en dat is algemeen bekend? jeetje.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:16 schreef reviewz het volgende:
hier in de dorp doet een zoon het met z'n moeder (overigens is hij wel een meerderjarige).
dan nog is het niet normaal.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:16 schreef reviewz het volgende:
hier in de dorp doet een zoon het met z'n moeder (overigens is hij wel een meerderjarige).
wat is "normaal"?quote:
ja precies. als die mensen maar gelukkig zijn.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:17 schreef teknomist het volgende:
als je het zonder dwang en veilig doet... waarom niet?
waarom is het smerig? misschien is je zus wel een onwijs lekker ding...quote:op woensdag 28 juni 2006 01:19 schreef cracka-ass het volgende:
[..]
ja precies. als die mensen maar gelukkig zijn.
maar aan de andere kant is het wel fucking smerig!!![]()
![]()
vind je het niet dat het verboden moet zijn om het met je eigen kind te doen? gewoon de gedachten dat je kinderen gaat maken om met ze mee naar bed toe te gaan?quote:op woensdag 28 juni 2006 01:17 schreef teknomist het volgende:
als je het zonder dwang en veilig doet... waarom niet?
dat klopt, maar dan nog mennnn.....quote:op woensdag 28 juni 2006 01:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
waarom is het smerig? misschien is je zus wel een onwijs lekker ding...
het zou verboden moeten worden vanwege alleen de "gedachte"?quote:op woensdag 28 juni 2006 01:20 schreef oor het volgende:
[..]
vind je het niet dat het verboden moet zijn om het met je eigen kind te doen? gewoon de gedachten dat je kinderen gaat maken om met ze mee naar bed toe te gaan?
ookal is je kind ouder dan 18, toch is het ziek
niemand verplicht je hoor.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:21 schreef cracka-ass het volgende:
[..]
dat klopt, maar dan nog mennnn.....
je woont op urk ?quote:op woensdag 28 juni 2006 01:16 schreef reviewz het volgende:
dat is toch niet relevant denk ik? tekno heeft wel gelijk op bepaalde punten. maar toch damnquote:op woensdag 28 juni 2006 01:24 schreef jamsen het volgende:
zou je het zelf wel doen tekno?
zo kun je je ook afvragen waarom iemand in godsnaam een lijk in een poel legt om te kunnen bestuderen hoe snel het wegrot en welke insecten eropaf komen.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:18 schreef oor het volgende:
[..]
dan nog is het niet normaal.
en in godsnaam waarom wil je deze zieke weetjes weten, ts?
ik vind het wel keurig dan om daar na je 18e mee te beginnen.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:23 schreef oor het volgende:
iemand moet toch de zet hebben gezet. maar als de moeder of de vader nou begint na 18 jaar van eej zullen we... dan zou ik toch echt denken van waarom pas na een bepaalde leeftijd? zou die fucking pervert niet eerder al hebben gedacht van het te doen? dus in de illegale leeftijd?
denk idd ook dat omdat het pedo-praktijken vergemakkelijkt het totaal uit den boze is. krijg er een naar gevoel bij iig.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:25 schreef oor het volgende:
[..]
dat is toch niet relevant denk ik? tekno heeft wel gelijk op bepaalde punten. maar toch damn
lijkt me wel handig om te weten hoe je daar zelf tegenover zou staan.quote:op woensdag 28 juni 2006 01:25 schreef oor het volgende:
[..]
dat is toch niet relevant denk ik? tekno heeft wel gelijk op bepaalde punten. maar toch damn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |