 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			CRS (Course) van de runway ook ingesteld? Op een gegeven moment gaat de ALT-knop uit en daalt ie vanzelf als het goed is ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:24 schreef nubie het volgende:
Kan iemand mij precies vertellen hoe je met de automatische piloot landt dmv ILS? of kan dat niet?
Als ik de frequentie van de ILS baan instel, de koers en hem op de approach knop zet, vliegt hij wel recht voor de baan, maar daalt hij niet vanzelf. Moet ik nog wat anders instellen of wat? Of kun je de AP niet de glideslope laten doen.
Dus, laatste vector van de ATC, speedbrakes armen, autobrakes aan, flaps, ILS frequentie , approach knop, koers. Of mis ik nog iets?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			haast je maar nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:50 schreef DarkShine het volgende:
Heb de demo liggen, moet hem nog installeren en proberen...
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Staat je hoogtemeter wel goed ingesteld? Zo niet kan het zijn dat je vliegtuig de baan hoger of lager 'ziet' dan dat ie daadwerkelijk is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:16 schreef nubie het volgende:
Hij daalt nu wel automatisch, maar hij zit telkens óf te hoog of te laag, en gaat dan steeds met de neus naar boven en beneden waardoor het landen onmogelijk is, iemand die weet waar dit aan ligt? Snelheid etc?
 
			 
			
			
			Gewoon ipv de FMC op PATH te laten staan, op SPD mode drukken bij de 'DES' pagina. Dat werkt veel beter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:16 schreef nubie het volgende:
Hij daalt nu wel automatisch, maar hij zit telkens óf te hoog of te laag, en gaat dan steeds met de neus naar boven en beneden waardoor het landen onmogelijk is, iemand die weet waar dit aan ligt? Snelheid etc?
 
			 
			
			
			pushback... en dan op 1 of 2 drukkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:55 schreef LoggedIn het volgende:
heeft iemand een pushback tooltje voor FS2004, zodat je normaal kan pushbacken (lees: een bocht kan maken)?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			In de 767 zit een aparte ILS radio frequentie in de pedestalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:48 schreef Fillipe het volgende:
Iemand een quickguide van de FMC?Snap er nog weinig van.
Zit nu in een 767 van Level-D alles te ontdekken, standaard dingen gaan prima uiteraard maar wil nog wel véél meer leren om het nog realistischer te maken.
Trouwens, activeer je in die kist de ILS freq dmv de FMC? Ik zie dat het oude bekende NAV 1 knopje niet aanwezig is
Alvast bedankt mensen!
 
			 
			
			
			Klopt, ik kan de ILS freq ook wel invullen alleen ik kan hem nergens 'activeren'. Althans, ik weet nog niet hoe, buiten de FMC om dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:53 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
In de 767 zit een aparte ILS radio frequentie in de pedestal.
 
			 
			
			
			Word die dan niet geactiveerd met de APP knop? Anders denk ik toch dat je met FMC moet vliegen. Heb trouwens ook eigenaardig probleem met die FMC in de 767 dat als ik afwijkende hoogtes voor LEGS instel (meestal lager), dan moet ik het zelf maar uitzoeken en dan schakelt VNAV zich eigen uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Klopt, ik kan de ILS freq ook wel invullen alleen ik kan hem nergens 'activeren'. Althans, ik weet nog niet hoe, buiten de FMC om dus.
[afbeelding]
Kijk, visual
 
			 
			
			
			Mmm dat is ook vreemd. Ik weet alleen dat ik de beacons niet hoor in de cockpit als ik de juiste ILS heb ingesteld. Die ik normaliter wel hoorde als ik simpelweg op NAV1 de freq. activeerde en ik in buurt was van het vliegveld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Word die dan niet geactiveerd met de APP knop? Anders denk ik toch dat je met FMC moet vliegen. Heb trouwens ook eigenaardig probleem met die FMC in de 767 dat als ik afwijkende hoogtes voor LEGS instel (meestal lager), dan moet ik het zelf maar uitzoeken en dan schakelt VNAV zich eigen uit.
 
			 
			
			
			Om even na te gaan, Level-D heeft een standaard vlucht met final op Zaventem. Daar kun je nagaan of je de beacons hoort. Weet het zo even ook niet meerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:14 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mmm dat is ook vreemd. Ik weet alleen dat ik de beacons niet hoor in de cockpit als ik de juiste ILS heb ingesteld. Die ik normaliter wel hoorde als ik simpelweg op NAV1 de freq. activeerde en ik in buurt was van het vliegveld.
[afbeelding]
 
			 
			
			
			Jep, dan hoor je de beacons wél. Iig bedankt voor je hulpquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:42 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Om even na te gaan, Level-D heeft een standaard vlucht met final op Zaventem. Daar kun je nagaan of je de beacons hoort. Weet het zo even ook niet meer.
En kun je wel gewoon landen met FMC zonder problemen?
 
			 
			
			
			Zal binnenkort wel even EHAM - EGLL vliegen met Level-D, kijken of ik dan wat wijzer word.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jep, dan hoor je de beacons wél. Iig bedankt voor je hulp
 
			 
			
			
			Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:43 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel even EHAM - EGLL vliegen met Level-D, kijken of ik dan wat wijzer word.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |