quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:33 schreef yvonne het volgende:
Borkydude mag vervroegd op vakantie, in diverse topics gekloot, week weg.
Yes.!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bericht van Borkydude![]()
PUB-ers,
Ik ben geband, wederom.Waarom is mij de vraag. Ik heb vanmiddag wel lopen kloten, maar niets was echt banwaardig. Dit is wederom een teken van de minachting die de autoriteit op Fok heeft van PUB-ers. Ook is het treurig dat ik nu niet Sebassers foto kan posten
Vrijdag ga ik op vakantie, dus jullie moeten 12 dagen zonder me doen vanaf nu. Ik zal jullie missen
Kusjes, Borky
Ik zou mod moeten wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoerenmods hier. Vooral flugeltje en stofje.
quote:
Hier wortik een beetje verdrietig vanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bericht van Borkydude![]()
PUB-ers,
Ik ben geband, wederom.Waarom is mij de vraag. Ik heb vanmiddag wel lopen kloten, maar niets was echt banwaardig. Dit is wederom een teken van de minachting die de autoriteit op Fok heeft van PUB-ers. Ook is het treurig dat ik nu niet Sebassers foto kan posten
Vrijdag ga ik op vakantie, dus jullie moeten 12 dagen zonder me doen vanaf nu. Ik zal jullie missen
Kusjes, Borky
Ik houd ook van jouquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoerenmods hier. Vooral flugeltje en stofje.
Het gaat dus even om een verklaring. Zoiets moet gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier wortik een beetje verdrietig van
Oh ja, niet te vaak berichten posten van gebandenDat is nie heulemoal de bedoeling, eenmalig is wel okay hoor
![]()
Mailtje sturen, bans enzo niet bespreken blabla op een forum und so weiterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het gaat dus even om een verklaring. Zoiets moet gewoon kunnen.
De regelgeving is al coulanter geworden, daar worden sokken voor gegeten!
Ik las een hele hoop meer blah blah ertussendoor. Mogelijk verschillende interpratie van de tekst door ons beiden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mailtje sturen, bans enzo niet bespreken blabla op een forum und so weiter
Ik ga er wel vanuit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik las een hele hoop meer blah blah ertussendoor. Mogelijk verschillende interpratie van de tekst door ons beiden?
Toch wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef 14.gif het volgende:
of ging t topic daar al niet meer over?ik was vergeten te refreshen
![]()
Een beetje, en het gaat over dingen lezen zoals jij het wilt enzoquote:
Ik doe dat ook met luisteren, trouwens.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een beetje, en het gaat over dingen lezen zoals jij het wilt enzo![]()
'd Ohquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik doe dat ook met luisteren, trouwens.
* Zonder inspiratie zit.quote:
Goedenavondquote:
Zouden ze dat topic in FB bedoelen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:33 schreef yvonne het volgende:
Borkydude mag vervroegd op vakantie, in diverse topics gekloot, week weg.
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zouden ze dat topic in FB bedoelen?
Linkje?quote:
Daar ging een topic over PUB, dat het dicht moestquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
*weg
Zeur topicquote:
Het gaat ook nergens over daar. Dan krijgt Mess gezeik over het modden, ijsmeis gedraagt zich uh ..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zeur topic![]()
De TS voelt zicht zeker een oude lul en gaat daarom maar zeiken op alles ofzo
verzuurde ex crewquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over daar. Dan krijgt Mess gezeik over het modden, ijsmeis gedraagt zich uh ..
ja zoietsquote:
Topic bekeken, maar ik ga nog wel eens harder tekeer.quote:
Stond ook wel dat er in meerdere topics gekloot was geweestquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Topic bekeken, maar ik ga nog wel eens harder tekeer.
Dit valt toch reuze mee?
Met welk programma download je?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
Oh btw, liedjes zijn tegenwoordig ook al BreEzAh?
[afbeelding]
Breezers zijn meiden die de Pussycat Dolls downloaden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
[afbeelding]
Limewirequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met welk programma download je?
Limewire.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met welk programma download je?
Nah zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Breezers zijn meiden die de Pussycat Dolls downloaden.
Ik was je voorquote:
Tja, daar downloaden de breezers ook allemaal mee volgens mijquote:
Dat liedje is leuk!quote:
Sommigen nog Kazaaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tja, daar downloaden de breezers ook allemaal mee volgens mij
Is mooi snelquote:
Ik gebruik nog wel eens gnutella/kad achtige dingen voor specifieke bestanden.quote:
hehequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:57 schreef kanaiken het volgende:
*Cannibal Corpse luistert.
klopt, in een keer de goede enzoquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Is mooi snelen vaak de goede versie
Dat in ieder geval ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheDaar heeft mijn broertje een cd van in zijn radio zitten die elke morgen om 6 uur word afgespeeld om wakker te worden
En dat is iets wat zeker lukt met die muziek
quote:
Zelfde soort muziek?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat in ieder geval ja.
Moet je hem eens Kezus Krijst aanraden, kan je lachen.
Goeie cd. Origineel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar weer eens Void Settler - None Follows the Sunrise opzetten
Valt wel mee!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:01 schreef Blaxje het volgende:
Whehe wat een kutnummer! HAHAHAHAHA ik ga kapot.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Harde Hollandse Punk.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:02 schreef 14.gif het volgende:
[..]
klopt, in een keer de goede enzoLimewire
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |