Kan je de ervaring die je nu opdoet over een paar jaar in praktijk brengen.quote:
Waar had je het gelaten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag mijn hoop teruggevonden
in de wcpot...quote:
Ik ben geen pessimist! Ik ben een goed geïnformeerde optimistquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:43 schreef amaranta het volgende:
aiaiaiai SQ
In mijn belevingswereld niet. Waarvoor excusesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:48 schreef amaranta het volgende:
aiaiaiai was een vreugdekreet
Tuurlijk. Je kent mij nu. Met iedereen die Arma kent gaat het goed. Vraag maar na hier.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de wcpot...![]()
En nu serieus: de hoop dat t nog nog een keer wat gaat worden met mij
Ow, die gast met z'n mooie capuchontruiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef Jarno het volgende:
Het gaat écht goed met mij men.
Ook die door een bushokje zijn getieft?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je kent mij nu. Met iedereen die Arma kent gaat het goed. Vraag maar na hier.
And sjoe no it!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef Jarno het volgende:
Het gaat écht goed met mij men.
Ja die hadden alleen hoofdpijn en wat hechtingen. Verder alles ok.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook die door een bushokje zijn getieft?
Ow, danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die hadden alleen hoofdpijn en wat hechtingen. Verder alles ok.
doont fuk wit mie men!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Joene het volgende:
Jarno ! je bent wel stoer nu! met dat mooie icoon!
Is er tevens bier?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Armageddon het volgende:
Ze zijn hier aan het hospiteren! Dem veel lekkere chicks hier. Kom je ook Jarno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |