Snap ik hoor, al waren het bij samara wel echte BHS, dat vond ik vreselijk eng, ik heb zeker één keer een ambulance voor de deur gehad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:50 schreef Anitra het volgende:
Thanks voor de steun, voel me een zeikerd met zulke dingen, want de arts had toch gezegd dat, maar die angst laat me niet los en wil dan toch zekerheid!
Djulian loopt in een hempje of tshirtje, luiers wil hij niet aan overdag nu en zelfs geen ongelukjes meer op de grond. En de toiletverkleiner vind hij helemaal geweldig, dat hij dan op de grote mensen wc mag! Vanmorgen liep hij zelf gelijk naar de wc toen ik hem uit bed haalde!
Mijn neefje heeft dat ook gehad, viel uiteindelijke erg mee de ingreep, al blijft het altijd eng als ze onder narcose moeten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:25 schreef bixister het volgende:
anna draagt ook nog rompertjes (ook omdat die zweet absorberen inderdaad githa) en 's nachts toch ook in een dun slaapzakje, zonder slaapt ze niet. en net als noah gaat ze voordat ze naar bed gaat altijd nog even in bad. koelt lekker af.
het hoe en wat van het tongriempjesverhaal weet ik zelf ook nog niet precies. ik moet nu zelf een afspraak bij een KNO-arts gaan maken neem ik aan.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef moussy het volgende:
Mijn dwangmatige jong slaapt in een winterzak in een pyama
Hier een jongetje wat slaapt in alleen een onderbroek, zonder luier dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:44 schreef Belana het volgende:
hier een jongetje wat slaapt in romper, zonder deken, zonder slaapzak
Liam ging gisteren dus voor het eerst op het potje en vandaag MOEST het potje ook mee naar opa en oma dus ik ben benieuwd of ie er op geplast heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier een jongetje wat slaapt in alleen een onderbroek, zonder luier dus![]()
van het weekend lag hij ineens te huilen/dromen in zijn slaap: "Mamaaaaaaaa, mijn luier moet uit, ik wil met zonderluiers slapen!!!!! Hij is al een hele tijd 's nachts droog, dus vooruit dan maar, en dat goed!!
Nu overdag noghij gaat nu steeds naar de wc nadat hij geplast heeft (en nat is dus)
Heeft Morris nog zo'n last van eczeem?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef snoopy het volgende:
Hier 's nachts toch maar een rompertje aan ivm met het krabben. Zo kan hij minder makkelijk bij zijn huidje. Verder allen een lakentje in bed, maar daar gaat hij gewoon bovenop liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |