Jazeker....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Zijn er ook filmpjes van FSX?
die ziet er wel gay uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef Davidboaz het volgende:
Voor nog geen ¤ 30,- heb je de Logitech Attack 3, waarmee je prima kunt flightsimmen.
sniet gay, wel een beetje starwars-achtigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die ziet er wel gay uit
[afbeelding]![]()
die is pervect ik heb de zelfdequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die ziet er wel gay uit
[afbeelding]![]()
Hier staat de volledige trailer: http://www.manofs.co.uk/media/FlightSimX_1500kbps.wmvquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Zijn er ook filmpjes van FSX?
Ja. Alleen was ik niet onder de veronderstelling dat dat ding geen autothrottle heeft, flink kut dus, 't is net 1 grote turboprop.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef Kevin1Bravo het volgende:
De Legacy van Wilco ziet er wel mooi uitIemand hem al gekocht?
Dat is dus een optie van Embraerquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja. Alleen was ik niet onder de veronderstelling dat dat ding geen autothrottle heeft, flink kut dus, 't is net 1 grote turboprop.![]()
Ik had die optie wel graag gezien in de Embraer van Feelthere. Ik ga eens kijken hoe moeilijk het is om achter Shift+9 een autothrottle te zetten. Verder vind ik Wilco/FeelThere best aardige producten leveren de laatste tijd, de Wilco 737 vind ik ook een mooi ding ondanks dat ik ook de PMDG 737 heb.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Dat is dus een optie van EmbraerMaar dat is idd klote dat dat er niet op zit. Voor de rest wel lachen ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |