oeh, is your mother proud of you?!?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Bek dicht.
Hihi. Ik was natuurlijk niet serieus tegen renaquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh, is your mother proud of you?!?
Hij en Haai kibbelen altijd zo leuk samenquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hij kan best wel eens grappig zijn, maar merendeel van de tijd is hij überflauw!
ik schrok alquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi. Ik was natuurlijk niet serieus tegen rena.
Ik zit wel keihard te huilen hierquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hihi. Ik was natuurlijk niet serieus tegen rena.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:07 schreef Canisfire het volgende:
Jongens ik als 34 jarige en inwoner van Amstelveen word binnenkort vermoord
Tof hequote:Op woensdag 28 juni 2006 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Heb je hem ook weer.
Ha, ik wist hetquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
*FB-topic aanmaakt*
Tofquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
*FB-topic aanmaakt*
18 augustus 1995.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een matennaaier?
![]()
En waarom?quote:
HA, ik lekker 2 dagen langer.quote:
Oh nee, ik ben pas vanaf 15 augustus 1996quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
HA, ik lekker 2 dagen langer. [afbeelding]
quote:'Vieira wil graag naar Ajax' 24 juni 2006
Patrick Vieira heeft laten doorschemeren dat hij graag op huurbasis aan de slag wil bij Ajax. Dat liet Hugo Borst maandagavond weten in het tv-programma Studio Sportzomer. Ajax staat niet onwelwillend tegenover de komst van de geroutineerde Fransman. Vieira (30) staat momenteel nog onder contract bij Juventus. Naar verluidt zou hij veel voelen voor een (tijdelijk) vertrek uit Turijn.
Patrick Vieira als speler van Arsenal Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageerde in Studio Sportzomer door te stellen dat er gekeken moet worden naar de mogelijkheden als blijkt dat Vieira inderdaad graag naar Amsterdam wil komen. Wel voegde Van Geel daaraan toe dat Ajax met Hedwiges Maduro, Olaf Lindenbergh en aanwinst Gabri reeds over een aantal goede spelers voor de positie van controlerende middenvelder beschikt.
In de zomer van 1996 was Vieira overigens dichtbij een transfer van AC Milan naar Ajax. Uiteindelijk ketste die overgang echter om onduidelijke redenen af, waarna de routinier werd vastgelegd door Arsenal. Voor de Londenaren speelde Vieira maarliefst negen seizoenen.
N.B. De inhoud van dit nieuwsbericht mag door andere sites niet worden overgenomen zonder expliciete bronvermelding.
Nou? Praatjes vullen geen gaatjes, jongeman.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
*FB-topic aanmaakt*
Kom op dan met die expliciete bronvermeldingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |