abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39304194

In Frankfurt tegen

Aangezien ik beiden landen niet bijzonder goed vind spelen is het al heel wat dat er één zal afvallen
Ik verwacht dat uiteindelijk Brazilië doorgaat na een matige 2-1 overwinning
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:31:44 #2
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_39304853
ik ben hier bijzonder benieuwd naar Frankrijk heeft me tegen spanje positief verrast na de abominabel slechte poulewedstrijden Ze stonden goed en de vorm begint net op tijd terug te keren. Ik denk dat de Brazilianen het heel erg moeilijk gaan krijgen en dat de Fransen hier met een beetje geluk wel eens zouden kunnen gaan winnen. Ze hebben al eens bewezen het te kunnen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 juni 2006 @ 23:33:45 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_39304947
Ik vond Brazilië niet echt geweldig spelen maar freewheelend walsden ze over Ghana heen. Met minder egoïsme was het 6-0 geworden. Hun individuele kwaliteit is zo groo0t dat ze de bal het werk laten doen zonder te rennen in 30 graden hitte. Velen verwarren dat met laag tempo. Maar de bal gaat sneller dan de tegenstander wil.
Frankrijkl heeft me verrast vanavond. Speelden een geweldige tweede helft tegen Spanje, en Zidane blijft een fenomeen. Nu Henry nog en we krijgen een geweldige wedstrijd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39304959
Beetje hetzelfde idee als BHFH heeft. Ik hoop wel voor Brazilie dat hun verdediging nu wel knap staat, want Ghana sneed er simpel doorheen, maar was niet best in de afronding. De Fransen zijn daar wel iets beter in.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:51:04 #5
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39305569
hopen dat Frankrijk gaat winnen

[ Bericht 1% gewijzigd door dvdfreak op 28-06-2006 17:03:20 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:04:49 #6
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39306039
Brazilië gaat gewoon door... (maar ja, zei ik ook niet dat Spanje gewoon door zou gaan...)
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:28:54 #7
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_39306856
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben hier bijzonder benieuwd naar Frankrijk heeft me tegen spanje positief verrast na de abominabel slechte poulewedstrijden Ze stonden goed en de vorm begint net op tijd terug te keren. Ik denk dat de Brazilianen het heel erg moeilijk gaan krijgen en dat de Fransen hier met een beetje geluk wel eens zouden kunnen gaan winnen. Ze hebben al eens bewezen het te kunnen.
Frankrijk speelde beter dan eerst, hoewel je niet zou weten hoe het zou verlopen wanneer Frankrijk die onterechte vrije trap kreeg. Maargoed dit doet er verder niet toe uiteraard.
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ik vond Brazilië niet echt geweldig spelen maar freewheelend walsden ze over Ghana heen. Met minder egoïsme was het 6-0 geworden. Hun individuele kwaliteit is zo groo0t dat ze de bal het werk laten doen zonder te rennen in 30 graden hitte. Velen verwarren dat met laag tempo. Maar de bal gaat sneller dan de tegenstander wil.
Frankrijkl heeft me verrast vanavond. Speelden een geweldige tweede helft tegen Spanje, en Zidane blijft een fenomeen. Nu Henry nog en we krijgen een geweldige wedstrijd.

Niet overdrijven hoor. Brazilië heeft ook het geluk dat Ghana zoveel scherpte voorin mistte. Ja en als Ghana voorin wat doeltreffender was was het 6-3 geworden.

Als die 2e van Brazilië afgekeurd zou zijn voor buitenspel had Brazilië het nog wel een stuk moeilijker gekregen denk ik.

[ Bericht 20% gewijzigd door Corksterr op 28-06-2006 13:04:23 ]
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_39312364
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ja, dat is ook een manier om de boel recht te praten In het laatste half uur had het idd 6-0 kunnen worden, maar toen geloofde Ghana er al niet meer dus dat is niet echt een goeie graadmeter. In de 1e helft was Brazilië niet overtuigend en was Ghana in wezen dichter bij een goal.

Hoe dan ook, Frankrijk heeft een grote kans om Brazilië te verslaan. Namelijk:
a) Frankrijk heeft een granieten verdediging, waar Billie Turf niet zo snel doorheen zal wandelen.
b) Brazilië heeft een zwakke verdediging, waar Zidane, Henry en Ribery wat mee zouden moeten kunnen.
c) Frankrijk heeft zich nu bewezen en heeft tegen Brazilië niets te verliezen, dat speelt lekker.
d) Frankrijk heeft de Brazilianen in 1998 vernederd, ze zullen dus respect afdwingen en zeker voor Zidane zijn de Brazilianen bang.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:02:39 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39314051
Brazilië gaat dit gewoon netjes en zakelijk afmaken. Geen risico lijkt me
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:08:29 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39316293
Hopelijk kan Zidane wat knappe passes versturen, waarbij eindelijk duidelijk wordt dat de Braziliaanse verdediging een groot pleefiguur slaat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_39319358
Hup Brasil...

Frankrijk
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:13:55 #12
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_39320688
het zal me aan me anus roesten wie wint, maar toch denk ik dat frankrijk zal gaan winnen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:41:23 #13
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_39321621
Ronaldo gaat schitteren tegen Frankrijk.

Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_39322193
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:41 schreef Corksterr het volgende:
Ronaldo gaat schitteren tegen Frankrijk.
Net als in de finale van 1998 zeker

Brazilië-dwepers
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:58:57 #15
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39326428
Nu kan Zidane nog een keer laten zien waarom hij de meester is. Wordt wel de eerste grote test voor Frankrijk, een echte tegenstander hebben ze nog niet gehad.
pi_39327508
Eerder voor Brazilië zou ik zeggen.
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:39:41 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_39327722
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:31 schreef Soul79 het volgende:
Eerder voor Brazilië zou ik zeggen.
Ja, idd. Dat ook.
pi_39328138
Ik hoop dat de Fransen doorgaan. Niet zo zeer omdat ik Frankrijk nou zo tof vind maar meer omdat ik het de Brazilianen niet meer gun .
pi_39332642
Ondanks het spel dat Brazilië liet zien gaan ze toch makkelijk winennn.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_39333744
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ondanks het spel dat Brazilië liet zien gaan ze toch makkelijk winennn.
Het is wel te hopen ja.
pi_39335968
Brazilië zal steeds iets meer brengen... ik verwacht winst voor Brasil..
Haleloeja
pi_39336645
Ik denk dat Frankrijk als een van de weinige ploegen de body heeft om Brazilie te verslaan (samen met Argentinie wellicht).

Ik hoop op een spannende wedstrijd.

Waarom gunnen veel mensen de Brazilianen het trouwens niet meer? Omdat ze al zo vaak hebben gewonnen? Of is het iets anders?
pi_39336754
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Frankrijk als een van de weinige ploegen de body heeft om Brazilie te verslaan (samen met Argentinie wellicht).

Ik hoop op een spannende wedstrijd.

Waarom gunnen veel mensen de Brazilianen het trouwens niet meer? Omdat ze al zo hebben gewonnen? Of is het iets anders?
Misschien omdat ze toch niet helemaal brengen wat er van te voren verwacht werd. Als je kijkt welke spelers ze hebben en hoe ze tot nu toe spelen is het erg teleurstellend. En waarschijnlijk speelt het aantal keren dat ze wereldkampioen zijn geworden ook wel mee bij velen.

Ik blijf het een prachtig elftal vinden en ben deze wedstrijd 100% voor Brasil. Ronaldo en Ronaldinho zijn helden
pi_39336859
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:40 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Misschien omdat ze toch niet helemaal brengen wat er van te voren verwacht werd. Als je kijkt welke spelers ze hebben en hoe ze tot nu toe spelen is het erg teleurstellend. En waarschijnlijk speelt het aantal keren dat ze wereldkampioen zijn geworden ook wel mee bij velen.
Daar zit wel iets in. Mij hebben ze tot nu toe ook nog niet echt enorm kunnen bekoren en steeds dezelfde winnaar is saai.

But I'll always give them the respect they're due.
pi_39346085
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef Leatherface het volgende:

Waarom gunnen veel mensen de Brazilianen het trouwens niet meer? Omdat ze al zo vaak hebben gewonnen? Of is het iets anders?
Omdat ze voor ieder WK steeds ongebreideld de hemel in worden geprezen door een massa kritiekloze dwepers, wat gepaard gaat met een stuitende minachting voor andere landen, in de trant van 'de Brazilianen zullen met schitterend sambavoetbal de rest van de wereld eens even laten zien hoe het moet'.

En dat terwijl ze al 20 jaar ieder WK ordinair countervoetbal spelen, met dit jaar als dieptepunt. Ik vind het echt schandalig: ze hebben zoveel talent en de hele wereld verlangt naar hun spel, maar ze zetten werkelijk geen stap teveel. Als ze zouden proberen en het lukt niet zou het niet erg zijn, maar ze proberen het niet eens. Wat dan weer met de mantel der liefde wordt bedekt, zo van 'ze houden zich bewust in om zich te sparen'. Te sparen waarvoor? Het feest in Rio na de finale?

Als ze zouden spelen zoals vorig jaar op de Confederations Cup mogen ze van mij gewoon wereldkampioen worden. Maar dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')