Ik doe niets anders meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Louterman het volgende:
Zijn er hier mensen die wel is online vliegen op IVAO?
mooie screenshots hoor..quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Fillipe het volgende:
Wat screenshots van m'n vlucht van gisteravond;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, met Lacta...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mooie screenshots hoor..Vloog je met Internet Explorer 7 of met een Firefox?
Genoeg kracht om van London City te kunnen opstijgen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef nubie het volgende:
Heeft iemand ook een zeer kleine lufthansa met 4 motoren? Ik had hem een paar dagen geleden nog, toen systeemherstel gedaan, maar kan hem niet meer vinden.
Vind het een fijn vliegtuigje.
Ik weet het niet zeker maar had hem volgens mij op simviation gevonden, straks eens opnieuw zoeken.
edit : heb hem al gevonden![]()
vraag me af waarom hij 4 motoren heeft![]()
[afbeelding]
Makkelijk zat hoor, heb daar al zo'n 20 landingen gemaakt online.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
Wie heeft er trouwens wel eens met een Boeing geland op Innsbruck? Volgens mij kan dat niet eens, omdat alle bergen in de weg zitten
Dat kan zeker!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
Wie heeft er trouwens wel eens met een Boeing geland op Innsbruck? Volgens mij kan dat niet eens, omdat alle bergen in de weg zitten
Ik denk dat je 36L en 18R bedoeld?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:06 schreef nubie het volgende:
Heeft er iemand een goede EHAM scenery met 36R-18L ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |