Isa hier ook alweer koorts en diarree, huisarts zei dat het heerste. Wat de zetpillen betreft, bij ons zijn ze al bijna gesmolten voor ze erin zitten zo warm is het hier...quote:Op zondag 2 juli 2006 15:24 schreef Mammietje het volgende:
Getverdemme... Randy is alweer ziek. Dat is nu de 3e keer in 1,5 maand!![]()
Ik vond hem de hele week al wat hangerig, af en toe een diareebroek maar vandaag stond ie met 38,2 graden op en heeft ie inmiddels 39,8. Zetpil van 240 mg. erin gestopt, gaat meneer poepen binnen een kwartier.Papa heeft er een nieuwe ingestopt (van 120 mg.) maar vraag me ook af hoe handig dat is om te doen?!
Heb de poepbroek nagezocht (bah ja!!!
) maar kon de 1e niet meer vinden...
Met dit hete weer is koelen erg belangrijk, belangrijker dan paracetamol. Sokjes in azijn gedrenkt is een tovermiddel volgens de huisarts. Vindt hij vast niet fijn om aan te doen, maar het schijnt wel heel goed te zijn om de temperatuur naar beneden te halen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:45 schreef Mammietje het volgende:
Bah... baal er als een stekker van dat Randy weer ziek is. Heb hem net met 40,5 graden in bed moeten stoppen, wel met een paracetamol uiteraard. Verder had ie eigenlijk geen klachten behalve dan ENORM lamlendig. Dat wordt weer geen oog dicht doen voor mij, want ik word er bloednerveus van als dat jong ziek is... Hoelang werkt zo'n paracetamol eigenlijk? Want ik wil hem vannacht nog ff checken, maar weet niet hoe laat. Helaas mag hij dan ook geen nieuwe meer...
Men waarschuwd hier enorm voor Smog, en we moeten kalm aan doen...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:21 schreef Anitra het volgende:
Beterschap voor de zieke kindjes
Gisterochtend heeft Djulian een zware BHS aanval gehad. We probeerden van alles maar hij bleef er in. Toen hij weer adem kon halen was dat niet goed, het duurde een flinke tijd voor dat die weer normaal werd. We zijn ons kapot geschrokken en stonden al met de telefoon in de handen. Ik hoop zo dat dit eens over gaat, want het ljkt of ze groter worden.
Daar kan je best gelijk in hebben! Daar had ik zelf nog niet aan gedacht en nu snap ik waarom hij het benauwd heeftquote:Op maandag 3 juli 2006 11:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Men waarschuwd hier enorm voor Smog, en we moeten kalm aan doen...
Weet niet of dat in het rest van het land ook geld
maar kan me voorstellen dat sommige kinderen er last van hebben.
Lekker veel laten drinken idd...en anders ijsjes of fruit waar veel vocht in zit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:26 schreef Anitra het volgende:
Piet![]()
Jordymond kan idd beter dicht hoor op de glijbaan
Djulian had gisteravond nog koorts, vanmorgen was 37,5. Hij is ook wat drukken en speelser dan gsteren, hopnlijk bljft hij genoeg drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |