Leuke fotoquote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Guus steekt zijn neus voorzichtig om het kastje, even gluren...
[afbeelding]
De andere foto's waren bewogen, maar er komen er meer hoor
cremepoint of roodquote:
Nu heeft ie een dubbele irisquote:Op maandag 3 juli 2006 21:22 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Ik heb dit topic gevolgt, tof dat je Guus op kan vangen.
Sorrie ik kon het niet laten, ff de rode ogen weggeshopt. Niet goed dan haal ik hem weer weg.
[afbeelding]
Point kan in combinatie met elke kleur die je maar kunt bedenken. (of het dan erkend is binnen een bepaald ras is een tweede) dus zwart met point=sealpoint, chocolate+point= chocolatepoint, chocolate+point+ verdunning= lilacpoint, rood+ point= redpoint (ook wel flamepoint genoemd). Je kunt zelfs buitenissige combi's hebben als cinnamonsilvertortietabbypoint ofzo, al zul je die misschien nooit in het echt tegenkomen omdat er maar een paar van op de wereld zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
cremepoint of roodDie varianten ken ik nog niet.
* gaat googlen
En hoe is hij naar jou/jullie? Komt hij bij jullie en laat hij zich aanhalen of is hij (nog wat) schuw?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:22 schreef Rewimo het volgende:
Guus zat vanmorgen weer in zijn hoekjeHij is dus in elk geval het huis doorgewandeld. En er liggen geen plukken haar dus kennelijk is dat zonder problemen verlopen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:39 schreef Rewimo het volgende:
Als ik hem roep komt hij wel tevoorschijn en kan ik hem ook aanhalen
Als je wil kan ik van de week nog wel een keer beter mijn best doen?quote:
't Is volgens mij een kwestie van wachten tot Guus wat meer op zijn gemak is en niet meer van die grote pupillen heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:51 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Als je wil kan ik van de week nog wel een keer beter mijn best doen?
Ik vind het wel leuk om te proberen, ik zie nu ook dat het niet klopt met zijn ogen, ze mogen donkerder.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is volgens mij een kwestie van wachten tot Guus wat meer op zijn gemak is en niet meer van die grote pupillen heeft![]()
Maar als je het nog eens wilt proberen, ga je gang
Colourpoints moeten altijd blauwe ogen hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Tof trouwens dat ie blauwe ogen heeft/lijkt te hebben.
Ocicat, dat merk ken ik nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:33 schreef rtim1980 het volgende:
Hier nog wat nieuwe foto's van onze aanstaande blotched ocicat kitten en foto's met zijn broers
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:58 schreef Rewimo het volgende:
Nee, echt schuw is hij niet, hij kijkt gewoon even de kat uit de boom. Hij is gewoon te benaderen en luistert ook. Dat komt echt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |