Hij is wel duur, Maar weten ze al wat voor eisen het spel stelt om te spelen, Videokaart overige.....quote:Op zondag 9 juli 2006 14:10 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Goed nieuws, vanaf 19 september is ie in ieder geval te bestellen bij Amazon.com
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hij is wel duur, Maar weten ze al wat voor eisen het spel stelt om te spelen, Videokaart overige.....
3 Oktober dus, kan eerder worden bij andere 'leverancier'quote:Availability: This item will be released on October 3, 2006. Pre-order now. Ships from and sold by Amazon.com.
die zullen wel enorm kut zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:22 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hij is wel duur, Maar weten ze al wat voor eisen het spel stelt om te spelen, Videokaart overige.....
Wel leuk als het gratis optie was, zit nooit op die site en daarom doneren vind ik wel beetje slap. Ik zoek wel zo'n Flight Track programma.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:21 schreef WEST het volgende:
zitten jullie trouwens allemaal al op http://www.atcbox.com ?
kun je als je goldmember bent ook de radar volgen met vliegtuigen van en naar schiphol en groot gedeelte van Duitsland, Engeland, Belgie
naja je kan er altijd heen gaan, staan leuke dingen opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Wel leuk als het gratis optie was, zit nooit op die site en daarom doneren vind ik wel beetje slap. Ik zoek wel zo'n Flight Track programma.
Ben er wel op geregistreerd ooit voor een vraag, maar niet echt dat ik er veel op zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef WEST het volgende:
[..]
naja je kan er altijd heen gaan, staan leuke dingen op![]()
tja tis wel leuk om te volgen zeker met de radio stream van schiphol tower erbijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ben er wel op geregistreerd ooit voor een vraag, maar niet echt dat ik er veel op zit.
Zal wel keer luisteren, alhoewel het toch leuk is om verkeer boven je huis te volgenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:22 schreef WEST het volgende:
[..]
tja tis wel leuk om te volgen zeker met de radio stream van schiphol tower erbij![]()
hopelijk wordt ie snel op usenet gepost, kunnen we allemaal kijken hoe baggertraag de kartonnen doos door de lucht vliegt (of hoe mooi vloeiend de geweldig uitgewerkte B737 vliegtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Demo overmorgen hier te downloaden.:
http://www.gamespot.com/p(...)lightsimx_csbox_home
Ik weet niet wat voor vliegtuig je gebruikte, maar zo'n realistische payware wil nog wel eens de ILS limiet hebben van de maximum van 45 graden intercepten, en onder haaks versta ik 90 graden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef Saekerhett het volgende:
Net een vlucht Vegas - LA gedaan, op een gegeven moment wordt er gezegd: "turn left heading 100 blablabla untill establshed on localizer."
Dus gedaan, maar de ILS werkte helemaal niet, ik vloog gewoon de runway haaks voorbij (naar mijn gevoel was ik er ook te ver van af). Heeft die mafkees van de ATC teveel gezopen of is dit gewoon een bug in het spel, dat dit af en toe voor komt? Voor de duidelijkheid, ik wilde landen op RW 6L van Los Angeles Intl. Natuurlijk heb ik de ILS goed ingesteld (CRS, radio stack, enz.).
Was met een KLM 747 van dutchfs.com.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vliegtuig je gebruikte, maar zo'n realistische payware wil nog wel eens de ILS limiet hebben van de maximum van 45 graden intercepten, en onder haaks versta ik 90 graden.
Geen last van. Zit trouwens ook hier een moderator van DutchFS.com zag ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef WEST het volgende:
dutchfs loopt bij mij redelijk vaak vastals ik met iets bezig ben, en dan is gelijk de hele site plat. Iiemand anders ook last van?
Als ik iets download loopt de download weleens vastquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:06 schreef WEST het volgende:
dutchfs loopt bij mij redelijk vaak vastals ik met iets bezig ben, en dan is gelijk de hele site plat. Iiemand anders ook last van?
Nu je het zegt, bij mij stopte download ook opeens een tijdje terug. Misschien iets met dataverkeer limiet te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:21 schreef nubie het volgende:
[..]
Als ik iets download loopt de download weleens vast
ja, maar ik ben er niet zo happy mee. Maar op zich ging het wel redelijkquote:
Oh, ik had de vorige pagina over het hoofd gezien. Excusesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:16 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zag net de site http://gates.to , lijkt me best wel geinig keer met iemand samen te vliegen. Alleen wel jammer dat het van gratis add-on toch een kleine bijdrage vragen en in Oktober zit het gratis bij je FS Pro versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |