abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39432260
Ze is toch meegekomen en aangezien ik net met de was bezig was kwam ik iets later de keuken in dan hun. Ze keek me niet aan , zei geen boe of bah (ook niet nadat ik haar normaal gedag zei) en draaide zich ook zo om met dr rug naar me toe
Ik werd hier best pissig van en tja de hormonen zorgden ervoor dat ik haar toch wel terecht heb gewezen op het feit dat ik het niet netjes vond dat ze me negeerde. Toen ging er weer een masker op en deed ze alsof ze niks door had gehad van dat feit.
Naar Isis toe was ze gelukkig wel lief en we zijn nog even weg geweest met zijn allen naar het "strandje" om de hoek. Lekker even gezwommen met Isis en haar nog even lekker met het zand laten spelen. Ze heeft nog een paar keer geprobeerd zich zelf in de slachtoffer rol te brengen toen ik alleen met dr was , maar daar heb ik gewoon niet op gereageerd. Ben wel blij dat ze nu weer weg is en we weer even geen contact hebben , wat vreet dit een energie
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:18:20 #102
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39432582
Wat ontzettend vervelend Xanthe. Ik kan alleen maar zeggen dat jij jezelf en je gezin goed moet beschermen tegen deze foute energie. Ik zou Isis niet alleen laten met haar. Bij twijfel gewoon niét doen! Sterkte hoor.
pi_39433245
Dutch, wat naar voor Leon, maar het is natuurlijk ook niet niks als je ineens zo'n verandering meemaakt. En die knip op de deur zijn wij laatst ook vergeten. We zaten in de achtertuin en Dylan was binnen, maar was zo stil. Dennis ging even kijken en toen stond dus ook de voordeur open. Hij zoeken, zat Dylan in onze auto Hij had de sleutels van het dressoir gepakt en hij kan dus met de autosleutel de deur open klikken. Ik was allang blij dat hij niet aan de wandel was gegaan, maar je schrikt wel ontzettend!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:44:12 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_39433435
Och dutchie, wat moeten jullie geschrokken zijn en moeilijk voor Léon hoor, tja, hij zal er toch aan moeten wennen, maar moeilijk is het wel, ook voor je moederhart.
stormy waters...
sailin'
pi_39433475
Eng Dutch! Gelukkig is het goed afgelopen. Pffffff.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zaterdag 1 juli 2006 @ 21:52:46 #106
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39433714
Zohee Dylan is ook al zo lekker ondernemend Wat een schrik is dat zeg!

Mag ik even ongeneerd trots zijn op mijn meisje?
Vorige week, op weg naar Ahoy waren we even naar MacDonalds om wat te eten voor we naar het concert gingen. (" kijk mama de letter van de patatjes" hoorden we onderweg al steeds vanaf de achterbank als er weer zo'n M voorbij kwam )
Er staat daar blijkbaar altijd een standaard met ballonnen en er zaten er nog maar 2 in. Iris wilde graag een ballon, vroeg dat ook netjes en zat er even later mee in haar handjes. "Mama er waren maar 2 ballonnen he?" Ja Iris dat klopt. Je zag haar nadenken en ineens loopt ze terug naar de standaard en zet de ballon terug. Toen ik vroeg of ze geen ballon wilde "jawel mama maar dan hebben andere kindjes niks. Deze is voor ander kindje"

Afgelopen donderdag liepen we langs de Bart Smit en er stonden allemaal bakken met speelgoed voor half geld buiten. Iris zag iets van Teigetje liggen en pakte dat. "Mama dit vind Eva zo leuk. Mag ik dat voor Eva kopen?"
Zo lief... ik vond dat dat wel mocht en ik vond ook dat ze dan zelf ook iets mocht uitzoeken. Daar begon ze helemaal van te stralen want dat had ze duidelijk niet verwacht.
Dat werd iets van de prinsessen want Iris is helemaal idolaat van Belle, Ariel en Assepoester.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_39433734
Dat is idd eng dutchie

Zieken beterschap

Over Myrthe, zwanger & vijfde ziekte ben ik hier verdergegaan: Zwangerschap en geboorte deel 213

Wat ontzettend lief van Iris, Lois!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:54:12 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_39433748
och wat is het toch een prachtmeid he die Iris
stormy waters...
sailin'
pi_39433866
Wat superlief van iris
Daar mag je zeker trots op zijn Lois. Wat een liefie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39433928
Oh Iris wat ontzettend lief ben je
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:45:09 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39435296
Dutch, wat een schrik! leon zal nu wel door beginnen te krijgen dat Cas echt niet meer weggaat, zal voor hem best slikken zijn natuurlijk

Lois, wat lief
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 1 juli 2006 @ 23:20:19 #112
95752 crew  Chell
Kluns
pi_39436492
Wat lief van Iris
  † In Memoriam † zondag 2 juli 2006 @ 00:01:27 #113
43556 miss_dynastie
pi_39437714
Ach, wat super Iris. Lief hoor!!
  zondag 2 juli 2006 @ 07:11:59 #114
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39442647
Leon Dutchie, wat kunnen ze toch erg zijn soms hè? Ik heb met mijn oudste ook zoveel drama's gehad. Sommige kinderen kunnen erg moeilijk met hun emoties omgaan en dat is voor jou natruulijk ook heel erg moeilijk! Maar wat zul jij geschrokken zijn inderdaad.

@Xanthe; dat vréét inderdaad energie... mijn relatie met schoonmoeder is lange tijd ook vreselijk geweest, en nu is het acceptabel, maar nog word ik af en toe gillend gek van haar. Maar ik moet het wel doorstaan, ik woon op het zelfde erf Gelukkig kan ik haar wel redelijk vertrouwen met mijn kinderen, alhoewel ze wel té makkelijk is naar mijn zin. Jessai heeft vorig jaar zijn hand vreselijk verbrand aan de houtkachel bij haar, ze komen nogal eens flink te vallen bij haar, dat soort dingen.

Maar goed, ik leef met je mee.

En Iris wat ben je een lief meisje
pi_39445567
Dutchie... één en al herkenning hier! In eerste instantie vond Randy het ook gewéldig dat hij een zussie had. Nog geen week later zag hij de 'ernst' er van in geloof ik, want ja... je hebt niets aan zo'n baby maar het haalt wel de aandacht van jou weg. Sterker nog; ze mag zelfs bij mama aan de tiet liggen en jij moet even zelf spelen! Hij werd stierlijk vervelend, wilde enorm veel aandacht -zeker op momenten dat Tinka op schoot lag, m.n. de voedingen- en werd steeds agressiever. Op een gegeven moment zelfs slaan, knijpen en bijten in mama, papa en als hij de kans kreeg bij Tinka. Het ene moment was hij héél lief tegen haar en het volgende moment kneep hij haar met een gezichtsuitdrukking waar ik bang van werd. Gelukkig wordt het nou minder en heeft hij ontdekt dat iedereen -zeker mama- hem heel lief vindt als hij lief tegen Tinka doet! Ik denk dat ze een aantal fases door moeten gaan voor er acceptatie komt in de nieuwe situatie. Er verandert natuurlijk ook nogal wat voor zo'n dreumes...

En (schoon-)moeders... Laat ik mijn bek maar niet opentrekken...
  zondag 2 juli 2006 @ 13:12:28 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39447033
Volgens mij zou er een flinke topic-reeks gevuld kunnen worden over schoonmonsters..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_39449667
Getverdemme... Randy is alweer ziek. Dat is nu de 3e keer in 1,5 maand!
Ik vond hem de hele week al wat hangerig, af en toe een diareebroek maar vandaag stond ie met 38,2 graden op en heeft ie inmiddels 39,8. Zetpil van 240 mg. erin gestopt, gaat meneer poepen binnen een kwartier. Papa heeft er een nieuwe ingestopt (van 120 mg.) maar vraag me ook af hoe handig dat is om te doen?! Heb de poepbroek nagezocht (bah ja!!! ) maar kon de 1e niet meer vinden...
  zondag 2 juli 2006 @ 20:57:20 #118
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39457413
Xanthe sterkte met je schoonmoeder.

Mammietje, als ik jouw verhaal zo lees stemt dat nou niet direct hoopvol.
Ach, we zien wel hoe het loopt. Het mannetje is deze week iig nog vrij en we gaan leuke dingen doen, misschien helpt hem dat er over heen te komen.

Lois, wat vreselijk lief is Iris zeg.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Licht Ontvlambaar zondag 2 juli 2006 @ 21:03:40 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39457604
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:24 schreef Mammietje het volgende:
Getverdemme... Randy is alweer ziek. Dat is nu de 3e keer in 1,5 maand!
Ik vond hem de hele week al wat hangerig, af en toe een diareebroek maar vandaag stond ie met 38,2 graden op en heeft ie inmiddels 39,8. Zetpil van 240 mg. erin gestopt, gaat meneer poepen binnen een kwartier. Papa heeft er een nieuwe ingestopt (van 120 mg.) maar vraag me ook af hoe handig dat is om te doen?! Heb de poepbroek nagezocht (bah ja!!! ) maar kon de 1e niet meer vinden...
Isa hier ook alweer koorts en diarree, huisarts zei dat het heerste. Wat de zetpillen betreft, bij ons zijn ze al bijna gesmolten voor ze erin zitten zo warm is het hier...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 2 juli 2006 @ 21:28:52 #120
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39458367
Dutchie, Mammietje en anderen met een verse tweede , ik merkte hier toendertijd dat het dwarse gedrag ook
kwam doordat Hub thuis was. Freek was dat helemaal niet gewend, en raakte er behoorlijk van van de rel. Niet dat Hub het niet goed deed ofzo, maar een wat andere aanpak, gecombineerd met het feit dat ik veel bezig was met de nieuwe baby, maakte het ook wel erg lastig voor hem. Ik moet zeggen dat de rust hier voor een groot deel weerkeerde naarmate ik mijn rol weer op me nam, zeg maar.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_39458850
Bah... baal er als een stekker van dat Randy weer ziek is. Heb hem net met 40,5 graden in bed moeten stoppen, wel met een paracetamol uiteraard. Verder had ie eigenlijk geen klachten behalve dan ENORM lamlendig. Dat wordt weer geen oog dicht doen voor mij, want ik word er bloednerveus van als dat jong ziek is... Hoelang werkt zo'n paracetamol eigenlijk? Want ik wil hem vannacht nog ff checken, maar weet niet hoe laat. Helaas mag hij dan ook geen nieuwe meer...
  zondag 2 juli 2006 @ 23:45:54 #122
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_39462409
zieke kindjes beterschap
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 3 juli 2006 @ 08:46:19 #123
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39466179
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:45 schreef Mammietje het volgende:
Bah... baal er als een stekker van dat Randy weer ziek is. Heb hem net met 40,5 graden in bed moeten stoppen, wel met een paracetamol uiteraard. Verder had ie eigenlijk geen klachten behalve dan ENORM lamlendig. Dat wordt weer geen oog dicht doen voor mij, want ik word er bloednerveus van als dat jong ziek is... Hoelang werkt zo'n paracetamol eigenlijk? Want ik wil hem vannacht nog ff checken, maar weet niet hoe laat. Helaas mag hij dan ook geen nieuwe meer...
Met dit hete weer is koelen erg belangrijk, belangrijker dan paracetamol. Sokjes in azijn gedrenkt is een tovermiddel volgens de huisarts. Vindt hij vast niet fijn om aan te doen, maar het schijnt wel heel goed te zijn om de temperatuur naar beneden te halen.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 08:53:36 #124
81992 Githa
pi_39466251
en waarom dan de azijn Tan?.... de verkoeling van natte sokjes kan ik me wel indenken, maar kan de azijn niet plaatsen.

Beterschap Randy
  maandag 3 juli 2006 @ 09:05:12 #125
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39466387
Dat van die azijn heb ik al eerder gehoord. Volgens mij kan je het ook onder de okseltjes smeren. Ik snap dat koelen belangrijk is met dit weer maar volgens mij is de paracetamol toch niet alleen om de koorts te laten zakken maar ook om de pijn een beetje te verzachten, althans daar geef ik ze soms ook voor.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39467519
Beterschap voor de zieke kindjes

Gisterochtend heeft Djulian een zware BHS aanval gehad. We probeerden van alles maar hij bleef er in. Toen hij weer adem kon halen was dat niet goed, het duurde een flinke tijd voor dat die weer normaal werd. We zijn ons kapot geschrokken en stonden al met de telefoon in de handen. Ik hoop zo dat dit eens over gaat, want het ljkt of ze groter worden.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:22:44 #127
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_39467533
Sterkte voor alle zieke kindjes. Lijkt me vreselijk om met deze temperaturen ook nog eens koorts te hebben. Ik heb Job net weer naar bed gebracht, die wordt zo ontzettend moe van dit weer. Hij had toch een goede nacht gemaakt, maar liet zich net weer gedwee naar bed brengen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_39468168
Myrthe ligt ook nog te slapen, die gloeide vannacht ook van de koorts toen wij naar bed gingen. Paracetamol hielp uiteindelijk wel toen ze wakker werd en erg onrustig was. Vanmiddag ga ik zelf ook maar een dutje doen denk ik.
Wij hebben trouwens Sinaspril kauwtabletten paracetamol voor haar, en ook de vloeibare variant. Ik vond zetpillen altijd vreselijk.

Wat vervelend Anitra! Was er ook een duidelijke oorzaak voor?

Beterschap voor Randy en Isa en evt andere zieken..
  maandag 3 juli 2006 @ 10:54:39 #129
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39468201
Jeetje wat een boel zieken weer ineens.
Beterschap!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:05:40 #130
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_39468460
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:21 schreef Anitra het volgende:
Beterschap voor de zieke kindjes

Gisterochtend heeft Djulian een zware BHS aanval gehad. We probeerden van alles maar hij bleef er in. Toen hij weer adem kon halen was dat niet goed, het duurde een flinke tijd voor dat die weer normaal werd. We zijn ons kapot geschrokken en stonden al met de telefoon in de handen. Ik hoop zo dat dit eens over gaat, want het ljkt of ze groter worden.
Men waarschuwd hier enorm voor Smog, en we moeten kalm aan doen...
Weet niet of dat in het rest van het land ook geld
maar kan me voorstellen dat sommige kinderen er last van hebben.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_39470117
Getsie Anitra... dat lijkt me doodeng... Hopen dat dit de laatste keer was.

Randy stond vandaag met 39,4 graden op! En dan te bedenken dat het 'smorgens meestal op z'n laagst is... dat was me te gortig. Hij speelt ook niet en blijft zitten waar ik hem neerzet, huilt wat en ik moet in de buurt blijven. Ben maar eens naar de dokter geweest, maar ze kon niets vinden, dus waarschijnlijk griepie. Hij mag morgen nog wat koorts hebben maar dan moet het ook over zijn en anders moet ik even wat plas van hem opvangen om te laten onderzoeken. Nah... eerst vandaag maar weer eens koel zien te blijven.
Bedankt voor de tips trouwens... azijn.. hmm...
pi_39471492
Wat schrikken Anitra!!!!!

Randy beterschap

Jans is ook ziek, van de vermoeidheid denken we.
De laatste avonden is het steeds raak. Ze wil niet slapen. Ze komt om de 5 minuten naar beneden. Maar ze is dan wel echt moe. We brengen en sturen ahaar steeds weer terug. Vanact om een uur of 2 horen we gehuil nou bijna geschreeuw. Was ze weer naar beneden geweest, maar wij lagen natuurlijk allang op bed. Het was donker en ze was zich rot geschrokken. Toen hebben we haar maar even tussenin genomen en dan slaapt ze zo.
Nu was ze naar school geweest en was ze bij thuiskomst van ellende gaan spugen. Ze ligt nu beneden op de bank te slapen.
Zo moeilijk. Als ik ze vanavond in mijn bed neemt slaapt ze zo, maar dat is eigenlijk oook weer niet de bedoeling. Maar leg ik ze in haar eigen bedje is het weer de hele avond raak. En is ze sochtends weer erg moe. We moeten er weer even doorheen denk ik.
Fase he, ja toch fase, zeg maar ja
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:06:13 #133
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39471741
Carmen maakt nu de combi 'slapen' en 'shhht' (met de vinger tegen de mond.

Verder vindt ze de koelkast openmaken en dan onze reactie zien geweldig.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:43:45 #134
37150 livelink
pi_39472849
Arme Djulian en arme Randy en arme Myrthe en arme Jans, allemaal ziek met dit warme weer.

Carmen is lekker bijdehand, zo te horen.

Jessie, ik maak hier geen strijd meer van het 's nachts bij ons liggen. Ze gaan allebei in hun eigen bed slapen en bij Job moet ik dan echt de deur op slot doen, anders dan gaat hij niet slapen en wordt het een heel groot drama.
Als wij dan naar bed gaan doen we zijn deur open en als hij 's nachts wakker wordt komt hij vanzelf naar boven geklommen. Voor ons echt een zegen, want anders was het ook elke nacht bal en dat redde ik niet meer. En het is niet zo, dat hij echt elke nacht naar ons toe komt. Heel vaak blijft hij ook de hele nacht in zijn eigen bed.
pi_39473973
Gelijk heb je livelink. Maar bij Jans begint het nu al met het naar bed gaan. En ik heb zelf geen zin om om 7 uur naar bed te gaan (alhoewel soms ook best wel ) We hebben het geluk dat Bo er gelukkig doorheen slaapt (ze slapen op 1 kamer) En als Bo doorkrijgt dat Jans wel bij ons inbed ligt wil ze ook wel eens wat nukken op gaan zetten (wat ik dan ook weer kan begrijpen)
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 14:47:39 #136
37150 livelink
pi_39474737
Ja, voordat Job slaapt is het ook niet altijd even vrolijk. Maar daarom doen we nu zijn deur op slot. Als hij doorheeft dat hij er niet uit kan geeft hij zich sneller over aan de slaap. Maar dat is natuurlijk lastig als ze samen op een kamer liggen.
pi_39475454
Myrthe heeft nu geen koorts/verhoging meer. De vorige keer dat ze zomaar ineens een dag/nacht koorts had was dat een ontwikkelingsspurtje, lijkt nu haast weer zo te zijn. Ik heb haar nog niet buiten gehad, veel te warm/zonnig, maar ze is heerlijk aan 't puzzelen met de puzzels die ze voor haar verjaardag gekregen heeft en ze kan ze allemaal al en ik weet echt zeker dat ze die twee weken geleden nog niet kon.

Volgens mij werd er in het hele land voor smog gewaarschuwd Bar, wel lastig voor de kinderen met luchtwegproblemen waarschijnlijk ja.
pi_39476705
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Men waarschuwd hier enorm voor Smog, en we moeten kalm aan doen...
Weet niet of dat in het rest van het land ook geld
maar kan me voorstellen dat sommige kinderen er last van hebben.
Daar kan je best gelijk in hebben! Daar had ik zelf nog niet aan gedacht en nu snap ik waarom hij het benauwd heeft

Hij zat op schoot en glee er heel zachtjes van af en zijn kin raakte iets de vensterbank. Niet hard, geen tand door zijn lip, geen kapotte tong. Dus waarom hij zo schrok weten we niet. Hij is vandaag helemaal zich zelf niet.

Wat een zieke kindjes met dit weer
  maandag 3 juli 2006 @ 17:34:01 #139
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39479437
Wat zielig al die zieke kindjes. Beterschap

Wij zijn gisteren met Noah naar het strand geweest, en hij vond het nog steeds he-le-maal niks In de speeltuin zaterdag trouwens ook al niet. Zodra er zand ligt wil ie niet lopen, ook niet met schoenen aan. Als er zand op houten speelhuisjes zit wil ie er niet op, etc. Kan dus nog gezellig worden als we over 3 weken op vakantie gaan Eigenlijk hoop ik dat ie er dan wel snel aan went als ie er elke dag komt ofzow, dit jaar is ie er pas 2 keer geweest en vorig jaar ook maar een paar keer en dat kan ie zich neem ik aan ook niet meer herinneren. Maar vorige week vertelden ze op het kdv dat ie daar wel in de zandbak speelt
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_39484206
Djulian bleek ook koorts te hebben vanmiddag
De warmte is echt te veel voor die kleintjes.
pi_39488323
wat vreselijk griezelig anitra. ik hoop echt dat die nare aanvallen nu snel eens af gaan nemen.

beterschap voor alle zieke kindjes! anna heeft er ook wat last van geloof ik, gisteravond kon ze maar niet in slaap komen en vandaag wilde ze ook vooral veel bij me op schoot zitten. ze heeft vandaag wel aardig wat slaap ingehaald trouwens, en lag er al lekker vroeg weer in vanmorgen, waardoor ik ook weer eens wat tijd alleen met piet had. dat komt er niet vaak meer van de laatste tijd en ik merkte dat hij er erg van genoot. (en ik ook trouwens).

tex, die noah! als ie 't op het kdv wel doet gaat het verder vast ook wel een keer over.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 22:32:48 #142
81992 Githa
pi_39488839
Jordy heeft praktisch de hele dag in het water vertoeft, helemaal geen last van de warmte dus.

Tex, wat lastig dan... ik geloof wel dat hij er aan went als hij vaker in het zand is dus geef de moed niet op!
Jordy heeft zondag heel de dag in het zand gelegen in de speeltuin...een grote zandbak kwam er bij het uitkleden uit.
Hij heeft zelfs flink zand gehapt ook. Hij ging steeds op zijn buik van de glijbaan maarja, dan beneden aangekomen moet je natuurlijk wel je mond dicht doen

Beterschap voor alle zieke weer wat zijn het er veel met deze warme dagen...
Djulian, heb je mama weer flink laten schrikken vent... hopelijk was dit de laatste keer, vreselijk eng allemaal.
pi_39489839
piet heeft de laatste dagen veel in blote billen rondgelopen of in zwembroek en had dan steeds heel goed van te voren in de gaten als ie moest gaan plassen. dus vandaag maar eens alleen een onderbroek aan. toen het eerste plas-'ongelukje' plaatsvond kwam hij naar me toe en zei: "mama, het broekje zat nog niet helemaal goed hoor." ik: "hoezo niet?" piet: "nou, de plas liep er gewoon doorheen!".

oh en vergat nog te zeggen hoe superknap en lief ik die ballonnen actie van iris vond, geweldig!
pi_39489998
Piet
Dat wil ik van de zomer misschien met Myrthe gaan proberen, als ze vakantie heeft van de psz en lekker ruim voor de volgende verandering van de winter (baby erbij). Hopen dat ze het snel doorkrijgt en anders heb ik pech gehad.
pi_39499384
Piet

Jordy mond kan idd beter dicht hoor op de glijbaan

Djulian had gisteravond nog koorts, vanmorgen was 37,5. Hij is ook wat drukken en speelser dan gsteren, hopnlijk bljft hij genoeg drinken.
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 10:35:12 #146
81992 Githa
pi_39499583
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:26 schreef Anitra het volgende:
Piet

Jordy mond kan idd beter dicht hoor op de glijbaan

Djulian had gisteravond nog koorts, vanmorgen was 37,5. Hij is ook wat drukken en speelser dan gsteren, hopnlijk bljft hij genoeg drinken.
Lekker veel laten drinken idd...en anders ijsjes of fruit waar veel vocht in zit.
Beterschap Djulian

Jordy is toch een goede eter maar met dit weer moet hij er niet veel van hebben hoor. De boterhammetjes in de ochtend hebben we maar even vervangen voor een bakje vers gemengd fruit en dat gaat er veel beter in
Hebben jullie kleintjes daar ook zo'n last van?
Drinken doet hij gelukkig geweldig, hij heeft zelfs geleerd om uit een pakje te drinken met een rietje reuze handig als je op pad bent.

Piet
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:44:02 #147
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39499821
Ja vandaag was voor het eerst sinds eeuwen dat Noah z'n fles niet helemaal leeg heeft gedronken. 's Avonds gaat er ook minder in. Maar ik heb zelf ook minder trek met dit warme weer, dus vind het wel logisch.
©Dumbo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:48:28 #148
103793 kozakken
Living the life
pi_39499945
Hier ook een ziek kindje. 't is me wat. Boven de 40 graden koorts en zo lamlendig als wat. Eet niet veel, maar probeer af en toe een stukje komkommer naar binnen te smokkelen. Hoop dat hij vanmiddag maar goed slaapt. Dan haalt hij op die manier misschien wat van de scherpe kantjes van de koorts weg.
Heb na de dvd van Bob de Bouwer nu maar Dribbel aangezet. Lopen doet hem wat zeer, dus ik vermoed echt spierpijn en griep. Verder wil hij het liefst de hele dag bij mij op schoot. Tja....
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 10:55:15 #149
81992 Githa
pi_39500161
Jeetje, wat een zieke...helemaal niks die koorts met dit warme weer!

Tex, is ook heel logisch hoor, maak me er ook absoluut niet druk om...Jordy kan wel wat hebben
pi_39500316
Beterschap voor alle zieke kindjes
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')