Dat is ook iets wat ik me afvroeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
altijd leuk als 2 teams bidden.
Laat god dan diegene winnen die het beste kan bidden
Wie weet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
Zou god op dit moment voor Brazilië zijn en bij die goal net de grensrechter liet denken dat het geen buitenspel was?
Alleen bidden voor een voetbalwedstrijd is hypocriet, maar als hij/zij altijd bidt dan is er niks speciaals aanquote:
Dus als je wel vaker bidt, dan is het okay om ook bij het voetballen te bidden? Maar vind je het niet raar om tot god te bidden voor zoiets 'banaals' als voetbal?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen bidden voor een voetbalwedstrijd is hypocriet, maar als hij/zij altijd bidt dan is er niks speciaals aan
Als je altijd bidt is het toch geen uitzondering of opvallendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dus als je wel vaker bidt, dan is het okay om ook bij het voetballen te bidden? Maar vind je het niet raar om tot god te bidden voor zoiets 'banaals' als voetbal?
Bidden tijdens de seks was een no-no volgens jou. Ik kan me indenken dat er meer activiteiten zijn waarbij bidden ongewenst is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je altijd bidt is het toch geen uitzondering of opvallend
En wat dan als beide teams 'echt geloven'? Voor wie kiest god dan?quote:Nee, ik geloof dat als je echt gelooft het kunt waarmaken
voor en na de sex is geen probleem. Als je tijdens sex aan God denkt of gaat bidden klopt er iets niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bidden tijdens de seks was een no-no volgens jou. Ik kan me indenken dat er meer activiteiten zijn waarbij bidden ongewenst is.
voor de meest oprechtequote:En wat dan als beide teams 'echt geloven'? Voor wie kiest god dan?
Wat klopt er dan niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
voor en na de sex is geen probleem. Als je tijdens sex aan God denkt of gaat bidden klopt er iets niet.
En als ze nou beide even oprecht zijn?quote:voor de meest oprechte
heb je tijdens sex niet wat anders over na te denken.quote:
weleens verhaal van de zonen van Adam gelezen?quote:En als ze nou beide even oprecht zijn?
Ikke wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
heb je tijdens sex niet wat anders over na te denken.
Ja, maar leg je punt eens uit?quote:weleens verhaal van de zonen van Adam gelezen?
Als god daar een rol bij speelde, heeft hij blijkbaar weinig moeite met valsspelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
god speelt toch ook mee? "de hand van god"...
kijk maar eens naar die negertjes in afrika, god is niet eerlijk. hij houdt van een 'mooi' spel. net als die scheids gister tegen australië.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als god daar een rol bij speelde, heeft hij blijkbaar weinig moeite met valsspelen.
Mja, ik denk wel dat je je aandacht ergens anders kunt houden tijdens sexquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ikke wel.Maar er zijn geloven die als streven hebben om 24 uur per dag aan god te denken, als een soort meditatie.
Dat hoe je hebt geleefd ook een rol speelt in het accepteren van je gebeden.quote:Ja, maar leg je punt eens uit?
Nou.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk maar eens naar die negertjes in afrika, god is niet eerlijk. hij houdt van een 'mooi' spel. net als die scheids gister tegen australië.
Maar als dat allemaal nou precies gelijk is voor beide teams?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat hoe je hebt geleefd ook een rol speelt in het accepteren van je gebeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |