abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 07:39:22 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_39563205
wat een leuk ding kozakken

bix, wanneer moet Piet voor dat tongriempje en wat moet er dan verbeteren?

Anitra, wat naar dat Djulian zo'n heavy aanval had, daar schrik je dan toch weer van natuurlijk. Ik heb van vrienden van mij begrepen dat het toch iets is waar ze overheen groeien (hun zoon is inmiddels 9 en doet het geweldig hoor)
stormy waters...
sailin'
pi_39564222
Kozakken wat een leuk ding. Bin ikea in barfendrecht helemaal niet van die tafeltjes gezien.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:41:10 #203
103793 kozakken
Living the life
pi_39564579
Weet niet zo goed of overal alle aanbiedingen hetzelfde zijn. Deze staat in ieder geval bij de ikea in Hengelo vlak bij de kassa's. Maar ik had 'm in kinderland al zien staan. Was meteen enthousiast. Dus meteen meegenomen. (alsof we nog niet genoeg spul hebben om mee te spelen )

Gisteravond was het trouwens echt feest. Twee dagen ziek en meteen alle ritme rondom slapen kwijt. Dus 26 keer vragen om water, mama bij 't bed, 4 extra verhaaltjes als het aan hem lag en nog weer een keer 'amen' zingen of iets over trekkers. Toch maar redelijk stipt gehouden aan alle gewone rituelen. Dus even gehuild, maar daarna voegde hij zich wel weer.
Het was alleen vanmorgen 5.45..... Echt zo'n heerlijke tijd
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:48:21 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39564711
Even melden dat Maria echt stoer en knap is: ze slaapt zomaar op haar nieuwe kamer, in haar nieuwe bed. Gewoon hup, cold turkey overgegaan en zonder échte problemen. Eerste avond van slag en huilen, maar na een kwartier sliep ze. En vanaf toen (zaterdag was eerste nacht) wordt ze elke nacht minder vaak wakker en is ze steeds sneller weer in bed te krijgen, dus ik vind het knap zat! Zeker in die hitte, die speelt haar meer parten dan het nieuwe van de kamer, denk ik. Ik ben er gewoon trots op en blij mee dat het geen drama is geworden tot nu toe en geen overgangsfase.

Nu ga ik bijlezen, ik hoop dat het met alle kindjes goed gaat!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:55:06 #205
103793 kozakken
Living the life
pi_39564860
Oh Sugar, wat lekker zeg! Meteen in haar nieuwe bed slapen!
Fijn dat je in ieder geval dat van je af kan zetten (en kan afvinken van je to-do )
Vond ik in ieder geval wel.
Wat een schatje is Maria toch! Kan alleen maar net zo'n mooi tweede kindje gaan worden
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:02:27 #206
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39565015
Ja, dat to-do-lijstje! Speen afleren en flessen afleren.
Maar om dit ben ik idd al blij.

Ik wil Jolie met terugwerkende kracht nog even een kus geven voor die warmkoud-happening. Wat sneu zeg.

En Kozakje, ook al zo'n vroeg kind dus? Maria is standaard om half zes wakker en is dan niet meer in slaap te krijgen. Heavy is dat he? Wel zielig dat ie ziek was trouwens, met deze hitte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_39565107
Kozakken wat een leuk ding!
* Anitra fluistert ff dat volgende week de waterbaan met sluis bij het kruidvat in de anbieding is

Belana we gaan van de week in overleg met de huisarts omdat het lijkt op toch iets anders. Vooral omdat het zo heftig iswerd me aan geraden door een vriendin Ik ben echt bang en dat had ik met de mindere aanvallen toch een stuk minder, het was eng en de eerste keer flink schrikken, maar ergens was het gevoel van het komt goed en dat is bij de heftige aanvallen niet.

Maria wat goed!!!!
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:17:39 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_39565361
Sugar wat fijn dat de overgang zo soepel loopt
en voor jou en kozakken... Liam heeft ook een aantal maanden gehad dat ie zo vroeg wakker werd en ineens is dat veranderd. Vlak daarna konden we hem ook een uurtje later op bed gaan doen, dus er is hoop

Anitra, onderzoeken kan natuurlijk nooit kwaad, want je weet het niet... beter het zekere voor het onzekere

Nick bracht vanmorgen Liam naar mijn schoonouders en Liam hielp hem wel een aantal keer herinneren dat het potje dan ook mee moest Het houdt hem dus ineens echt bezig. dit weekend maar onderbroekjes kopen, ik denk dat dat ook wel meewerkt, dat begrijp ik ten minste hier steeds van andere kindjes ook
stormy waters...
sailin'
pi_39565479
Goed zo Maria

Succes bij de dokter Anitra! Goed dat je toch weer gaat als je zo ongerust erover bent.

Dragen jullie kinderen dan rompers, ook met dit weer? Leek me zo warm dus Myrthe draagt al langer gewoon ondergoed.
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2006 @ 10:26:02 #210
81992 Githa
pi_39565516
Maria held!
Maar het is dan ook wel een hele mooie kamer, daar zou ik ook lekker slapen.

Anitra, spannend voor jullie...aan de ene kant hoop ik dat er niks uitkomt, maar aan de andere kant die aanvallen zijn er ook niet zomaar.

Kozakken 5 euro WAUW!
Beterschap met de zieke moeilijk om ze koel te houden nu.

Bix, volgens mij had ik er overheen gelezen dat Piet zijn tongriempje wordt ingeknipt....spannend! net als alles wat je kind aangaat.
Wanneer en hoe gaat het gebeuren ?
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:26:03 #211
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39565517
Rompers zijn toch niet warmer dan hemdjes? Maria draagt of een hemdje of een romper, maar niks dubbels nu.
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2006 @ 10:27:28 #212
81992 Githa
pi_39565544
Jordy draagt helemaal geen rompers overdag, alleen een hempje idd met een korte broek of gewoon lekker in zijn blote buik
s' nachts doe ik hem wel een dunne romper aan en dan geen slaapzak, het mannetje drijft weg.
pi_39565633
Ze heeft dan dus geen hemd aan Sugar Gewoon een t-shirt, topje of niets (bikini oid).
's Nachts ook alleen een luier, evt met onderbroek om alles beter op z'n plek te houden.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 juli 2006 @ 10:32:38 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39565681
Isa draagt onderbroekjes op het moment (met een luier eronder) en dan gewoon een shirtje of lekker haar blote buikje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:49:28 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39566199
Ja, dat bedoel ik toch ook, poemojntje, één laagje. Maar dat kan dan toch net zo goed wel een romper zijn, want niet warmer dan een shirtje/hemdje/topje?
pi_39566214
Thanks voor de steun, voel me een zeikerd met zulke dingen, want de arts had toch gezegd dat, maar die angst laat me niet los en wil dan toch zekerheid!

Djulian loopt in een hempje of tshirtje, luiers wil hij niet aan overdag nu en zelfs geen ongelukjes meer op de grond. En de toiletverkleiner vind hij helemaal geweldig, dat hij dan op de grote mensen wc mag! Vanmorgen liep hij zelf gelijk naar de wc toen ik hem uit bed haalde!
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 10:56:30 #217
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39566397
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:50 schreef Anitra het volgende:
Thanks voor de steun, voel me een zeikerd met zulke dingen, want de arts had toch gezegd dat, maar die angst laat me niet los en wil dan toch zekerheid!
Djulian loopt in een hempje of tshirtje, luiers wil hij niet aan overdag nu en zelfs geen ongelukjes meer op de grond. En de toiletverkleiner vind hij helemaal geweldig, dat hij dan op de grote mensen wc mag! Vanmorgen liep hij zelf gelijk naar de wc toen ik hem uit bed haalde!
Snap ik hoor, al waren het bij samara wel echte BHS, dat vond ik vreselijk eng, ik heb zeker één keer een ambulance voor de deur gehad.
Ik hoop dat jullie huisarts niet moeilijk doet en jullie gewoon door stuurt, voor je eigen gemoedsrust is dat zowiezo het beste.
Had je al een afspraak?
Veel succes in ieder geval.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:00:17 #218
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39566516
Leuk zeg, Anitra!

Hier ook een meisje in luier+broekje (en blote buik) of rompertje + broekje ('s ochtends). Zowiezo moet ze een broekje aan dat wat langer is als ze buiten speelt, want vallen doet ze regelmatig...heb geen zin in de hele dag kapotte knieën, lijkt me zo zielig...

Senesta, bedankt voor je tip! Ik ga zeker eens kijken naar dat soort speelgoed, ze vindt het ook heerlijk om in mama's kastje met plastic bakjes te neuzen en dan alles eruit te halen. Maar een plastic theeserviesje en dan met water knoeien is natuurlijk helemaal geweldig!

Bix, ik denk dat je gelijk hebt wat betreft dat ze de aandacht voor het speelgoed heeft verloren. Het is alleen lastig om te bepalen wat ze wél en niet leuk vindt. Ik heb speelgoed waar ze mee speelt op haar kamer én speelgoed beneden, maar op haar kamertje speelt ze bijna nooit, dus misschien kan ik dat eens omwisselen.
En het aandachtsverhaal klopt natuurlijk ook helemaal. Ze moet nu de aandacht delen met een zusje én soms de computer en andere dingen, dus dat is natuurlijk extra moeilijk. Toen ze nog maar 1 jaar was had ze het niet zo door, maar ze begint wel een beetje jaloers te worden heb ik het idee. Helaas...
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:01:21 #219
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39566546
Sugar, ik denk dat poemojn bedoelt dat bij een t-shirt het minder 'afgesloten' is, daar kan de wind nog onder komen zegmaar. Tenminste, dat vind ik het voordeel van een shirt.
pi_39566570
Thijs droeg ik altijd met deze temeraturen alleen een luier en voor de rest niets, zo sliep hij ook
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2006 @ 11:14:10 #221
81992 Githa
pi_39566911
Ik zat ook te denken om Jordy alleen een luier aan te doen s'nachts maar ik heb het idee dat hij dan zoveel meer zweet omdat het dan huid op huid is, zo'n romper vangt het wat meer op.
Wel zo zielig als hij in zijn bedje ligt en niet kan slapen van de warmte...hij is helemaal nat van het zweet, gister was het ook weer half 11! Nu slaapt hij gelukkig wel uit tot half 10 en soms half 11 dus slaap krijgt hij wel genoeg, maar toch...
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:20:04 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39567095
Ik laat Noah voor ie naar bed gaat nog weer even in badje spelen, dan koelt ie lekker af. Slaapt ie een stuk beter van volgens mij

Noah heeft gewoon een romper of hemdje zonder mouwen aan met een korte broek, of alleen een luier of helemaal niks als ie in badje speelt. 's Nachts ook een rompertje, lijkt me lekkerder dan helemaal niks... Maar dat is misschien mijn eigen tik die ik op hem over breng En zomerslaapzakje ook.

Vannachtis Noah paar keer wakker geweest met keelpijn. Zo zielig, hij klonk heel benauwd en kon niet eens hoesten. Vond hem laatst ook al hees klinken. Maar vanochtend leek er niks meer aan de hand Nou ja, gelukkig maar, en hopelijk blijft het zo

[ Bericht 2% gewijzigd door texelonia op 06-07-2006 11:32:43 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_39567278
anna draagt ook nog rompertjes (ook omdat die zweet absorberen inderdaad githa) en 's nachts toch ook in een dun slaapzakje, zonder slaapt ze niet. en net als noah gaat ze voordat ze naar bed gaat altijd nog even in bad. koelt lekker af.

het hoe en wat van het tongriempjesverhaal weet ik zelf ook nog niet precies. ik moet nu zelf een afspraak bij een KNO-arts gaan maken neem ik aan.
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2006 @ 11:26:34 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_39567311
Mijn dwangmatige jong slaapt in een winterzak in een pyama
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 11:29:40 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39567418
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:25 schreef bixister het volgende:
anna draagt ook nog rompertjes (ook omdat die zweet absorberen inderdaad githa) en 's nachts toch ook in een dun slaapzakje, zonder slaapt ze niet. en net als noah gaat ze voordat ze naar bed gaat altijd nog even in bad. koelt lekker af.

het hoe en wat van het tongriempjesverhaal weet ik zelf ook nog niet precies. ik moet nu zelf een afspraak bij een KNO-arts gaan maken neem ik aan.
Mijn neefje heeft dat ook gehad, viel uiteindelijke erg mee de ingreep, al blijft het altijd eng als ze onder narcose moeten.
Hij kon daarna wel veel beter eten.
pi_39567420
Moussy
ik dacht dat Djulian ook niet kon slapen zonder slaapzak, maar het is me 100% mee gevallen.
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2006 @ 11:30:49 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_39567459
Cas wil nog niet eens met iets van korte mouwen slapen
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 11:31:47 #228
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39567493
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef moussy het volgende:
Mijn dwangmatige jong slaapt in een winterzak in een pyama
Jemig!
Samara ligt alleen in een luier.
Ik kan haar wel een hempje aandoen maar die trekt ze toch weer uit.
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2006 @ 11:33:23 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_39567546
je bent dwangmatig of niet
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 11:35:03 #230
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39567597
Ha ha ha, is alles dan niet drijfnat als hij wakker word?
Kan hij wel gewoon slapen dan?
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:40:25 #231
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39567784
Fleur slaapt in d'r luier, maar wel nog steeds op d'r schapenvachtje (kleedje). En hoe vaak ik ook zeg dat kleedje ook naast d'r kan liggen, omdat het anders te warm is, dat maakt allemaal niet uit.

@anitra en bixter succes
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:42:58 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39567858
Maria wil ook een slaapzak aan, hoor. Daar heeft ze dan nog een romper onder aan. En dan ligt ze ook onder een lakentje nog, voor de strakheid, zeg maar.
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:44:48 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_39567920
hier een jongetje wat slaapt in romper, zonder deken, zonder slaapzak
stormy waters...
sailin'
pi_39567980
Isis loopt overdag gewoon in een rompertje , helemaal omdat ze graag haar luier los trekt en we dit zo kunnen voorkomen.
Snachts slaapt ze in een romper in een zomerslaapzakje.

De afgelopen dagen hebben we alleen maar in het zwembad gezeten anders was het niet te doen, zowel voor Isis als mama

Wat betreft het straffen , we doen weinig aan straf gelukkig , meestal luisterd ze (nu nog) wel. De keren dat ze min of meer onhandelbaar was dan was ze meestal moe en leggen we haar gewoon even in bed en anders zetten we haar even in de stoel bij de salon tafel. Zo kan ze niet direct opstaan en word ze zelf wel even boos maar luisterd daarna wel weer.
pi_39570540
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:44 schreef Belana het volgende:
hier een jongetje wat slaapt in romper, zonder deken, zonder slaapzak
Hier een jongetje wat slaapt in alleen een onderbroek, zonder luier dus
van het weekend lag hij ineens te huilen/dromen in zijn slaap: "Mamaaaaaaaa, mijn luier moet uit, ik wil met zonderluiers slapen!!!!! Hij is al een hele tijd 's nachts droog, dus vooruit dan maar, en dat goed!!

Nu overdag nog hij gaat nu steeds naar de wc nadat hij geplast heeft (en nat is dus)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_39570983
Met alleen een onderbroek kun je ook kiezen voor alleen onder een laagje Sugar, en idd kan het onder een t-shirt nog doorwaaien. En als we dan naar de stad gaan oid kan ze gewoon een t-shirt erbij aan, vind ik leuker staan dan een romper bij een korte broek. Al ligt dat ook aan de romper natuurlijk.

Suzanna, kan het niet zijn dat ze jaloerser wordt omdat Emma meer gaat bewegen en meer in haar ruimte komt nu? Ik had iig gehoord dat jaloersheid vaak pas rond een maand of negen begint omdat de baby dan echt speelgoed gaat pakken, rondkruipt, jouw spelletjes in de war schopt etc. Veel lastiger dan een kind dat alleen maar wat ligt.
Misschien is 't leuk om lid te worden van een speel-o-theek als die bij je in de buurt zit?

Hoe gaat het eigenlijk met Milou?

Wat goed van Sven!
pi_39571663
Hier 's nachts toch maar een rompertje aan ivm met het krabben. Zo kan hij minder makkelijk bij zijn huidje. Verder allen een lakentje in bed, maar daar gaat hij gewoon bovenop liggen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:47:02 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39571904
Saskia wilde in 't begin van de hittegolf nog per se pyama, slaapzak aan en dan onder dekbed liggen Toen ik 's avonds bij d'r ging kijken was ze dus drijfnat van het zweet en half slapend d'r zak uitgetrokken en dekbed weggelegd. De volgende dat werkte zonder zak wel, maar dat dekbed moest weer d'r bed in! uiteindelijk ging ze ook akkoord met alleen het overtrek. En nu slaapt ze alleen in d'r luier. Overtrek ligt meestal opgepropt aan 't voeteneind. Als ze 't fris krijgt trekt ze die zelf omhoog
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:47:07 #239
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_39571907
Maxim heeft snachts alleen een luier met zomerslaapzak. en Romijn een rompertje met een lakentje, alhoewel Romijn paar nachten geleden alleen in zn luier heeft gelegen, way to hot op dat kamertje

mag ik even heel trots mededelen dat Maxim al 2x op het potje heeft gepoept weliswaar niet heel de "poep" aangezien ik te laat was met doorhebben dat hij ook daadwerkelijk moest poepen maxim zegt heel vaak poepoe terwijl hij helemaal niet hoeft te poepen maar halve poepies zijn ook best goed toch?
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:28:56 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_39573382
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:05 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hier een jongetje wat slaapt in alleen een onderbroek, zonder luier dus
van het weekend lag hij ineens te huilen/dromen in zijn slaap: "Mamaaaaaaaa, mijn luier moet uit, ik wil met zonderluiers slapen!!!!! Hij is al een hele tijd 's nachts droog, dus vooruit dan maar, en dat goed!!

Nu overdag nog hij gaat nu steeds naar de wc nadat hij geplast heeft (en nat is dus)
Liam ging gisteren dus voor het eerst op het potje en vandaag MOEST het potje ook mee naar opa en oma dus ik ben benieuwd of ie er op geplast heeft

En tja, Sven doet alles op een vreemde volgorde toch?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:29:22 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_39573405
Maxim, ook al woeiiii
stormy waters...
sailin'
pi_39573860
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef snoopy het volgende:
Hier 's nachts toch maar een rompertje aan ivm met het krabben. Zo kan hij minder makkelijk bij zijn huidje. Verder allen een lakentje in bed, maar daar gaat hij gewoon bovenop liggen.
Heeft Morris nog zo'n last van eczeem?

Maxim wat goed
  Jubileum moderator donderdag 6 juli 2006 @ 14:48:06 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39574065
Wat gaat het hier ineens hard Al die kindjes met hun zindelijkheidsperikelen

Iris slaapt in haar luier, met een lege dekbedhoes aan het voeteneinde voor als ze het koud heeft. Dat heeft ze niet snel en zeker afgelopen nacht niet toen ze ondanks de paracetamol nog rustig bijna de 40 graden koorts haalde. Elke morgen knapt ze ogenschijnlijk weer helemaal op, is drijfnat van het zweet maar koortsvrij en elke ochtend dacht ik "zooo dat is over" om vervolgens om 17.00 uur weer met ziek kind op schoot te zitten.Omdat dit de 3e nacht was waarin ze zo enorme koorts had ben ik vanmorgen voor de zekerheid maar even naar de huisarts geweest.
Dat was niet voor niks Iris heeft bronchitis en beginnende longontsteking aan 1 kant.
Nu krijgt ze antibiotica en knapt ze hopelijk snel op.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:50:06 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_39574141
Iris heeft een beetje het gestel van mama? sterkte met haar!
stormy waters...
sailin'
pi_39574198
Oeh Lois, wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan Beginnende longontsteking. Dat is niet niks

@Anitra: ja die eczeem blijft wel en zeker met deze hitte. De dermatoloog zei dat het ook door opgedroogd zweet kan komen. Nou, na een dag op de creche met dit weer zweet ie wel! Thuis gaat hij onder de douche en slaapt in een kamer met airco. Maar zijn huidje lijkt wel schuurpapier.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39574803
Oeh das echt vervelend! Met dit weer broeit het ook lekker. diepvrieskusje voor Morris

Iris wat vervelend! Hopenlijk helpt de antibiotica snel!!
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:23:25 #247
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_39576591
Oh Iris, 40 graden koorts bij deze temperaturen en een beginnende longontsteking, das heftig.
Beterschap meissie

Hier liggen Glenn en Kady samen in Glenn zijn bed te keuvelen. Ze zijn alletwee net wakker van hun middagdut en das zooooo schattig. Hij kan steeds meer met Kady en vindt het echt hartstikke stoer om Kady haar grote broer te zijn. Alleen speelgoed delen, daar is-ie nog niet zo goed in maar voor de rest gaat het lekker tussen die twee.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_39577902
arme iris, heel veel beterschap gewenst!

glenn, speelgoed delen is ook hartstikke moeilijk.

goed gedaan maxim!
en sven, wow!
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:36:48 #249
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39578705
Iris, beterschap zeg!! Dat is wel extra erg, met deze warmte koorts hebben ....

Maxim, wat goed zeg!!! Dat kan Noa nog niet hoor.... (maar heb het ook nog niet geprobeerd ze probeerde vandaag wel haar luier uit te trekken wat haar ook lukte, maar dat was gewoon omdat ze alleen in luier rondliep)

Poemojn, ik denk dat je daar wel een punt mee kan hebben. Als Emma rondkruipt/schuifelt (kruipen kan ze nog niet) wordt ze wel vaak bozig op haar, maar soms gaat ze er ook juist lekker bijliggen op het vloerkleed en dat is zo lief...
Ze slaat Emma wel regelmatig en ze liet gisteren een gieter op haar vallen (gelukkig net ernaast) ... toen werd het me te gortig en heb ik haar flink toegesproken. Gevolg: een trillend lipje én daarna een flinke huilbui, maar ze heeft het hopelijk begrepen.

Ik had ook het idee dat dat slaan eigenlijk komt omdat Emma zo ongecontroleerd met haar armpjes en beentjes zwaait en trappelt (en die is echt superbeweeglijk...) en Noa dat vervelend vond.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:46:10 #250
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_39580563
Jeetje Lois; klinkt echt heel naar! Beterschap voor Iris. 40 graden terwijl het binnen al zo aanvoelt moet beslist geen pretje zijn.

Hier een luier. Geen rompers voor meneer met deze hitte. Alleen een luier. Ook overdag, tenzij we boodschappen gaan doen ofzo, dan een luier met een hempie. En dan nog is het elke dag 23.00uur ofzo voor ie slaapt. Arm geitje.

Enne... Sugar: ik heb eigenlijk wel het idee dat alleen een hempie koeler is dan een romper. Bij Juul wel in ieder geval. Die vindt dat fijner nu met die hitte. het is luchtiger zeg maar, omdat er niets afgesloten wordt. Ben vandaag trouwens nog naar de HEMA geweest, maar die leuke van Marietje hadden ze alleen in XXL, helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')