quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:40 schreef Fillipe het volgende:
Gewoon een normale ILS approach al geprobeerd? Frequentie v/runway op NAV 1 invullen, activeren, course v/runway invullen. Na laatste heading van ATC druk je op de "APP" knop, zet je snelheid rond de 165 knots 140kts (~737) als je op final zit, speedbrakes armen (Shift + / ) , gear, flaps etc. Je kan zelf beslissen wanneer je AP uitzet en hem handmatig gaat landen.
Quick guide, dé basis. :p
Je moet gewoon luisteren naar de ATC, dan kun je haast niks verkeerd doen. Je moet ook niet handmatig proberen om recht voor de landingsbaan te komen, en DAN pas APP indrukkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:15 schreef nubie het volgende:
Als ik redelijk recht voor de rw vlieg om te landen en druk op de APP knop en dan vliegt hij helemaal naar links of naar rechts.
Gewoon course op 000 gezet (EHAM 36C) nav 1 op 109.5 , op ID gedrukt , hoor je een paar piepjes.
![]()
8 mnb videokaart heb je niet genoeg aan vrees ik en je 184 mb ram ook niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Fatihtjuh het volgende:
Kost die 20 euro?
Kan die werken op een:
AMD Duron 800mhz
184 mb ram
8 mn video kaart
Als dat hierop werkt ga ik de 2004 zeker halen!
Heb ff gegoogled en kwam dit tegen: http://www.microsoft.com/games/pc/flightsimulator.aspx#sysreqsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef WEST het volgende:
[..]
8 mnb videokaart heb je niet genoeg aan vrees ik en je 184 mb ram ook niet.
ik had een 64 mb videokaart er in en dat ging nog niet lekker. nu met die 256 mb kaart er in gaat het een flink stuk beterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled en kwam dit tegen: http://www.microsoft.com/games/pc/flightsimulator.aspx#sysreqs
Trouwens ik kan knight online op zen high spelen dus zou het ook met flight simulkator moeten lukken want knightonline gebnruikt 16mb video kaart
mss als ik flight simulator graphics wat lager zet
Kijk je graag naar dia's? Zo ja, dan moet je hem zeker halen! Zo nee, dan is elk onderdeel bij lange na niet voldoende om het mooi vloeiend te krijgen, tenzij je misschien ALLES op zijn laagst zet, maar dat wil je niet...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Fatihtjuh het volgende:
Kost die 20 euro?
Kan die werken op een:
AMD Duron 800mhz
184 mb ram
8 mn video kaart
Als dat hierop werkt ga ik de 2004 zeker halen!
Je moet zoiezo je neus een graad of 1,5-3 omhoog trekken wil je een beetje kunnen flaren...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:33 schreef nubie het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je het gemakkelijkst op de bovenste manier landt?![]()
Flaps voluit, maar wat nog meer? Als ik dan mijn engines op idle zet zak ik wel maar dan is mijn vertical speed te hoog en zak ik in de grond. Speedbrakes zijn ook geen optie.
[afbeelding]
Ik doe het meestal via de onderste manier, maar ik denk toch dat de bovenste manier wat reëeler is.![]()
![]()
Waarom moeilijk doen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:53 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Je moet zoiezo je neus een graad of 1,5-3 omhoog trekken wil je een beetje kunnen flaren...
Verder, kom gewoon aanvliegen in je 737 in landing configuration met zo'n 140-160 kts en zorg dat je iets van 800ft/min daalt, en trek boven de treshold je gas zo'n beetje dicht en doe daarna je neus iets omhoog.
Ach ja, visual approaches zijn nou eenmaal leuker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen?
Bij mij gaat ie helemaal vanzelf naar beneden en volgt ie de glidescope automagisch![]()
Je weet zeker dat je de juiste ILS freq. voor die runway hebt ingevoerd?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:15 schreef nubie het volgende:
Als ik redelijk recht voor de rw vlieg om te landen en druk op de APP knop en dan vliegt hij helemaal naar links of naar rechts.
sommige airports hebben geen ILSquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:17 schreef nubie het volgende:
Nee, dat doe ik volgens mij ook verkeerd. Als ik de runway nader zie ik maar een bolletje die de ligging van de runway aangeeft, niet een die de daling aangeeft.
Ik heb in de radio 109.50 bij active staan, moet ik hem nog activeren? En hoe?
Toestraks was een ILS met APP wel gelukt, maar dat was in Londen.
ik wil het wel testenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:39 schreef nubie het volgende:
Ik zat op wat forums te bladeren en kwam daar een programma tegen waarmee je met 2 mensen in één vliegtuig kunt zitten.
http://www.gates.to
Ik heb het al geinstalleerd en zou het graag met iemand willen testen dus wie wil er even met dat proggie testen?
voeg me eerst maar toe op msnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef nubie het volgende:
Oke hoe gaan we dit doen, host jij een server host ik een server?:D
Je moet gelukkig helemaal niks, maar voor degene die dit wil...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:26 schreef Fatihtjuh het volgende:
Bij flight simulator X, moet je mensen gaan reden enzo: KLIK
Ik neem aan de je redden bedoeld, dat lijkt me op zich ook wel gaaf, met missies enzo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:26 schreef Fatihtjuh het volgende:
Bij flight simulator X, moet je mensen gaan reden enzo: KLIK
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet gelukkig helemaal niks, maar voor degene die dit wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |