel vreemd vind ik dat. Beterschap allemaal!
Hahaha zie kleutertopic over een paar minuutjes.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:51 schreef Troel het volgende:
[..]
We willen op zijn minst drie foto's met een blije Eva
Wij hebben ook geen airco, maar er is wel airco in de auto, de supermarkt, etc. En dan steeds de overgang van warm naar koud en van koud naar warm enzow. Maar het was maar een ideequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:10 schreef Githa het volgende:
Wij hebben thuis helemaal geen aircoIk gok meer op het buiten spelen en het warme weer.
Door de warmte groeien bacterien sneller en natuurlijk zijn ze meer buiten en zitten ze overal op en aan.
Da's mijn gokje dan hé
dat weet ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:14 schreef poemojn het volgende:
Wat lang, Bar! Grote zoon van je![]()
![]()
en die eerste smiley is dus niet sarcastisch bedoeld![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:
BarTuurlijk willen we dat weten
![]()
Wat een lekker lang endZeker tien centimeter langer als Isa. En ongeveer even zwaar...
Wil je Isa soms even lenen? Ze knuffelt heel graag, weet zeker dat ze je echt een dikke knuffel zou geven
Het duurt nog even, maar ik ben begin december in Zeeland (bevalling Chacama) met Isa. Als je het leuk vindt, wil ik dan graag eens met je afsprekenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou zo in de auto stappen tis dat ik geen rijbewijs heb anders kwam ik er echt aan...
Ik vind het prima hoor, kan ik die mooie meid van je ook eens ontmoeten en jou.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het duurt nog even, maar ik ben begin december in Zeeland (bevalling Chacama) met Isa. Als je het leuk vindt, wil ik dan graag eens met je afspreken![]()
Afgesprokenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, kan ik die mooie meid van je ook eens ontmoeten en jou.
Kwam vast van het vele optrekken overal aan opquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:29 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Kwam vast van het vele optrekken overal aan op
ja, daar hou ik wel rekening meequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:58 schreef Sjeen het volgende:
Belana, stoere vent hoor!
Hou er wel rekening mee dat hij na de geboorte van brusje een kleine terugval zou kunnen krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |